Skip to content

יצירת סרטון אנימציה תדמיתי לעסק – הכללים שחשוב להכיר

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בשיתוף סטודיו אנקה

כאשר יוצרים סרטון אנימציה תדמיתי, חשוב להקפיד על כמה כללים בסיסיים שיכולים להיות אלו שיהפכו אותו להצלחה שיווקית – קראו כאן על כמה מהכללים הללו

בעולם הדיגיטלי, שבו חברות וארגונים שונים מתחרים על תשומת ליבם של הגולשים, מתבססת עם השנים ההבנה הברורה שסרטוני אנימציה תדמיתיים הם אמצעי נהדר למשיכת תשומת ליבם של הגולשים ולהנעתם לפעולה. חברות וארגונים שמשקיעים מחשבה ומשאבים באפיקי שיווק שונים יודעים כי סרטון מוצלח הוא כזה הגורם לגולשים אקראיים או לגולשים שאליהם כיוונו את הסרטון (קהל מטורגט) לעצור ולצפות בו וגם לזכור אותו לאורך זמן. אם זה בפייסבוק, באתר החברה, ביוטיוב או בכל פלטפורמה מקוונת אחרת – הסרטון צריך להתבלט מבין כל הסרטונים האחרים ולהעביר בצורה הטובה והיעילה ביותר את המסרים הרצויים.

אם כן, כיצד ניצור לחברה שלנו סרטון אנימציה מוצלח? על מה חשוב במיוחד להקפיד?

צילום: pixbay

הכלל הראשון – איכות מעל הכול

בבואנו ליצור סרטון אנימציה תדמיתי לעסק שלנו, אל לנו להתפשר על איכותו. הסרטון חייב להיראות מעולה מבחינה גרפית ולהכיל תכנים מצוינים. שגיאות כתיב, עריכה שיוצרת קפיצות והשהיות מיותרות, פסקול ברמה נמוכה ועוד – כל אלו עשויים להשאיר רושם שלילי על הצופה ולפגוע בשמו הטוב של המותג. זכרו שהסרטון הוא הפנים שלכם – ואם הוא נראה לא איכותי, אז מה זה אומר על העסק שלכם?

על מנת להבטיח כי הסרטון שלכם יהיה איכותי וברמה גבוהה, הקפידו לבחור בחברת הפקה מקצועית ובעלת ניסיון, שאת תוצריה תוכלו לראות ולהעריך בעצמכם.

הכלל השני – לפי הקצב  

לכל סרטון יש את הקצב שלו, וחשוב להתאים את הקצב לתכנים שבסרטון ולאווירה שאנו רוצים ליצור. סרטון אנימציה צריך לשמור על קצב מתון שיאפשר לצופה לעקוב אחר הדברים ולהבין הכול. אם הקצב יהיה מהיר מדי, הצופה עלול להתבלבל ולחוש מתוסכל, וזוהי לא התוצאה הרצויה לנו. מצד שני, אם הסרטון יהיה איטי מדי, הצופה עשוי לאבד עניין ולהשתעמם ממנו, וזוהי גם תוצאה שאינה רצויה. החוכמה היא למצוא את האיזון הנכון ואת הקצב המתאים ביותר לסרטון שאנו יוצרים.

לדוגמה, סרטון הדרכה על תוכנה חדשה צריך להיות בקצב אטי יחסית, שיאפשר לצופה לעקוב אחר ההסברים ולהבין כיצד לבצע את הדברים בעצמו. לעומת זאת, סרטון שמשווק משקה חדש יכול להיות בקצב מהיר יותר, שכן הפרטים במקרה זה פחות חשובים מהרושם השיווקי הכולל. כמו כן, חשוב להתייחס לקהל היעד של הסרטון – הקהל הצעיר רגיל לתכנים בקצב מהיר יותר מבני הדורות הבוגרים יותר – ולאופי החברה שלה מופק הסרטון – חברת ביטוח לעומת חברת אינטרנט למשל.

הכלל השלישי – מיתוג כולל

כאשר אנו מעצבים את סרטון האנימציה שלנו, חשוב מאוד שנתייחס לצבעי המותג ולסמליו. אם למשל העסק שלנו ממותג בצבעי אדום ולבן, יהיה זה נכון לשלב בסרטון את הצבעים הללו, על מנת לחזק את המותג ולחברו אל הסרטון, כך שבפעם הבאה שהגולש ייתקל בלוגו של החברה, הוא ייזכר בסרטון וברושם הטוב שהוא הותיר עליו. גם הפונט המשמש בסרטון, הדמויות והדימויים האחרים יכולים לשאוב השראה מהמיתוג של העסק וליצור עולם דימויים שלם ועשיר שיגרום לרושם בל יימחה.

אז אם אתם חושבים על יצירת סרטון אנימציה לעסק שלכם, חשוב שתזכרו – על איכות לא מתפשרים. השקיעו מאמצים על מנת למצוא את חברת ההפקה הטובה והמתאימה ביותר לצרכיכם וודאו שהיא מתייחסת לכללים החשובים שפירטנו למעלה, ואתם בדרך הנכונה.

היכנסו לאתר סטודיו אנקה למידע נוסף על תהליך הפקת סרטון תדמית מנצח ולפרוטפוליו הסרטונים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן