Skip to content

מעבדה לשחזור מידע | DataCare

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שחזור מידע הוא תהליך שנחוץ עבור לא מעט אנשים. תאונות מידע דיגיטלי הן תאונות שקורות כל הזמן. לא פעם ההארד דיסק נופל או מקבל מכה ואין אפשרות לגשת לקבצים השמורים שבו או שלא פעם מוחקים תיקיות בטעות. עבור לא מעט אנשים מחיקת קבצים שונים זו קטסטרופה של ממש. יתכן שמדובר על מסמך שהם עבדו עליו רבות עבור העבודה שלהם, יתכן שמדובר על תמונות שיקרות להן מאוד ויתכן שמדובר על מגוון רחב של קבצים חשובים שהם זקוקים להם בדחיפות. אם אבד לכם מידע כלשהו מכל התקן באשר הוא, זה הזמן שלכם לפנות למעבדה המקצועית, האמינה והטובה ביותר בתחום שחזור מידע.

צילום: FREEPIK

שחזור מידע- במה מדובר?

שחזור מידע משמש כדי לזכור או לשחזר נתונים מכל אמצעי אחסון שעומד בפני אסון אובדן נתונים. שחזור נתונים רלוונטי בשל מחיקה בשוגג של קבצים, בשל התקנה מחדש של מערכת המחשב שגרמה לאובדן קבצים, בשל כשל באתחול המערכת ועוד. שחזור נתונים מתייחס למצב של שחזור מידע ספציפי אשר הפך להיות בלתי נגיש עקב נזקים פיזיים או לוגיים שונים של מכשיר האחסון ששמר את הקבצים. ניתן לבצע שחזור של נתונים שאבדו במחיצתו של אמצעי אחסון לרבות שרחתע אחסון, כונן דיסק קשיח, כונן חיצוני נייד, דיסק און קי, כונן קשיח פנימי למחשב נייד, שולחן עבודה, כרטיסי זיכרון ועוד.

לכל התקני האחסון השונים יש דבר משותף. הם מכילים סוג של הרכב ציוד אלקטרוני שעובד יחד. אותו הרכב יכול באופן פתאומי להיפגע, להיכשל או פשוט להפסיק לעבוד מכל סיבה באשר היא. בשל כך, כל הנתונים שהיו מאוחסנים בו עלולים להיפגע. שחזור נתונים זאת פעולה שהמטרה שלה היא לחפש את הקבצים הרלוונטיים באזור האחסון של התקני האחסון ולשחזר אותם בהצלחה גם במקרה שבו הכונן מפסיק לעבוד או שאי אפשר לגשת אליו.

האם שחזור מידע תמיד מצליח?

תהליך שחזור מידע לא תמיד מצליח. לעיתים אפשר להיכשל בשחזור הקבצים הרצויים בשל סיבות שונות כגון: החלפה של הקבצים שיכול לגרום לנזקים קשים ואף מסיר אותם. שימוש בכונן או במדיית אחסון פגומים אשר גורם לכך שכאשר יש אסון אובדן נתונים בלתי אפשרי לשחזר אותם ועוד. על אף שלא תמיד ניתן לשחזר מידע, חשוב לעשות את המקסימום בכדי לשחזר את המידע שלכם ועל כן, יש לפנות למעבדה הידועה באנשי הצוות המקצועי המנוסים והטובים ביותר בתחום שחזור מידע, על מנת שהם יעשו את הכל בכדי לשחזר את הנתונים שאבדו לכם.

 כיצד משחזרים מידע?

לרוב, כאשר נתונים נמחקים ממכשירי אחסון, הם לא יימחקו לצמיתות אלא ימשיכו להתקיים סביב מכשיר האחסון. באמצעות כלים שונים הרלוונטיים לצורך שחזור נתונים או שירותי שחזור נתונים, ניתן לסרוק לעומק את אזור האחסון של המכשיר ולפרט את כל הערכים שמסומנים כמחוקים. תהליך שחזור מידע בעצם יאסוף חתיכות של קבצים שנמחקו או שממוקמים ברשומת אתחול. מדובר על עבודה הרלוונטית עבור מומחים בתחום ולא כדאי לנסות לשחזר מידע באופן עצמאי שכן, גם אם יש סיכוי להציל את המידע שלכם, ניסיון לשחזר אותו באופן עצמאי ללא ידע כלשהו בתחום עלול להוביל אתכם לאובדן תמידי של המידע.

כיצד בוחרים במעבדה לשחזור מידע?

אם המידע שאבד לכם חשוב לכם מאוד, אל תתפשרו על פחות מהטובים ביותר בתחום שחזור מידע. חשוב מאוד לבחור במעבדה מיומנת ומקצועית בתחום. מעבדת DataCare ידועה כמעבדה מספר אחת בכל הנוגע לשחזור נתונים מכל סוגי ההתקנים. הבחירה במעבדה תעניק לכם את האפשרות לקבל את המידע החשוב שאבד לכם.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן