Skip to content

בצריכה מתמדת: מתנות לחג ובכלל

מארז טבעוני של לבנדר קוסמטיקה הכולל סבון מוצק ושמפו מוצק משמן זית, דיאודורנט מינרלי ומשחת שיניים מינרלית. 135 שקלים, להשיג כאן. צילום: תום לנגפורד   אנוטקה, המפיצה של יקב צובה, מציעה את יין צובה שרדונה, העשוי 100% ענבי שרדונה. 85 שקלים. להשיג בנקודות המכירה. צילום יקב צובה   המותג HOME של שופרסל מציע כלי אירוח […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מארז טבעוני של לבנדר קוסמטיקה הכולל סבון מוצק ושמפו מוצק משמן זית, דיאודורנט מינרלי ומשחת שיניים מינרלית. 135 שקלים, להשיג כאן.

צילום: תום לנגפורד

 

אנוטקה, המפיצה של יקב צובה, מציעה את יין צובה שרדונה, העשוי 100% ענבי שרדונה. 85 שקלים. להשיג בנקודות המכירה.

צילום יקב צובה

 

המותג HOME של שופרסל מציע כלי אירוח והגשה, מוצרי טקסטיל ונוי וכן אביזרים שונים, כולל סירים, מוצרי חשמל קטנים, שרפרפים ופופים. מ-49 שקלים. להשיג בסניפי הרשת ובאתר האונליין.

צילום: שופרסל

 

מלבק מרסלן בציר 2018, יין מסדרת INSPIRE של יקב טפרברג. 60 שקלים. להשיג בנקודות המכירה.

צילום: יח"צ

 

מארז גרביים TO GO של מותג הגרביים האקולוגיים Pulliez, הכולל שבעה זוגות גרביים זהים, יוניסקס, באותו צבע, במידה אחת לילדים או לבוגרים.29.9 שקלים. להשיג ב-Www.Pulliez.co.Il.

צילום: שי פיינשטיין

 

סט כלי אוכל של קורנינג, דגם Lisbon Terrace. מ-684 שקלים לסט  המיועד לשישה סועדים. להשיג בשקל בית מותגים.

צילום: יח"צ

 

Shiny הוא שמה של סדרת כלי בישול חדשה של סולתם, העשויים אלומיניום רב שכבתי וציפוי ייחודי. הסדרה כוללת סוטז'ים 24 ס"מ ו-28 ס"מ, מחבתות 20, 24 ו-28 ס"מ, וסירים בקוטר 20 ס"מ, 24 ס"מ ו-28 ס"מ בצבעי שחור ולבן. עד 300 שקלים. להשיג בסניפי הרשת, בחנויות כלי בית ומטבח, וב-https://soltam.co.il/.

צילום: יח"צ

 

מארזי ספא של חברת CHIC הישראלית, הנבדלים זה מזה בניחוחות של המוצרים: פרחי אורכיד, וניל-פטצו'לי, לבנדר ומסק. בכל אחד מהם תחליב לחות, ג'ל רחצה, ג'ל פילינג לגוף ושתי מגבות פנים. 40 שקלים. להשיג: בסניפי BE ובפרפומריות.

צילום: יח"צ

 

הספר חגיגה טבעונית של אורי שביט, עם הצילומים של טל סיון-ציפורין, משלב יותר מ-100 מתכונים טבעוניים, מרביתם נטולי גלוטן, כולל ארוחות בוקר, תבשילי ירקות ומתוקים.

128 שקלים, 193 עמודים, הוצאת תכלת. להשיג בחנויות הספרים.

צילום: יח"צ

 

הגריל חדש של ג'ורג' פורמן מיועד להכנה של דגים, בשר, ירקות וכריכים, שש מנות ביחד. יש בו תעלות להכוונת שמן ושומן למגש ניקוז נפרד, והוא מתחמם פי 3 יותר מהר מתנור ביתי רגיל. 500 שקלים, להשיג בחנויות חשמל.

צילום: יח"צ

 

 

קולקציית אביב-קיץ 2021 של ורדינון כוללת את כל מוצרי הטקסטיל לבית במגוון רחב של עיצובים, כולל מצעים, שמיכות, מגבות, מצעי מיקס מג'רסי, וכן אקססוריז לחדרי השינה, האמבטיה והמטבח. מ-59.9 שקלים לפני 30% הנחה, להשיג בסניפי הרשת ובאתר האונליין.

צילום: יונתן קובץ'

 

 

נעמן מציע כלי בישול חדשים, כולל סיר קוסקוס, שהושק כחלק מסדרת TOMBY, וכן סדרה חדשה של סירי נירוסטה הנקראת TOMBY LUXURY. מ-99.9 שקלים לפני מבצעים. להשיג בסניפי הרשת ובאתר האונליין.

צילום: יונתן קובץ'

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן