Skip to content

הגלדיאטור של JEEP בישראל

הטנדר ג'יפ המיתולוגי חוזר לחיים בגירסה מעודכנת ומשודרגת. שילוב נפלא של פיק-אפ עם רכב שטח וכעת ניתן להשיגו גם בישראל. המחיר החל מ- 419 אלף שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סמלת יבואנית JEEP, מתחילה בשיווק JEEP   גלדיאטור בגרסת רוביקון בישראל הדגם האגדי אשר הוחזר לחיים לאחר הפסקת הייצור שלו ע"י JEEP ב-1992. הגלדיאטור- רוביקון לוקח את כל היתרונות של ג'יפ כמה צעדים קדימה ומציע שילוב מושלם של רכב פנאי שימושי עם יכולות שטח ללא פשרות. הוא בנוי על שלדת סולם המוארכת ב787 מ"מ לעומת השלדה של רנגלר 4 דלתות ולא מוותר על הוורסטיליות ויכולות השטח של דגמי הרנגלר.

ג'יפ גלדיאטור, המחיר החל מ 419 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)
ג'יפ גלדיאטור, המחיר החל מ 419 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)

הרכב החדש בעל סרנים חיים מחוזקים משל דגם הרנגלר רוביקון על מנת לאפשר יכולות העמסה וגרירה גבוהות יותר. בשילוב עם קפיצי סליל, זרועות עוקבות, וניתוק מוט מייצב קדמי חשמלי מאפשר לגלדיאטור מהלכי מתלה ללא תחרות לכל אחד מהסרנים. כמו כן, יש לו רכיבים אלקטרוניים אטומים בתחתית הרכב וסעפת יניקה שממוקמת גבוה, כך שהגלדיאטור רוביקון מסוגל לצלוח מכשול מים עד גובה של 762 מ"מ במהירות של 8 קמ"ש.

הדגם החדש מגיע עם מנוע V6 אטמוספרי בנפח של 3.6 ליטר המפיק 280 כ"ס ו 35.4 קג"מ, בעל תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית 8 הילוכים. הגלדיאטור מסוגל להאיץ מ-0 ל 100 קמ"ש תוך 8.1 שניות וצריכת הדלק שלו (משולבת) היא 12.4 ק"מ לליטר.  הרכב מורכב ברובו בנוי אלומיניום עם ארגז עשוי פלדה, בעל 4 מיגונים מקוריים בתחתית. הרכב עבר בהצלחה את כל 5 המבחנים כדי לקבל את אות ה Trail Rated של ג'יפ.

שילוב משובח של פיק אפ ורכב שטח (צילום באדיבות היצרן)
שילוב משובח של פיק אפ ורכב שטח (צילום באדיבות היצרן)

הגלדיאטור מגיע בשלוש רמות גימור RUBICON, RUBICON S ו-RUBICON S SAFETY הג'יפ הסטנדרטי מאובזר ברמה גבוהה וכולל בקרת אקלים מפוצלת, מצלמת נסיעה לאחור, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע 7.0, תמיכה ב Apple Carplay, חלונות אחוריים כהים, התנעה בכפתור ועוד.

דני איטליאנו, משנה למנכ"ל קבוצת סמלת: "אנו שמחים להשיק אייקון אגדי בעולם הרכב, הגלדיאטור רוביקון של  JEEP מצטרף להיצע הדגמים הרחב והמוביל של JEEP.  הגלדיאטור שם לעצמו כסטנדרט שילוב מושלם של פיק-אפ עם יכולות שטח הטובים בעולם"

דגמים ומחירים:

RUBICON החל מ- 419,000 ₪
RUBICON S החל מ- 449,000 ₪
RUBICON S Safety החל מ- 464,000 ₪
הגלדיאטור מגיע בשלוש רמות גימור (צילום באדיבות היצרן)
הגלדיאטור מגיע בשלוש רמות גימור (צילום באדיבות היצרן)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן