Skip to content

טויוטה יאריס, מכונית השנה באירופה

היאריס נבחרה כמכונית השנה באירופה לשנת 2021 בין היתר הודות לטכנולוגיה היברידית חדשנית, בטיחות ועיצוב. מאז השקתה של היאריס החדשה באוגוסט 2020, נמסרו כבר למעלה מ-2500 רכבים, מתוכם למעלה מ-70% היברידיים-חשמליים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21 שנים לאחר זכייתו של הדור הראשון והחדשני כמכונית השנה באירופה לשנת 2000 מוכתרת היאריס כמכונית השנה באירופה גם לשנת 2021. היאריס זוכה בתואר מכונית השנה בין היתר בזכות הטכנולוגיה ההיברידית החדשנית שלה שזכתה לשבחים רבים על שיעור פליטות נמוך, חווית הנהיגה הנוחה והאיכותית שהיא מספקת, מחירה הנגיש, עיצובה המושך ורמת הבטיחות הגבוהה שהיא מציעה, המובילה בקטגוריה. התואר שקיבלה היאריס מצטרף לשני הישגים נוספים שלה: זכייתה בפרס SAFETYBEST 2020 ותואר המכונית הנמכרת ביותר באירופה.

טויוטה יאריס,מכונית השנה באירופה (צילום באדיבות היצרן)
טויוטה יאריס,מכונית השנה באירופה (צילום באדיבות היצרן)

תואר מכונית השנה באירופה הוענק ליאריס ימים ספורים לאחר הכרזתה לראשונה כמכונית הנמכרת ביותר באירופה, כך שלקוחות הרכב באירופה מסכימים פה אחד עם בחירת צוות השופטים בתחרות מכונית השנה, שמנה 59 עיתונאי רכב מרחבי אירופה. שופטי התחרות שיבחו את מגוון האיכויות שמציעה היאריס מהדור הרביעי ובפרט את הטכנולוגיה ההיברידית החסכונית וביצועיה הדינמיים, ששילובם מסביר מדוע 80% מרוכשי היאריס בוחרים בגרסה ההיברידית.

מאט הריסון, סמנכ"ל בכיר בטויוטה מוטור אירופה אמר "זהו כבוד גדול לטויוטה. אני מודה לשופטים על שיקול הדעת וההוקרה. בנוסף, אני רוצה לנצל את ההזדמנות כדי לציין לשבח את הלהט של צוותי הפיתוח שלנו באירופה ויפן. זוהי הטויוטה הטובה ביותר אי פעם, ובדיוק כפי שאקיו טויודה רצה, היא מעלה חיוך על פני לקוחותינו."

מאז השקתה של היאריס החדשה באוגוסט 2020, נמסרו למעלה מ-2500 רכבים, מתוכם למעלה מ-70% היברידיים – חשמליים. כמו כן עד סוף פברואר בוצעו קרוב ל- 3500 הזמנות של רכבי יאריס, מתוכם למעלה מ- 2300 הם רכבים היברידיים-חשמליים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן