Skip to content

מתי נצטרך להיעזר בהובלות קטנות?

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אז מה בעצם נחשב להובלה קטנה? ובאילו מקרים נזדקק להיעזר בשירותי הובלות קטנות? הובלה קטנה תיעשה בדרך כלל בטנדר או כלי רכב גדול, בניגוד להובלה גדולה בה כלי ההובלה יהיה משאית, או אפילו במקרים מסוימים מנוף הובלה. הצוות המוביל יכלול בדרך כלל אדם אחד או שניים, וכמות האנשים הנדרשים להובלה תקטן. אנשים מסוימים יעדיפו לבצע הובלה קטנה בעצמם לעומת אנשים שיעדיפו להיעזר בשירותי הובלות קטנות. אז באילו מקרים נצטרך להיעזר בשירותי הובלה?

צילום: PEXELS

תרומה עבור נזקקים או חיילים בודדים

אין מצווה גדולה כמו תרומה לנזקקים. כאשר אנו בעלי רצון טוב לתרום ספה, מיקרוגל, מיטה לחייל בודד, או מחשב ישן עבור ילד בתקופת הקורונה, לפעמים זה לא יהיה כל כך פשוט. מעבר לתרומת החפץ או הרהיט, נצטרך לדאוג גם לדרך הובלה בכדי שיגיע אל האדם הרצוי. במקרים אלו אכן מומלץ להיעזר בשירותי הובלה בכדי לשמור על החפצים במצב הטוב ביותר.

העברת תכולה של חדר כאשר אחד הילדים עוזב את הבית

אין מרגש ועצוב, כמו מעבר של אחד הילדים שמחליט לעזוב את הבית אל העיר הגדולה. מרגש המעמד ככל שיהיה, הוא דורש הובלה של חפצים אישיים, בגדים, כלי רחצה, ולעיתים גם מיטה וארון, כאשר בילד שוכר חדר ריק מרהיטים. חלק מהפריטים, תוכלו להוביל בעצמכם ברכב המשפחתי, לעומת ארון, כונניות  גדולות, מיטה וספה, אשר כבר ידרשו עזרה ממוביל מקצועי אשר יוכל לתת לכם מענה.

העברת רהיט או פריט אחד

לפעמים נקנה רהיט דרך הפייסבוק, או בקבוצות מסירה ויד שנייה למיניהן, ומחיר הרהיט לא יכלול הובלה. אנו נצטרך לתאם הובלה קטנה בעצמינו על מנת לאסוף את הרהיט מהאדם המוכר, ולהעביר אותו בשלמותו אל הבית או הדירה. לעיתים, נקנה רהיט כמו ספה, והמחיר שיוצע להובלתה יהיה יקר מאוד. אפשר לבקש לקנות את הספה בנפרד, ולתאם שירותי הובלה באופן עצמאי, ובכך לחסוך בעלויות.

העברה עבור בית העסק – מגוון של סחורות

לרוב בתי העסק, קיים מחסן לוגיסטי המכיל בתוכו ציוד רב ויקר ערך, הובלה של חפצים מהמחסן אל בית העסק יכולה גם להיות פשוטה ובטוחה יותר, כאשר נשתמש בעזרתו של מוביל מקצועי. לפעמים, גם חבר טוב עם טנדר יוכל לעשות את העבודה. הדבר תלוי בסוג החפצים, האם הם שבירים, עדינים, קטנים או גדולים.

לסיכום, כאשר תזדקקו בהובלה קטנה, עומדות בפניכם שתי אופציות. הראשונה היא לעשות זאת לבד, ולהסתכן בהיתקלות בקשיים ומכשולים. השנייה, היא להיעזר במוביל מקצועי, כמו הובלות מיכאל ובוריס שמספקים שירות של מגוון סוגי הובלות. גם שירותי הובלות קטנות מיכאל ובוריס מספקים, לצד שירותי הובלות גדולות של דירות חמישה חדרים ואף יותר. בעת תכנון הובלה, שימו לב האם כדאי להשתמש בשירותי מוביל מקצועי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן