Skip to content

בני נוער חלקם בני 12-13 "חגגו" לכאורה במסיבת אלכוהול בחוף כורסי

8 צעירים נעצרו לאחר שתקפו שוטרים במסיבה רוויית אלכוהול וככול הנראה גם סמים שנערכה בחוף כורסי בטבריה. שוטרי תחנת טבריה שהגיעו למקום נחשפו לתמונות קשות של ילדים בני נוער מגיל 12 ומעלה ששהו בחוף ללא השגחת מבוגרים, כאשר חלקם שיכורים וככל הנראה גם עירומים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

8 צעירים בני 18- 19 נעצרו לאחר שעשרות בני נוער רוויי אלכוהול  תקפו ניידת משטרה ואת השוטרים שהגיעו בה ביום רביעי האחרון לחוף כורסי בטבריה. את הסיפור חשפו לראשונה היום (שישי) מערכת חמ"ל וערוץ ידיעות מהשטח בטלגרם. על פי הפרסום בני הנוער חגגו בחוף בשתיית אלכוהול וחלקם אף צרך סמים. לטענת מערכת חמ"ל בנות 13 נראות זרוקות על הקרקע בלבוש חלקי, ללא יכולת לזוז, זאת לאחר שלכאורה נוצלו מינית ושתו לשוכרה.
במשטרת ישראל אישרו את הפרסום אך אמרו למגפון כי למרות בדיקות המשטרה עד לרגע העלאת ידיעה זו לא הוגשה שום תלונה על תקיפה מינית או בכלל כנגד נערות או צעירות ש"חגגו" בחוף.
על פי משטרת ישראל כי ביום רביעי האחרון התקבל במוקד 100 דיווח על ניסיון אונס בחוף כורסי, ניידת ובה 5 שוטרי יס"מ שהייתה בקרבת מקום הוזנקה  לטיפול באירוע. על פי המשטרה "עם הגעת הניידת למקום עשרות צעירים החלו מקיפים אותה, משליכים אבנים ובקבוקים, מספר צעירים ניסו לפתוח את דלת הניידת ולמשוך את אחד השוטרים החוצה. השוטרים כולם לוחמי יס"מ מנוסים הופתעו מהאלימות הבלתי נשלטת של הצעירים שחלקם היו בגילופין, הזעיקו תגבורת והשתלטו על המתפרעים תוך שימוש באמצעים לטיפול בהפרות סדר. 8 צעירים בגלאי 17-19 שהובילו את ההתפרעות נעצרו".

צילום אילוסטרציה לשימוש חופשי: Matthias Ripp אתר flickr

מהמשטרה אף נמסר כי "בחיפוש אחר זירת החשד לאונס, נחשפו השוטרים לתמונות קשות של ילדים בני נוער מגיל 12ומעלה ששהו בחוף ללא השגחת מבוגרים, כאשר חלקם שיכורים וככל הנראה גם עירומים. מקצת החשודים שוחררו בתנאים מגבילים בתחנת המשטרה בשל גילם הצעיר וחלקם הובאו בפני שופט אשר הורה על שחרורם בתנאים מגבילים ביניהם הרחקה מכל חופי הכנרת".

במשטרת ישראל מבקשים להבהיר כי משטרת ישראל פועלת ותמשיך לפעול בנחישות  כנגד כל גילוי אלימות ובריונות בחופי הכנרת ותדאג להרחיק את המתפרעים לתקופות ממושכות מהמקום. משטרת ישראל תפעיל את כל האמצעים העומדים לרשותה על מנת לאפשר בילוי מהנה ובטוח למבקרים ולמשפחות  הבאים ליהנות מיופי הכנרת והצפון ותפעל נחרצות כנגד כל גילוי אלימות.

לגבי האירוע הספציפי קוראת המשטרה להורים  "לגלות מעורבות וערנות באשר לבילויים עצמאיים של בני הנוער ללא נוכחות הוריהם, ולהדגיש בפניהם את הסכנות שבצריכת אלכוהול, סמים והיגררות לקטטות".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן