Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

מיה תעשיות מזון: חמאת בוטנים אין מאכלים אמריקאיים רבים, הזוכים לפופולאריות גדולה בישראל כמו חמאת בוטנים. בהתאם יש גם כמה וכמה מותגים הפועלים בתחום הזה, חלקם מיובאים ואחרים ישראלים. הבמה מוקדשת הפעם לחברה הישראלית, המרחיבה את פעילותה בקטגוריה עם שני מוצרים חדשים: חמאת בוטנים עם שברי בוטנים וחמאת בוטנים טבעית. הראשון הוא העתק מוצלח של […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מיה תעשיות מזון: חמאת בוטנים

אין מאכלים אמריקאיים רבים, הזוכים לפופולאריות גדולה בישראל כמו חמאת בוטנים. בהתאם יש גם כמה וכמה מותגים הפועלים בתחום הזה, חלקם מיובאים ואחרים ישראלים. הבמה מוקדשת הפעם לחברה הישראלית, המרחיבה את פעילותה בקטגוריה עם שני מוצרים חדשים: חמאת בוטנים עם שברי בוטנים וחמאת בוטנים טבעית. הראשון הוא העתק מוצלח של מוצרים ותיקים – שילוב של חמאת בוטנים עם חתיכות בוטנים, באופן המספק קראנצ'יות למרקם הכולל; וכן כמות טובה של סוכר שנותנת את הניגודיות המתבקשת בטעם. אם אתם מעדיפים לצמצם את צריכת הסוכר, נסו את המוצר השני: הוא עשוי אך ורק מבוטנים קלויים וללא כל תוספת. רק ערבבו בזהירות את המוצר לפני השימוש, כדי לאחד את שמן הבוטנים עם שאר המרכיבים.

עד 14.9 שקלים ל-510 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: אבי לוי

 

רקיט בקינזר: מבשמי כביסה של קולון עם ניחוחות של אירוויק

החברה יוצרת שיתוף פעולה חדש בין שניים מהמותגים הידועים שלה. היא מביאה לתוך מרככי הכביסה של קולון ניחוחות של אירוויק, שהם עצמם גרסה לניחוחות שאנו אמורים להכיר מעולם הבישום. אפשר היה, כמובן, לקצר את כל זה, ולהציג את המרככים כבעלי ניחוח של בשמים. אבל כל הרעיון הוא, כאמור, שילוב מותגים. מה מציעים? מרככי כביסה בשלושה ניחוחות – רוח ים ופרחי בר, פריחה עדינה עם פירות יער ומאסק, וטבע רענן עם למון גראס ויסמין – שלכולם מרקם ג'ל. הכמות של המרכך אינה גדולה, כך שהוא מספיק לכ-15 כביסות; ואם אתם רוצים ריח חזק יותר, יש להגדיל את הכמות וכך מספר הכביסות יורד. הניחוחות מפתיעים לטובה – למרות שעל פניו הם מזכירים ניחוחות של מוצרים אחרים, בפועל הם שונים וייחודיים. אנו אהבנו מאוד את השילוב של היסמין עם הלמון גראס, כמו גם את העובדה שהם מספקים ניחוח נעים לבגדים שנשאר לכמה שעות לאחר הלבישה.

24.9 שקלים ל-300 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: גדי אוהד

 

יופיקס: YO'RIDGE

אם אתם טבעוניים, יש סיכוי טוב שאתם מחפשים מעדנים שתוכלו להנות מהם. כדי לתת מענה לצורך הזה, השיק המותג סדרה חדשה של כמו-יוגורטים, שלושה במספר, כולם טבעוניים כמובן. הטעמים: הבננה, מייפל ופולי קקאו; תפוח עץ, חמוציות וקינמון; ואוכמניות, פטל ודומדמניות שחורות. הם מכילים חיידקים פרוביוטיים, קוקוס, שומשום, שיבולת שועל (המגיעה בחתיכות) ועדשים. המרקם מזכיר בו זמנית יוגורט ודייסה, המתיקות להם טובה ולכל אחד מהם טעם מיוחד שנוצר הודות לשילוב רכיבים ייחודי. כמות ה הגדולה היא נקודת זכות נוספת.

עד 4.95 שקלים ל-125 גרם. להשיג בשופרסל גרין.

צילום: חגית גורן

 

אלונה שכטר: קרם הבהרה

המותג הישראלי השיק מחדש את קרם ההבהרה שלו, לאחר שינוי בפורמולה ויצירתו של מארז חדש. המוצר מיועד לטיפול בפיגמנטציה, והוא פועל על ידי פיזור המלנין – החומר היוצר את הכתמים הלא רצויים – הקיים בצורה אחידה יותר על פני העור, ואיזון של הייצור שלו את ייצורו. הרכיבים שעושים זאת הם אבקת פנינים, מלח מים המלח, תמצית אלוורה, תמצית אלכמילה, תמצית בכור האביב, תמצית חלמית גדולה, תמצית חמאת שיאה, תמצית מליסה ותמצית נענע. הקרם, המיועד לשימוש בלילה, הצליח לשפר את המראה של חלק מהכתמים שעל העור שלנו – אלה שנוצרו על ידי השמש לא הגיבו אליו, אחרים הפכו להיות פחות בולטים. 250 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג ב-

www.alonashechter.com.

צילום: אורי גרון

 

כדאי לדעת

 

חברת נירלט השיקה סדרה חדשה של צבעים, שקיבלה את השם סדרת אקווניר. מדובר בצבעים אקריליים, שהייצור שלהם מבוסס את פיתוח טכנולוגי חדש. כך, אומרים בחברה, קל יותר ליישם אותם על הקירות, והמראה המתקבל הוא אחיד וחלק יותר. הסדרה כוללת מוצרים לקירות פנים ו/או וחוץ, כולל מוצר ייעודי לחללים רטובים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן