Skip to content

מטבעות קריפטו מובילים ב-2021

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מטבעות קריפיטו מהווים את ההשקעה הטובה ביותר נכון לשנת 2021. אין ספק שרבים מהם עלו באלפי אחוזים מהפעם הראשונה שהם הופיעו בשוק המטבעות המבוזרים והם סיפקו עבור המשקיעים בהם רווחים נאים. על אף שהביטקווין תופס מקום של כבוד בשוק המטבעות המבוזרים, ישנם עוד כמה מטבעות מעניינים מאוד. לכן, טרם אתם בודקים את מה שחשוב אודות שער הביטקוין, כדאי שתכירו את מטבעות הקריפטו המובילים לשנת 2021.

מטבעות קריפיטו- מה חשוב לדעת?

הביטקוין מאז ומתמיד מהווה את אחד המטבעות הפופולאריים ביותר בשוק. יחד עם זאת, ישנם מטבעות דיגיטליים אחרים שנכון לשנת 2021 בהחלט כדאי להכיר. המטבעות הדיגיטליים לא הולכים להיעלם הזמן הקרוב. ניתן למצוא כיום כ1300 סוגי מטבעות ולכן, לא תמיד קל לדעת באיזה מטבעות כדאי להשקיע. טרם בוחרים להשקיע במטבע קריפיטו כלשהו חשוב לבדוק כמה דברים: ראשית כל, מיהו צוות המפתחים של המטבע ואיזה דברים הם השיכו בעבר, מה מציע המטבע, איזה בעיה הוא נועד לפתור והאם הוא מציע חידוש כלשהו שמטבח אחר לא מציע, מהו שלב הפיתוח שבו מצוי המטבח והאם צפויים בו עדכונים. כמו כן, חשוב לבדוק פידבקים וחוות דעת ברשת, בבלוגים, בפורומים ועוד.

חשוב להבין שכמו הביטקוין, כל המטבעות הדיגיטליים מהווים השקעה שמוגדרת כמסוכנת עם עליות וירידות שערים חדשות ולכן, אם אתם מעוניינים להשקיע את הכסף שלכם במטבעות מעין אלה, חשוב להכיר את המטבעות שבאמת שווה להשקיע בהם וכן להכיר באופן כללי את שוק המטבעות הדיגיטליים.

צילום: canva

מטבעות קריפיטו שכדאי להכיר בשנת 2021

מטבע דאש- דאש היא מערכת קוד פתוח המאפשרת לכל משתמש לבצע עסקאות באופן אנונימי וללא המתנה ארוכה, ממש כמו עסקאות במזומן. ניתן לרכוש מטבעות דאש כמעט בכל זירת מסחר למטבעות וירטואליים.

מטבע קריפיטו נאו- מדובר על המטבע הדיגיטלי הראשון של סין. המטבע הוא בעל מערכת קוד פתוחה שנוצר בשנת 2014. המטרה של המטבע היא להפוך את הכלכלה המסורתית לכלכלה חכמה שמבוססת על רשת מבוזרת. גם את המטבע המדובר ניתן לרכוש בכל זירת מסחר למטבעות וירטואלים.

סטים- מדובר על מטבע המבוסס על רשת חברתית בהכל אחד יכול להרוויח  פרסים בדמוי המטבעות הללו ולהעביר תשלום בקלות בין משתמשים.

קראנדו- מדובר על מטבע שמאחוריו עומד צוות פיתוח משגשג, פלטפורמה טכנולוגית מאוד מבטיחה ומימון גבוה. מדובר על מטבע שמהווה מתחרה ראוי מאוד למטבע איתריום. המטבע המדובר עומד בטופ טן של טבעלת המטבעות הוירטואלים ובמקום השמיני בשוק הקריפיטו. מדובר על מטבע המבוסס על רשת הבלוקצ'יין בעלת קוד פתוח.

פירקוין- מדובר על מטבע שמטרתו היא להעניק רשת תשלום מאובטחת מאוד במחיר זול מאוד תוך תגמול של כלל המחזירים במטבע, בדיבידנד שנתי של אחוז אחד מערך המטבח שלהם. המטבע המדובר משתמש באלגוריתם של ביטקווין על מנת ליצור מטבעות חדשים. כלומר, המטבעות נוצרים על ידי כריה וכוח מחשובי רב.

אתריום- אתריום הוא מטבע שהחל את דרכו בשנת 2018 וידוע כיום כמטבע הדיגיטלי השני בגודלו אחרי הביטקוין. המטבע מתבסס על פלטפורמת מחשוב מבוזרת, מערכת הפעלה המושתת על קוד פתוח, ציבורי. האתריום מאפשר יצירה ושימוש בחוזים חכמים שמקלים על סגירת עסקאות והסכמים שונים דרך האינטרנט בצורה מבוזרת וללא ישות מרכזית שמנהלת אותם.

 

אין ספק שיש לא מעט מטבעות קריפיטו פופולאריים כיום מעבר למטבע המוכר ביותר, הלא הוא ביטוקין ולכן, טרם משקיעים במטבעות דיגיטליים חשוב מאוד לסקור את השוק באופן אותנטי ובאמצעות ייעוץ של אנשים שמכירים היטב את עולם המטבעות הללו, על מנת לקבל החלטה נכונה המותאמת לצרכים שלכם, לתקציב שלכם ועוד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן