Skip to content

הסדרות החדשות שאסור לכם לפספס

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מעולם לא הייתה תקופה כל כך מושלמת לבינג' חסר אשמה כמו תקופה הקורונה, אך מבחר הסדרות הרב אכן עלול לבלבל ולגרום לחרדה קלה. אל דאגה, קיבצנו עבורכם את כל הסדרות שלא תרצו לפספס ויעשו לכם את החורף חם, מעניין ומותח.

הטבח – הסדרה הישראלית המדוברת ביותר של החורף

את ההייפ סביב "הטבח" היה קשה להחמיץ, סדרת הדרמה הישראלית קיבצה כמה מהכוכבים הגדולים ביותר בישראל והכניסה אותם לסט צילומים במטבח המקורי של מסעדת "הרברט סמואל" שנפתח במיוחד עבור ההפקה. הקאסט של "הטבח" כולל את גורי אלפי בתפקיד דרמטי, גל תורן שעושה את מה שהוא עושה הכי טוב ומשחק פחות או יותר את עצמו, רותם סלע הנהדרת ויעל אלקנה שפרצה לתודעה לאחרונה וכבר הספיקה לעשות מספר מרשים של תפקידים בסדרות מוצלחות. השילוב של הקאסט המרשים, שוטים מושקעים ומגרים של מנות גורמה וקצב אירועים גבוה שמדמה את העבודה האמתית במטבח, יוצר סדרה שקשה להוריד ממנה את העיניים וגם אם עדיין לא התחלתם מומלץ מאוד שלא לוותר עלייה.

צילום: PIXABAY

היית צריכה לדעת The Undoing)) – מתח אמריקאי במיטבו

"היית צריכה לדעת" היא מיני-סדרה מבית היוצר של HBO, המבוססת על רומן הנושא את אותו שם מאת ג'ין האנף קורליץ. במאי הסדרה הוא דייויד אי קלי, שאולי מוכר לכם מ-"שקרים קטנים גדולים" אותה יצר. בתפקידים הראשיים נמצאים ניקול קידמן ו-יו גראנט שסוגרים קאסט מרשים ורווי בכוכבים הוליוודיים. הסדרה מספקת מתח אמריקאי עוצר נשימה, כאשר היא עוקבת אחר סיפורה של 'גרייס', פסיכולוגית מצליחה שיום אחד חייה נעצרים בעקבות מוות מסתורי ובמקביל בעלה נעלם ואם זה לא מספיק היא מתחילה לקבל חזיונות מזירת הרצח ומוזמנת לחקירת משטרה. לא נגלה יותר מידי פרטים על העלילה, אבל יוצרי הסדרה מצליחים בשישה פרקים בלבד לשלב טוויסטים רבים ומפתיעים שהופכים אותה לסדרת הבינג' המושלמת.

להרוס אותך (I May Destroy You) – לא סתם דרמה, אוכל למוח

סדרת דרמה שגם היא מבית היוצר של HBO, בבימויה של מיקיילה קול, שמככבת גם בתפקיד הראשי. הסדרה עוסקת בסיפורה של אראבלה, משפיענית רשת צעירה הגרה בלונדון ומסמלת את דור המילניאלים האבודים, שלא תמיד מחזיקים במקצוע מוגדר וחיים חיים עירוניים חסרי דאגות. כבר בפרק הראשון האידיליה בחייה של אראבלה מתפוררת כאשר היא מגלה כי סיממו אותה, ובהמשך מתחילים להופיע פלאשבקים שמגלים תמונה עגומה על שקרה באותו ערב. יצירת המופת של קול מצליחה לפרוץ את גבולות המותר והמדובר, ומציגה את המציאות ואת המורכבויות השונות בצורה מעוררת מחשבה ושיח.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן