Skip to content

נעצרו 14 חשודים בתקיפת נהג ההסעות בתחילת השבוע

משטרת ישראל עצרה חשודים בתקיפתו של איברהים חאמד שדרס בשגגה את בן אבו ז"ל בעת שביקש להימלט מהפורעים. חלקם חשודים במקרי אלימות נוספים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גברים החשודים במעורבות תקיפת נהג ההסעות בתחילת השבוע נעצרו הבוקר (חמישי) על ידי המשטרה. החשודים שנעצרו חשודים גם במעורבות במקרי אלימות נוספים. חלקם גרים בסמיכות לזירת האירוע וחלקם מצויים בישיבה הסמוכה הידוע בקיצוניותה ומורכבת ברובה מחוזרים בתשובה.

הבוקר פשטו עשרות שוטרים על בתיהם של שניים-עשר חשודים המעורבים בתקיפת הנהג איברהים חאמד (22)  ורכב בו נהג במסגרת חקירת אירוע דריסת אדם שארעה ביום ראשון בשעות הערב ברחוב החומה השלישית בירושלים והפרות הסדר האלימות שקדמו לכך, תוך פעולות חקירה סמויה שביצעה המשטרה לרבות הפעלת אמצעים שונים, פשטו לפנות בוקר שוטרים ולוחמי יס"מ ומג"ב על בתיהם של חשודים במעורבות באירועים אלו ונעצרו 12 חשודים, מתוכם 5 קטינים, שהועברו לחקירה. מאוחר יותר בסמוך ל-09:30 נעצרו שני חשודים נוספים. שניים מהחשודים שנעצרו מעורבים על פי החשד בתקיפת אמבולנס מד"א בתחילת השבוע בעת שהוביל יולדת שנשקפה לה סכנה אל בית החולים, החשודים תקפו את רכב החירום וגרמו לו נזק.
ממשטרת ישראל נמסר כי "משטרת ישראל תפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה אל מול כל גורם שהיה מעורב באירועי האלימות במהלך חג הפורים שהביאו לפגיעה בנפש ובחיי אדם, ותדאג למיצוי הדין עם המעורבים". המשטרה תביאם הבוקר לפני שופט ותבקש מבית המשפט את הארכת מעצרם. עוד נמסר כי "חקירת המשטרה נמשכת במטרה להגיע אל נוספים אשר נטלו חלק באירועי אלימות מעין אלו".


מעצר החשודים (צילום: משטרת ישראל)
מדובר באירוע אשר התרחש ביום ראשון השבוע בשעות הערב, אז הגיע חאמד עם רכבו לצומת הרחובות שבטי ישראל והחומה השלישית בשכונת מאה שערים בירושלים – ונקלע להתפרעויות. מהתחקיר הראשוני שבוצע בשטח עלה כי הוא חש סכנה לאחר שזרקו לעברו אבנים, ובעקבות זאת, כך לדבריו, הוא ניסה להימלט מהמקום ודרס למוות את איתמר בן אבו.
חאמד, תושב מזרח ירושלים, שניסה להימלט מהתקהלות חרדים שאליה נקלע. דרס בעת ניסיון ההימלטות את בן אבו. הוא נעצר בחשד להמתה בקלות דעת, ושוחרר לאחר 36 שעות. בן אבו – המנוח הותיר אחריו הורים ואחות.

צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן