Skip to content

כיצד בוחרים חברת אחזקת מבנים

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כל אדם שמתגורר בבניין משותף מבין את הצורך בשמירה על איכות החיים בבניין, על ידי הקפדה על ניקיון הבניין ותחזוקתו, יחד עם זאת, מעטים השכנים שמתנדבים להיות ועד הבית ולעסוק בכל מה שקשור לניקיון ותחזוקה של הבניין. לכן, הפתרון הטוב ביותר כיום עבור כל בניין מגורים שמצד אחד השכנים מעוניינים שהוא יהיה מתוחזק ברמה הגבוהה ביותר ומצד שני, אין לאף אחד מהם את הזמן לדאוג לכל מה שדרוש לתחזוקת הבניין, איסוף הכספים מהדיירים ועוד הוא לבחור בחברת אחזקת מבנים. כיום ניתן למצוא לא מעט חברות העוסקות בתחום והדבר החשוב ביותר ללא ספק הוא לבחור בחברה איכותית, מקצועית ואמינה אשר תבצע את העבודה הטובה ביותר עבור תחזוקה טובה ושוטפת של בניין המגורים שבו אתם מתגוררים.

חברת אחזקת מבנים- במה מדובר?

כאשר מדובר על חברת אחזקת מבנים, מדובר על חברה שתפקידה הוא לעשות את כל מה שוועד בית עושה ומעבר לכך. החברה דואגת לתשלומים השוטפים הנדרשים מהשכנים לצורך שמירה על ניקיון הבניין ולצורך תחזוקת המבנה. החברה אחראית על ניקיון הבניין, על הגינון של הגינה המשותפת, על ביצוע תיקונים שונים הנדרשים מדי פעם בפעם ולא פעם גם על תשלום חשבונות חשמל ומים המשותפים כלל הבניין. ככל שהחברה מקצועית ואמינה יותר כך תוכלו להנות מבניין מגורים נקי ונעים למגורים, מבלי שאתם תדרשו לעשות משהו מלבד לשלם באופן חודשי את הסכום שקבעתם מראש עבור תחזוקת בניין המגורים שבו אתם מתגוררים.

למי מתאים לבחור בחברה לאחזקת מבנים?

בעוד שישנם בנייני מגורים שעדיין פועלים בשיטת בחירת ועד בית מקרב השכנים על מנת שידאג לכל מה שקשור לתחזוקת המבנה, הרי שכיום אנו חיים במציאות שבה מרבית האנשים עסוקים מאוד בקריירה שלהם, במשפחה שלהם ועוד ועל כן אין להם את היכולת להתנדב לתפקיד וועד הבית. לכן, לא מעט בניינים אינם בוחרים ועד בית מבין שכני הבניין אלא פשוט בוחרים חברה חיצונית שתעסוק בכל מה שקשור לגבייה, לניקיון הבניין, לתיקונים, לביצוע הדברה בעת הצורך. החברה תדאג לבחירת אנשי המקצוע הנכונים עבור ביצוע כל פעולה, לתשלום לאותם אנשי מקצוע ועוד. כלומר, דיירי הבניין יגורו בבניין מתוחזק ואיכותי ובד בבד, לא ידרשו לעשות עבור זה שום פעולה. השירות רלוונטי לכל בניין משותף שאיננו מוצא דיירים שמעוניינים להתנדב לביצוע תפקיד ועד הבית וכל בניין משותף שדייריו מבינים שהגיע הזמן להתקדם ולבחור בחברה מקצועית שתעסוק בכל מה שקשור לתחום תחזוקת הבניין שלהם.

צילום: canva

כיצד בוחרים חברה לאחזקת מבנים?

מכיוון שכיום ניתן למצוא לא מעט חברות העוסקות בתחום אחזקת מבנים, חשוב לבחור את החברה הרלוונטית לכם בצורה הנכונה והטובה ביותר. בדקו האם מדובר על חברה אמינה, אשר ניתן לסמוך עליה כי היא דורשת מחירים הוגנים תמורת שירותיה וכן, ניתן לסמוך עליה שהיא תבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר הן מבחינת ההתנהלות עם הכספים והן מבחינת הדאגה לכל מה שהבניין צריך. שנית, בדקו אם מדובר על חברה בעלת מוניטין והמלצות שכן, המלצות הן בהחלט דבר חשוב. בדקו כמה שנים החברה עוסקת בתחום ואיזה סוגי שירותים היא מציעה במסגרת שירותי אחזקת בניין. חשוב מאוד לוודא כי החברה מנוסה בתחום זה ויודעת כיצד להתנהל, שהיא עובדת מול אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום הניקיון, שירותי ההדברה ותיקונים שנחוצים מדי פעם למבנה ושהיא תבצע את עבודתה בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות.

אם אתם מחפשים חברה לאחזקת מבנים הידועה כמקצועית, אמינה ואיכותית, כדאי שתכירו את שליף אחזקות.

1 Comment

  1. חיפאי ותיק בתחום
    26 במרץ 2021 @ 19:53

    מאמר סתמי וכללי מדי. כל אתרי חברות אלה מלאים בהתרברבות והן פעמים רבות שוכרים עובדי האחת את השניה, בדיוק כמו קבלני הסנפלינג.אמינות נמדדת אחרת לגמרי. אין מסגרת ואין תקן – חברה שרק אחרי 4-5 שנים בבניין בודקת את מערך הכיבוי ומוצאת שרוב המערך פסול בגלל גיל – הרי זה ברור שהזניחה בדיקות שנתיות. יש תקן לתחזוקת בתים משותפים – ומי עומד בדרישות התקן? ת"י 1525, לא יזיק מאמר אודות התקן ואם תצליחו לקבלו ממכון התקנים, כל חלקיו, לסרוק ולהעביר לי – אכין כתבה/מאמר לסיכום התקן.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן