Skip to content

תקיפת ח"כ כסיף בשיח' ג'ראח – 7 שוטרים נחקרו במח"ש

שוטרים שנחשדו במעורבות לכאורה בתקיפתו ח"כ עופר כסיף נחקרו ושוחררו בתנאים מגבילים. כסיף: נתניהו הוא פטריית רעל שצמחה מהדם של רבין.. זה שראש הממשלה והשר שלו, משרתו הנרצע, אמיר אוחנה, לא השמיעו הגה על האלימות כלפיי זה אומר דרשני
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שבעה שוטרי יס"מ נחקרו אתמול (שני) במשרדי המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות שבירושלים בגין מעורבותם לכאורה באירוע בו הותקף חבר הכנסת עופר כסיף מ"הרשימה המשותפת".
כאמור, החקירה נפתחה לאחר שח"כ כסיף הגיש תלונה מסודרת במח"ש ומסר את גרסתו בקשר לאירוע שבו הותקף, לטענתו, על ידי שוטרים, זה המקום לציין כי מיד לאחר האירוע פרסם כסיף פוסטים בהם טען כי חרף העובדה שהשוטרים ידעו שמדובר בחבר כנסת הם תקפו אותו נמרצות בבעיטות לגופו ובאגרופים, ומנגד טענו במשטרה כי חבר הכנסת כסיף היה זה שהחל במהומה. השוטרים שוחררו בתום החקירה בתנאים מגבילים.


כסיף בפתח מח"ש (צילום באדיבות הרשימה המשותפת)

לטענת השוטרים, כפי שהוצגה על ידי המשטרה, ח"כ כסיף לא נענה לקריאות להתפנות מהאזור שבו התקיימה המחאה בשכונת שייח ג'ראח במזרח ירושלים, התקרב לשוטר יס"מ, הלם באגרוף בפניו ולאחר מכן אף בעט בו, מה שגרם להתלהמות הרוחות. אלא ששני צילומים שפורסמו כאן מעידים כי מפקד הכוח שוחח קודם לאירוע התקיפה עם כסיף, כך שהייתה לכוח מודעות מחי הוא חבר הכנסת שמולם ובשום סרטון שהגיע לידי מגפון ניוז ולתקשורת לא נראה כסיף תוקף פיזית שוטר כלשהו.

כסיף אחרי תקיפתו (צילום: SK)

שלשום אחר הצהריים הגיש כסיף את התלונה במח"ש. כסיף נשא דברים במעמד הגשת התלונה, ואמר כי "האלימות נגדי היא סימפטום. אנחנו יודעים שהאלימות לא מטופלת על ידי המשטרה. הכתובת כבר לא על הקיר אלא כתובה באותיות קידוש לבנה על חומת ההפרדה – רצח פוליטי הוא מעבר לפינה. נתניהו הוא פטריית רעל שצמחה מהדם של רבין". כסיף הוסיף: "רבין אמר שהאלימות היא כרסום יסוד הדמוקרטיה. כשהאלימות מגיעה מהאנשים שאמורים להיות אנשי החוק וכשהאלימות הזאת באה בתוך שכונה שבה הדמוקרטיה בלשון המעטה "סלקטיבית", אותה האלימות היא חמורה שבעתיים".
הוא בחר לתקוף את ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר לביטחון פנים אמיר אוחנה על שלא התבטאו בנושא באופן פומבי: "זה שראש הממשלה והשר שלו, משרתו הנרצע, אמיר אוחנה, לא השמיעו הגה על האלימות כלפיי זה אומר דרשני. זה אומר מה בדיוק קורה פה ושיש לגיטימציה לאלימות."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן