Skip to content

ה-BMW R 18 Classic החדש בישראל

חטיבת BMW Motorrad של דלק מוטורס מתחילה במכירת ה-BMW R 18 Classic החדש, הטורינג הנוסטלגי בעיצוב הקלאסי, מצויד בטכנולוגיה עדכנית ומתקדמת, במנוע הבוקסר שני צילינדרים החזק ביותר שהותקן באופנוע מייצור סדרתי בנפח של 1,802 סמ"ק, המחיר החל מ 209 אלף שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ה-BMW R 18 Classic הוא אופנוע טורינג נוסטלגי המתכתב עם הימים הגדולים שבהם הוצגו לראשונה דגמי הטורינג קרוזר. ה-R 18 Classic מצויד במגן רוח גדול, מושב לנוסע, תיקי צד, פנסים נוספים מסוג LED וגלגל קדמי בגודל 16 אינץ'.

ה-BMW R 18 Classic החדש וה-BMW R 18 מסמלים אבן דרך בהיסטוריה של אופנועי BMW. הם מזכירים את הדגמים המפורסמים כגון BMW R5 – גם בהיבט הטכנולוגי וגם במראה – ומחזירים את המיקוד לדברים החיוניים באמת: אופנוע קלאסי, בעל עיצוב מתאים, ללא קישוטים טכנולוגיים עם מנוע בוקסר, נטו הנאה מרכיבה. העיצוב הקלאסי מתמזג עם טכנולוגיה עדכנית ומתקדמת כדי ליצור קונספט מרגש, המציע חוויית רכיבה מתקדמת ואמוציונלית.

BMW R 18 Classic מראה קלאסי טכנולוגיה מתקדמת (צילום באדיבות היצרן)
BMW R 18 Classic מראה קלאסי טכנולוגיה מתקדמת (צילום באדיבות היצרן)

לב-ליבו של ה-BMW R 18 Classic וה-R 18 הוא מנוע בוקסר שני צילינדרים חדש לגמרי המכונה "Big Boxer". יצירת אומנות ממתכת, מחווה למבנה המנוע הקלאסי. זהו מנוע בעל נוכחות הפועל בטכנולוגיה מתקדמת והוא משקף את המסורת של מנועי בוקסר מקוררי אוויר. זהו מנוע הבוקסר שני צילינדרים החזק ביותר שהותקן באופנוע מייצור סדרתי בנפח של 1,802 סמ"ק. ההספק המרבי הוא 91 כ"ס ב-4,750 סל"ד. מ-2,000 ועד 4,000 סל"ד הוא מספק יותר מ-150 ניוטון מטר וכוח משיכה אדיר המגיע עם צליל עמוק ומלא.

מנוע האופנוע החזק ביותר מייצור סדרתי (צילום באדיבות היצרן)
מנוע האופנוע החזק ביותר מייצור סדרתי (צילום באדיבות היצרן)

חלקי המתלה של ה-BMW R 18 החדש ושל ה-R 18 אינם כוללים בכוונה אפשרויות כוונון אלקטרוניות. במקומם, האופנוע מצויד במזלג טלסקופי ובמתלה מרכזי בעל חיבור ישיר עם אפשרות לכוונון העומס המוקדם על הקפיץ ועל מהלך השיכוך. כך ניתן להבטיח שליטה מעולה על הגלגלים ורמת נוחות אטרקטיבית. בדומה ל-BMW R 5 האגדי. ה BMW R 18 Classic וה-R18 החדשים מצוידים בבלמי דיסק כפול מלפנים ובבלם דיסק בודד מאחור ובקליפרים קבועים בעלי 4 בוכנות. במקביל, גלגלי החישורים מעניקים לכלי מראה מסוגנן במיוחד.

ה-R 18 Classic מציע גם שלושה מצבי רכיבה סטנדרטיים: "Rain", "Roll" ו-"Rock" – תוספת ייחודית בסגמנט זה המאפשרת לרוכב להתאים את האופנוע לסגנון הרכיבה שלו. רמת האבזור הסטנדרטית כוללת גם מערכת ASC (בקרת יציבות אוטומטית) ומעניקה לאופנוע רמת בטיחות גבוהה ברכיבה. בנוסף, ה-R 18 Classic מצויד כסטנדרט בבקרת משיכה (MSR). מערכת העזר לנסיעה לאחור הופכת את פעולות התמרון לפשוטות ובקרת הזינוק בעלייה מסייעת בהתחלת הרכיבה בעליות ושתיהן כאמור, סטנדרטיות בישראל. מגוון האבזור של BMW Motorrad מציע מבחר מרבי של אפשרויות התאמה אישית שאיתן ניתן להתאים את ה-R 18 Classic לטעם ולהעדפות האישיות

אבן דרך בהיסטוריה של אופנועי BMW (צילום באדיבות היצרן)
אבן דרך בהיסטוריה של אופנועי BMW (צילום באדיבות היצרן)

האופנוע ישווק בישראל בשתי רמות גימור: Pure  ב-209,000 ₪, ובנוסף, מהדורה ראשונה מיוחדת ומוגבלת – First Edition ב- 229,000 ₪.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן