Skip to content

איך לנקות ריפודים לפני פסח

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פסח מתקרב בצעדי ענק ואתם בוודאי מצויים בשלבי ניקיון של ביתכם, כאשר המטרה היא ברורה: להגיע לחג כאשר הבית שלכם נקי, מבריק ומרהיב ביופיו. ניקיון בית כולל ביצוע פעולות רבות הרלוונטיות עבור ניקיון הרהיטים, הארונות, המרצפות, החדרים השונים וכמובן: הריפודים. בכל בית ניתן למצוא ספות בריפודים שונים, כיסאות בפינת אוכל המכילים ריפוד מסוג כזה או אחר ועוד. אין ספק שריפודים הם דבר שדורש ניקיון יסודי כל פרק זמן כלשהו בשל השימוש הממושך והאינטנסיבי בכיסאות או בספות של הבית. תקופת טרום פסח היא התקופה האידאלית עבור ניקוי ריפודים יסודי.

כיצד מנקים ריפודים?

אם החלטתם לנסות לנקות את הריפודים שלכם באופן עצמאי, הכלל הבסיסי והחשוב ביותר שעליכם לזכור טרם אתם מתחילים לנקות את הריפודים שלכם הוא: לעולם לא משפשפים כתמים על ריפודים עם מגבון רטוב, מטלית רטובה ועוד. שפשוף של כתם על הריפוד רק יחמיר את המצב שכן, הוא יגרום לכתם לחדור לעומק הסיב. במילים אחרות, יתכן מאוד שתסבו נזק בלתי הפיך לריפוד אם תנסו לשפשף בו את הכתמים ולכן, אל תעשו זאת.

צילום:freepik

הסרת כתמי שמן מריפודים

ניקוי בד וריפודים כולל הסרה של מגוון כתמים שונים. חשוב מאוד לדעת שיש להתייחס לכל כתם בצורה שונה על מנת להסיר אותו. אם נשפך לכם שמן על הספה, חשוב מאוד להסיר את הנוזל השומני מהספה באמצעות מטלית או נייר סופג לח. אם מדובר על כתם שמן ישן, יש צורך לערבב אבקת סודה לשתייה וחומץ לבן בקערה וליצור מהם תמיסה. לאחר מכן, יש להניח את התערובת כל הכתם ולהמתין כמה רגעים שהיא תיספג. אם אין שינוי ניתן לחזור על הפעולה כמה פעמים. אם עדיין הכתם לא הוסר ניתן לשפשף בתנועות מעגליות מהפנים כלפי חוץ את הכתם, בעדינות.

הסרת עובש וריחות לא נעימים

אם יש לכם עובש על הריפודים או אם עולה מהם ריח לא נעים, ראשית כל, עליכם לשאוב את העובש מחלקי הריפוד באמצעות שואב אבק עם כוח יניקה רציני. לאחר מכן, יש לנקות את הריפוד עם מטלית רטובה ולהשאיר אותו בשמש למשך כמה שעות, על מנת שהניקוי יהיה יעיל יותר. ניתן להשתמש גם במעט אלכוהול עם מים חמים, כאשר חשוב לנסות את החומר שהכנתם קודם כל על אזור נסתר. בכדי להיפטר מריח לא טוב, כדאי לרסס חומר ייעודי שניתן לרכוש כיום בחנויות רהיטים או חנויות למוצרי ניקוי לרהיטים. לאחר הריסוס יש להמתין כחצי שעה.

מתי יש צורך לבחור באנשי מקצוע לצורך ניקוי ריפודים?

אם הריפודים שלכם דורשים ניקוי יסודי וניסיתם לנקות אותם באופן עצמאי על ידי הטיפים שהוזכרו לעיל, אך לא הצלחתם להשיג את התוצאות הרצויות, זה הזמן שלכם לפנות לאנשי מקצוע המציעים שירות ניקוי ריפודים יסודי בבית הלקוח אשר יסייעו לכם לנקות את הריפודים באמצעות חומרי ניקוי מיוחדים ופעולות ניקוי מתאימות ויסבו את התוצאה הטובה ביותר בתום תהליך הניקוי.

צריכים לנקות ריפודי ספות, כורסאות או מזרונים? הזמינו את נקי ברגע: https://www.cleanitnow.co.il

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן