Skip to content

יש לכם טרמיטים בגינה? אתם חייבים הדברה

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אם יש לכם טרמיטים בגינה או בבית ייתכן שאתם מכירים את הנושא מקרוב מאוד – פינות האוכל בגינה, פינות הישיבה, ושאר אביזרי העץ כולם מועמדים לנזק פוטנציאלי. הטרמיטים מביאים עימם חשש ענקי לריהוט העץ הקיים אצלנו, ובמטרה למזער את הנזקים ולהרחיק את הטרמיטים נזדקק לפתרון די יצירתי וחזק. הכירו את המדבירים, הפתרון האולטימטיבי למזעור תופעת הטרמיטים.

כמה עולה הדברת טרמיטים

צילום: freepik

כפי שכבר הבנתם או קראתם במאמר זה, הטרמיטים עושים נזק בלתי הפיך לחיינו ולציוד הנלווה. לכל תופעה רעה או בעלת נזק משמעותי יש פתרון נגד. הכירו את המדבירים, הדברת טרמיטים היא הפתרון היחיד שיעזור לכם למזער את תופעת הטרמיטים של הקיץ. אז כמה עולה הדברת טרמיטים בישראל? המחיר המינימלי והממוצע ביותר לצרכן עבור הדברת טרמיטים לחדר אחד הוא כ- 800 ₪. אם דרוש הדברה לחדרים נוספים, יש להוסיף תוספת תשלום של עד 20% לכל היותר. לעומת זאת, אם מדובר באזור הדבקה ספציפי כמו משקוף הדלת, המחיר יהיה 450 ₪ באופן משוער. טווח המחירים הגדול ביותר עבור הדברת חדר טרמיטים הוא כ- 1,000 ₪ במקרים הקיצוניים ביותר.

איך לפתור את הבעיה אחת ולתמיד?

בעיית הטרמיטים קיימת, בין אם תסתכלו על זה או לא, היא נמצאת שם וחוגגת על הריהוט שלכם כל היום. הדרך היחידה, האידיאלית, והאולטימטיבית ביותר להתמודדות עם הטרמיטים הוא חומרי ההדברה. במילים אחרות – אתם צריכים להצטייד בחומרי הדברה איכותיים וחזקים, או להצטייד עם מדביר מקצועי ומוסמך. ללא ספק, הדברת טרמיטים היא פעולה שנעשית עם הרבה חוכמה, ניסיון של שנים, והרפתקאות. האיש היחידי שיוכל לסייע לכם הוא המדביר, כדאי להתייעץ אותו לגבי המצב, ולעשות השוואת מחירים. הזמן הוא קריטי, הוא לטובתכם, מדביר הוא הדרך המהירה ביותר להתמודדות עם מזיקים בישראל.

למה דווקא להזמין הדברה מחברת סטופ טרמיט?

סטופ טרמיט ידועה בזכות הצלחותיה הרבות, ידועה בזכות הניסיון, ובזכות השירות האישי והטוב. לא קל למצוא חברת הדברה, קיימים הרבה חברות, וחלקם חאפרים, לצערנו הרב. אז למה שתבחרו דווקא בסטופ טרמיט? מה מיוחד כאן? הנה כמה דברים שאתם חייבים לדעת אודותינו:

  1. מחירים נוחים – אנחנו, סטופ טרמיט, מתחייבים למחירים הטובים ביותר בשוק הישראלי, יחד עם שירות טוב ומנצח, ואחריות אודות העבודה. בסטופ טרמיט תקבלו מחירי הדברה החל מ- 250 ₪ המחיר הנמוך ביותר בישראל, וזאת לטובת הצרכן.
  2. אחריות מקיפה על ההדברה – ברוב המקרים, לאחר ביצוע העבודה, התופעה לא תחזור. אם ובמידה היא חזרה, בסטופ טרמיט מעניקים אחריות של 5 שנים עבור העבודה, ככה שאתם יכולים לישון טוב יותר בלילה, יש אימא ואבא.
  3. ניסיון של 25 שנה – ראינו הכל מהכל, ניסינו וטעמנו את כל סוגי ההדברות. לסטופ טרמיט יש ניסיון של 25 שנה בתחומי ההדברות, בעיקר הדברות עם טרמיטים. מעבר לזה, סטופ טרמיט מחזיקה בכמה תעודות הוקרה, תעודת הדברה מורשית, והסמכות נוספות, ככה שאתם בידיים טובות.
  4. זמינות מרבית 24/7 – במקרים שבהם קיים משהו דחוף, הזמן הוא קריטי ולא לצדכם. לאחר מחשבה רבה, סטופ טרמיט החליטו על זמינות מרבית, לכל אורך השבוע, 24 שעות ביממה. אנחנו תמיד לצדכם, תמיד זמינים, ונשמח לספק את העבודה היסודית ביותר.

ישנם עוד עשרות יתרונות ופרמטרים לבחירת השירות של סטופ טרמיט, זה חלק קטן מהיתרונות. אם מוזמנים לפנות אלינו, לעשות את שיעורי הבית, ולדבר איתנו בכל עת. ללא ספק, הדברת טרמיטים צריכה להיעשות בחוכמה רבה, עם ניסיון רב, ובחירתה תיעשה ע"י המלצות רבות. אל תתפשרו, בחרו את הטוב ביותר. לצדכם תמיד, חברת ההדברה סטופ טרמיט

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן