Skip to content

יו"ר העבודה: נתניהו הוא היום נזק וסכנה אסטרטגית למדינת ישראל

בישיבת סיעת העבודה בכנסת תקפה מיכאלי את ראש ממשלת המעבר ובקרה אותו בחריפות. בנוגע להסכם אליו חותרת ארצות הברית מול אירן פנתה היו"רית לנתניהו ואמרה: אולי ההסכם יהיה טוב למדינת ישראל? מה אתה קופץ?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מירב מיכאלי תקפה היום (שני) את ראש ממשלת המעבר בנימין נתניהו ואמרה כי הוא עושה שימוש ציני במערכת הביטחון של ישראל לטובתו האישית. מיכאלי התייחסה לפרסום אודות מעורבות ישראל בתקיפות הספינות האיראניות וכדומה ואמרה כי "הפרסום של הדברים, וההתרברבות בהם זאת התגרות וחרחור מלחמה שעלול להביא להסלמה מיותרת". ישראל תמיד ידעה להן על עצמה וההתרברבות של נתניהו ופרסום הדברים מעודדת הסלמה לא רק כלפי אירן שהיא האויב אלא כלפי ארה"ב שהיא הידידה הגדולה ביותר, החשובה ביותר, האסטרטגית ביותר של מדינת ישראל, אמרה מיכאלי בפתח ישיבת מפלגת העבודה בכנסת.

מירב מיכאלי (צילום: דוברות העבודה)

"נתניהו שוב גורם נזק, אולי בלתי הפיך, ליחסים עם ארה"ב, עם נשיא ארה"ב ובוודאי עם המפלגה הדמוקרטית. עומד ראש ממשלה", אמרה מיכאלי ותקפה כשפנתה לנתניהו ואמרה: "בטקס יום השואה הממלכתי, (אתה) תוקף את נשיא ארה"ב ואומר שישראל לא תהיה חלק מהסכם כשבכלל עוד אין הסכם. אולי ההסכם יהיה טוב למדינת ישראל? מה אתה קופץ?" מיכאלי: "מדינת ישראל זקוקה להגנה מפני הגרעין האיראני. אני חזרתי והודעתי שמפלגת העבודה תתמוך בהסכם שיימנע מאיראן להגיע לגרעין. המדיניות של נתניהו עד כה, במבחן התוצאה, קירבה את איראן לגרעין". לדבריה הדברים שעושה ראש הממשלה מסכנים את היחסים עם ארצות הברית . "הדברים שהוא עושה כרגע מסכנים את היחסים של ישראל עם ארה"ב…נתניהו הוא היום נזק וסכנה אסטרטגית למדינת ישראל", אמרה מיכאלי.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן