Skip to content

חושבים להיות טייסים אזרחיים? מה חשוב שתדעו?

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עולם התעופה האזרחי וטיס מסחרי כתחום עיסוק ופרנסה מהווים תחומים נגישים ופתוחים עבור כל המתעניינות והמתעניינים  בכך ברצינות ומוכנים לעבור את מסלולי ההכשרה המתאימים.

בבית הספר לטיסה CAA  (האקדמיה לטיס מסחרי) הפועל בארץ ניתן לעבור קורס טיס אזרחי מקיף ומעמיק, כזה המכשיר את בוגריו לתעסוקה בעולם התעופה המסחרי. עבור כל מי שתחום זה מעניין אותו, להלן כמה מהנתונים הבסיסיים והמרכזיים ביותר שחשוב לדעת על מנת להבין בדיוק במה זה כרוך וכך לקבל החלטה מושכלת בנוגע להרשמה ללימודי טיס אזרחי/מסחרי:

קורס טיס מסחרי מטעם האקדמיה לטיס CAA – במה בדיוק מדובר?

האקדמיה לטיס מסחרי CAA מכשירה טייסים מסחריים בקורס הטיס המסחרי המקיף הראשון בישראל. היא מציעה מסלול הכשרה מלא עבור נשים וגברים המעוניינים להפוך לטייסים מסחריים ולעשות זאת ברמת המקצועיות הגבוהה ביותר. האקדמיה מעסיקה את מיטב מדריכי הטיסה בעולם ומבוססת על השיטה המצויינת של חיל האוויר הישראלי, הנחשב לאחד המקצועיים והטובים ביותר בעולם.

קורס הטיס המסחרי של האקדמיה מורכב ממספר שלבים שונים וכולל אינספור מרכיבים ואלמנטים שכדאי להכיר. בהמשך נגיע לאופן בו הכי טוב ומומלץ ללמוד אודות הקורס לפרטי פרטים על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה מבחינתכם אך חשוב לציין כבר עכשיו כי לא מדובר כאן בקורס טיס אזרחי חובבני, למטרת הטסת מטוסים לצרכים פרטיים בלבד.

להיפך – האקדמיה לטיס מציעה מסלול הכשרה מלא המאפשר גם למי שנכנס אליו ללא כל רקע או ניסיון קודם בעולם התעופה להפוך בתוך כשנתיים לטייס מסחרי לכל דבר ועניין, ולהיכנס לעולם התעופה המסחרי בבוא היום כטייס בחברת תעופה, כמו גם במגוון תפקידי טיס פוטנציאליים נוספים דוגמת הטסת מטוסי צילום, ריסוס חקלאי וכו'.

צילום: האקדמיה לטיס CAA

כלומר, מדובר במסלול ישיר לקריירה בעולם התעופה המסחרי, לכל דבר ועניין, גם עבור מי שלא הטיס אפילו טיסן בימי חייו…

מרכז הסימולטורים החדש שפתחה האקדמיה בצפון הוא ייחוד נוסף ומשמעותי של האקדמיה לטיס מסחרי עבור חניכיה. האימונים במרכז הסימולטורים מייצרים רמת מוכנות ורמת מקצועיות גבוהות  ביותר, מה שמביא את החניכים לטיסות המעשיות מוכנים ומאומנים.

ורמת הטיסה של חניכי האקדמיה כתוצאה מכך גבוהה משמעותית מכל חניך שיעלה לאוויר ללא תמיכת הסימולטורים.

צילום: האקדמיה לטיס CAA

ללמוד בפירוט על מסלול ההכשרה על מנת לקבל החלטה נכונה – בדרך לקוקפיט

האקדמיה לטיס מציעה קורס מקוצר ובו מידע על עולם התעופה ועל הדרכים ללימוד טיס מסחרי וזאת כדי להבין את התחום לפני שנכנסים אליו.

קורס הטיס המסחרי באקדמיה הוא קורס בן שנתיים, כולל הכשרות רבות ומעמיקות וגם כרוך בעלות לא מבוטלת (אך מתאפשרת לאור מסלולי המימון הנוחים שמציעה האקדמיה והשימוש בפיקדון הצבאי).

מאחר ומדובר בצעד גדול ומשמעותי יחסית, יש להכיר טוב יותר את כל מה שמציע המסלול, את האפשרויות לאחר הקורס, את דרכי הלמידה השונות ,את דרכי צבירת השעות וצבירת הניסיון עד לרגע שניתן להגיש מועמדות לתפקידי טיס מסחרי לסוגיו.

לכן, מציעה האקדמיה לטיס קורס מקוצר ויחודי הכולל סדרת של 5 מפגשי זום, במסגרתם מועבר כל הידע הנדרש והרלבנטי, החל מסקירה של עולם התעופה האזרחי ומסלולי ההתקדמות הפוטנציאליים שהוא כולל, דרך פירוט מבנה הקורס ועד טיסת התנסות (בהנחה משמעותית עבור הנרשמים למסלול זה) המעניקה חוויה מוחשית והבנה בסיסית האם זה בשבילך?.

האקדמיה לטיס ללא ספק מספקת את הדרך הרצינית והמעמיקה ביותר כדי  ללמוד ולהבין את משמעות קורס הטיס האזרחי והכניסה לעולם התעופה המסחרי, וכך לקבל את ההחלטה הנכונה והמתאימה ביותר עבורכם.

מחפשים מידע נוסף על בית ספר לטיסה? היכנסו לאתר האקדמיה לטיס CAA המציעה קורס טיס אזרחי כחול לבן

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן