Skip to content

השבת השמשית הוציאה את רצי מרתון תל אביב לרחובות

למעלה מ-20,000 רצים לוקחים חלק במרתון סמסונג תל-אביב במתכונתו הדיגיטלית יחד עם רצים מכל רחבי הארץ והעולם. האירוע מתקיים דרך אפליקציה יעודית פתוחה לרצים שיוכלו לרוץ עד סוף החודש.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המרתון אמנם הוזנק, ביום שישי, שהיה גשום וסוער ואכן היו כמה אמיצים שיצאו לרוץ ברחובות תל אביב, אבל נראה  כי השבת שטופת השמש הוציאה החוצה את מרביתם והטיילת של תל אביב הייתה מלאה ברצי המרתון.

רצי מרתון בטיילת של תל אביב (צילום:דן בר דוב)
רצי מרתון בטיילת של תל אביב (צילום:דן בר דוב)

מרתון סמסונג תל-אביב התנהל השנה במתכונת דיגיטלית בשונה משנים קודמות ובמתכונת ייעודית לתקופת הקורונה, ולדברי המארגנים  נרשמו למעלה מ-20,000 רצים. הזנקת הרצים על ידי ראש עיריית תל אביב – יפו, רון חולדאי וסמנכ"ל השיווק של סמסונג, רונן סלם, התקיימה דרך אפליקציה ייעודית של המרתון. אירוע המרתון מתקיים השנה על אף מגבלות מגפת הקורונה בהובלת עיריית תל אביב – יפו וחברת ההפקה "כפיים". האפליקציה תעמוד לרשות הרצים  עד ה-28 בפברואר. המתכונת המיוחדת המותאמת לרוח התקופה מאפשרת לראשונה השתתפות של רצים לא רק בעיר תל אביב-יפו, אלה בכל מקום אחר ברחבי המדינה והגלובוס.

ראש עיריית תל-אביב-יפו, רון חולדאי, "אני שמח שגם בשנה המאתגרת שעברנו אתם לא מוותרים על ריצה. כי בעיר בלי הפסקה גם המרתון לא מפסיק. אז קחו נשימה עמוקה, שיהיה בהצלחה לכל הרצות והרצים שמצטרפים אלינו מכל רחבי הארץ, ממטולה ומאילת, מקריית טבעון ומקריית עקרון, מבאר שבע ומירושלים. מוכנים? צאו לדרך!"  רונן סלם, סמנכ"ל שיווק סמסונג ישראל מסר "גם השנה הוכחנו כולנו שהכל אפשרי ולא ויתרנו. סמסונג מאפשרת לכולם לקיים את אורח החיים הנורמלי החדש. מרתון סמסונג תל אביב 2021, כולנו רצים, כל אחד בנפרד אבל הכי ביחד שאפשר."

האפליקציה מאפשרת מדידה אינטראקטיבית של המסלול וזמן הריצה, משלבת מסרים מעודדים במהלך המרוץ ובונה פלייליסט מותאם לריצה. על מנת לאפשר ריצה נוחה לכלל המשתתפים, ההשתתפות במרתון תתאפשר במשך עשרה ימים, עד יום ראשון, ה-28.02, במטרה לאפשר לכל משתתף להחליט על מועד ריצתו.

השנה המשתתפים במרתון בחרו את מקום ריצתם ואת מסלולם. בפעם הראשונה, מרתון סמסונג תל-אביב התקיים ב-33 מדינות שונות ברחבי העולם ונשלחו ערכות המרתון למדינות השונות וביניהן: הולנד, שבדיה, הודו, איחוד האמירויות, ארה"ב, אנגליה, צ'ילה, פולין, גרמניה, אירלנד, פורטוגל, מקסיקו, צרפת, בולגריה, רוסיה, טורקיה וברזיל. במסגרת המרתון, בשיתוף משרד התיירות ומנהלת עיר עולם ותיירות, מתקיים אתגר בין המשתתפים ממדינות העולם, תחת הכותרת "לרוץ בתל אביב- מכל מקום בעולם". באתגר כל משתתף שלח תמונה או קטע וידאו, יצירתי ומקורי ממקום מגוריו במהלך הריצה. הזוכה הוא זה ששלח את הוידאו או התמונה הכי מקורית ויזכה בכרטיס טיסה זוגי לתל-אביב וכניסה למרוץ בשנת 2022.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן