פרסום באינסטגרם

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת – הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)

פרסום באינסטגרם

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת – הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)

מה יכול להשפיע על אפקטיביות הפרסום באינסטגרם? ובכן, השאלה באם מדובר בפרסום אורגני או מומן. כאשר מדובר בפרסום אורגני, מדובר על הפוסטים שיושבים על העמוד האישי. כאשר מבקר נכנס לעמוד, הוא יכול לקבל את הרושם הראשוני, מהצורה בה העמוד בנוי ונראה. על כן, כפי שאדם נכנס לחלל פיזי ויכול להתרשם מעיצוב, מהצורה בה רהיטים מונחים, מהיקף הצבעים ומה לא – כך גם מבקר בעמוד יכול להתרשם מהעיצוביות הוויזואלית של העמוד. באם התמונות איכותיות, באם הן נראות מקצועיות, באם יש צבעים תואמים שחוזרים על עצמם בתבנית ברורה, באם הטאג ליין מייצגת כהלכה את האדם מאחורי הפרופיל וכיוצא בזה. התשובה על השאלות הללו לא צריכה להיות כן – למעשה, היא יכולה להיות לא. זה בסדר גמור. אלא שזה כמובן משפיע על הרושם – לא אמרנו לכאן או לכאן, לטובה או לרעה, אלא פשוט משפיע.

להיות אמיתיים

מה שחשוב באמת זו אותנטיות וחיבור ללב – ואם יוצא מתוך כך שהעיצוב פשוט לא עומד בקווי תקן אופנתיים – שכך יהא. זה יותר טוב מאשר ליצור עמוד מעוצב ויפה, אך שאינו מחובר באמת לאדם שמנהל או – או זו לפחות דעתנו. על כן, כשאדם ייכנס לעמוד האישי, הוא כמובן יגלה את היכולת העיצובית של מי שמנהל את הדף – אך יתרה מכך, הוא יכול לקבל רושם, באם מדובר באדם אותנטי, שיודע על מה הוא מדבר. כלומר, באם זה שמנהל את הדף, שכרגע מבקרים – האם הוא יודע על מה הוא מדבר, כי אם הוא באמת יודע על מה הוא מדבר – ייתכן שזה יהיה מאוד מעניין להקשיב לו. ואם המבקר בדף במקרה מתעניין בנושא המדובר בכל מקרה – אז הוא יישאר, יבדוק עוד פרטים, יסתכל מה עוד קיים – באופן כללי, ינצל את ההזדמנות הזו כדי להעמיק את החיבור עם מנהל הדף. הרי, בשיווק – אנחנו (לדעתנו) פשוט אומרים: "זה המצב, זה מה שעבד לנו, זה מה שאנחנו נותנים לך" – ואם אנחנו יכולים לעשות את זה באותנטיות, מתוך מקום אמיתי – זה יכול לאפשר המון חיבור, מתוכו יכול להיות אמון, שלדעתנו זהו חלק מתבקש במיוחד במכירה.

צילום: PEXELS

לבחור את הסגנון שלך

על כן, בין אם מדובר בפרסום באינסטגרם שמבקש שיהיה עמוד מקצועי ומהונדס וויזואלית – ובין אם מדובר בעמוד שהוא בסך הכל מייצג באופן שלם את האדם שמנהל אותו – אלו הן אפשרויות, שיכולות להשפיע לטובה על איכות ונראות הדף, ובכך להשפיע על האטרקטיביות שלו בעיני אנשים אחרים. אין צורך להפריד בין הקטבים, או לחשוב שאחד מהם טוב מהשני – אלא לשאוף לסינרגיה, להרמוניה בין שניהם – כך שגם הנראות של הדף היא טובה ומיטיבה, וגם התכנים שבו מייצגים את לב זה שכתב אותם.

יש אנשים שיגידו שתמונות חובבניות זה לא מתאים, או שאם יש תמונות באיכות ירודה – יש עם זה בעיה, שלעוקבים זה יפריע איכשהו. ובכן, אין כזה דבר "עוקבים", זו לא קבוצה אחת. יש מינים שונים של אנשים – ונדמה שכל אחד מתעדף משהו אחר. באם מדובר בנושא של אופנה – אולי זה יהיה הגיוני לשמור על איכות צילום גבוהה, אך לא בהכרח – אולי זה "שובר את הקו" מספיק, כדי להתאפשר גם בתחום זה. ייתכן שמה שגולשים מסוימים מחפשים כלל לא קשור לאיכות צילום גבוהה, וכן הלאה. על כן, ניתן פשוט ללמוד על מאפיינים שונים, על קטגוריות שונות של איכות שניתן לשאוף ולהגשים בשלל מישורים – כדי לאפשר לפרופיל באינסטגרם להיות אטרקטיבי יותר ויותר, עבור מי שבאמת נועד לבקר בו. באם יש שאלות בנושא, ניתן להיוועץ עם משרד לפרסום ירדן דיגיטל, כדי לראות מה הם חושבים.

 

מה יכול להשפיע על אפקטיביות הפרסום באינסטגרם? ובכן, השאלה באם מדובר בפרסום אורגני או מומן. כאשר מדובר בפרסום אורגני, מדובר על הפוסטים שיושבים על העמוד האישי. כאשר מבקר נכנס לעמוד, הוא יכול לקבל את הרושם הראשוני, מהצורה בה העמוד בנוי ונראה. על כן, כפי שאדם נכנס לחלל פיזי ויכול להתרשם מעיצוב, מהצורה בה רהיטים מונחים, מהיקף הצבעים ומה לא – כך גם מבקר בעמוד יכול להתרשם מהעיצוביות הוויזואלית של העמוד. באם התמונות איכותיות, באם הן נראות מקצועיות, באם יש צבעים תואמים שחוזרים על עצמם בתבנית ברורה, באם הטאג ליין מייצגת כהלכה את האדם מאחורי הפרופיל וכיוצא בזה. התשובה על השאלות הללו לא צריכה להיות כן – למעשה, היא יכולה להיות לא. זה בסדר גמור. אלא שזה כמובן משפיע על הרושם – לא אמרנו לכאן או לכאן, לטובה או לרעה, אלא פשוט משפיע.

להיות אמיתיים

מה שחשוב באמת זו אותנטיות וחיבור ללב – ואם יוצא מתוך כך שהעיצוב פשוט לא עומד בקווי תקן אופנתיים – שכך יהא. זה יותר טוב מאשר ליצור עמוד מעוצב ויפה, אך שאינו מחובר באמת לאדם שמנהל או – או זו לפחות דעתנו. על כן, כשאדם ייכנס לעמוד האישי, הוא כמובן יגלה את היכולת העיצובית של מי שמנהל את הדף – אך יתרה מכך, הוא יכול לקבל רושם, באם מדובר באדם אותנטי, שיודע על מה הוא מדבר. כלומר, באם זה שמנהל את הדף, שכרגע מבקרים – האם הוא יודע על מה הוא מדבר, כי אם הוא באמת יודע על מה הוא מדבר – ייתכן שזה יהיה מאוד מעניין להקשיב לו. ואם המבקר בדף במקרה מתעניין בנושא המדובר בכל מקרה – אז הוא יישאר, יבדוק עוד פרטים, יסתכל מה עוד קיים – באופן כללי, ינצל את ההזדמנות הזו כדי להעמיק את החיבור עם מנהל הדף. הרי, בשיווק – אנחנו (לדעתנו) פשוט אומרים: "זה המצב, זה מה שעבד לנו, זה מה שאנחנו נותנים לך" – ואם אנחנו יכולים לעשות את זה באותנטיות, מתוך מקום אמיתי – זה יכול לאפשר המון חיבור, מתוכו יכול להיות אמון, שלדעתנו זהו חלק מתבקש במיוחד במכירה.

צילום: PEXELS

לבחור את הסגנון שלך

על כן, בין אם מדובר בפרסום באינסטגרם שמבקש שיהיה עמוד מקצועי ומהונדס וויזואלית – ובין אם מדובר בעמוד שהוא בסך הכל מייצג באופן שלם את האדם שמנהל אותו – אלו הן אפשרויות, שיכולות להשפיע לטובה על איכות ונראות הדף, ובכך להשפיע על האטרקטיביות שלו בעיני אנשים אחרים. אין צורך להפריד בין הקטבים, או לחשוב שאחד מהם טוב מהשני – אלא לשאוף לסינרגיה, להרמוניה בין שניהם – כך שגם הנראות של הדף היא טובה ומיטיבה, וגם התכנים שבו מייצגים את לב זה שכתב אותם.

יש אנשים שיגידו שתמונות חובבניות זה לא מתאים, או שאם יש תמונות באיכות ירודה – יש עם זה בעיה, שלעוקבים זה יפריע איכשהו. ובכן, אין כזה דבר "עוקבים", זו לא קבוצה אחת. יש מינים שונים של אנשים – ונדמה שכל אחד מתעדף משהו אחר. באם מדובר בנושא של אופנה – אולי זה יהיה הגיוני לשמור על איכות צילום גבוהה, אך לא בהכרח – אולי זה "שובר את הקו" מספיק, כדי להתאפשר גם בתחום זה. ייתכן שמה שגולשים מסוימים מחפשים כלל לא קשור לאיכות צילום גבוהה, וכן הלאה. על כן, ניתן פשוט ללמוד על מאפיינים שונים, על קטגוריות שונות של איכות שניתן לשאוף ולהגשים בשלל מישורים – כדי לאפשר לפרופיל באינסטגרם להיות אטרקטיבי יותר ויותר, עבור מי שבאמת נועד לבקר בו. באם יש שאלות בנושא, ניתן להיוועץ עם משרד לפרסום ירדן דיגיטל, כדי לראות מה הם חושבים.

 

כתבות אחרונות באתר

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן