Skip to content

דירות למכירה עיר ימים

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עיר ימים היא שכונה בנתניה, היא לא השכונה היחידה בנתניה – כיוון שאנחנו יכולים למנות גם את זו הנקראת רמת פולג, והיא למעשה שכנה יחסית של עיר ימים. ברמת פולג, אנחנו יכולים למצוא בתים פרטיים, ובעיר ימים, אנחנו יכולים למצוא בניינים. אם כי, כתבה זו לא תעסוק בהשוואה בין השכונות, אלא שרצינו להדגיש – שבעיר ימים, יש עשרות בנייני מגורים, ומקום לאלפי משפחות. או לפחות, כך אמרו מחלקות יחסי הציבור האחראיות לפרויקט, טרם הושלמה בנייתו.

כיום, כאשר ניתן למעשה למצוא דירות למכירה בעיר ימים – אפשר לדבר על האטרקציות השונות בעיר. המילה אטרקציה היא מעניינת, שכן היא מזכירה מאוד את המילה אטרקשיין (attraction), או משיכה – ועל כן, אפשר לדבר – מה "מושך" בעיר ימים, מה יכול להוות נקודת משיכה בעיר ימים עצמה?

צילום: אתר iryamim.co.il

הנגישות

בשכונת עיר ימים יש דגש על נגישות, בין אם מדובר על שבילים עיליים ותת קרקעיים – הם יכולים להוביל לחוף הים, לפארק המקומי, לשמורת האירוסים כמו גם לקניון עיר ימים. לדיירי בפרויקט יש נוף לים, כמו גם לשמורת האירוסים מצפונה של השכונה.

הנוף

באופן מעניין, שכונת האירוסים היא למעשה שמורת טבע. על כן, היא מוגנת על פי חוק מבנייה. אנחנו לא הולכים לברר או לדון במשמעויות המשפטיות של הדבר, אלא רק לציין את הדבר. יתרה מכך, עקב כך שיש גם חוף ים באזורה – הרי שאנחנו מדברים על מקום שמוקף בפלאים.

נקודות המשיכה

כך, שעם היכולת להגיע ממקום למקום ברגל, בעוד שיש בהחלט מקומות נהדרים לבקר בהם –אפשר שעיר ימים מכילה עוד ועוד נקודות משיכה, ועל כן – האנשים שמחפשים לעבור לגור שם, בהחלט יכולים לבדוק את הנושא של דירות למכירה בעיר ימים.

טרם הושלמה בניית הפרויקט, סמנכ"לית השיווק של גינדי, רוני טננבאום, אמרה את הדברים הבאים:

"אנחנו יכולים לזהות שני קהלי יעד שמגיעים אלינו לפרויקט: קהל היעד הראשון הוא זוגות בוגרים שעוזבים בתים פרטיים בנתניה ובשרון, לטובת סגנון חיים של חופשה בבית. הם מזהים את ההזדמנות ליהנות ממגורים יוקרתיים בפרויקטים מפנקים במיוחד, על חוף הים ובנגישות שיא לכל מה שהם אוהבים לעשות.

קהל היעד השני הוא משפחות של משפרי דיור שרוצים להתגורר בשכונה לא רק בשל המיקום והשירותים העירוניים שלה, אלא בעיקר בזכות חוויית המגורים המאפשרת סגנון חיים פעיל ובריא, המשלב דירה מפנקת, עם הזדמנות לבלות בחוץ: בפארק, בקניון או בחוף הים, מבלי לבזבז זמן יקר על נסיעות".

על כן, יש לנו עסק עם שני קהלי יעד, בין אם מדובר בזוגות בוגרים – ששמחים לחוות את סגנון החיים המוצע בשכונת עיר ימים, ובין אם מדובר באנשים שמחפשים חווית מגורים הרלוונטית לסגנון חיים פעיל ובריא, תוך שבהחלט נעים לבלות את הזמן בחוץ בשלל "האטרקציות" שניתן לחוות באזור השכונה. אי לכך ובהתאם לזאת שגם ניתן להגיע אליהן ביתר קלות, בעקבות התכנון השכונתי שהקל על הנגישות הפשוטה – הרי שיש לנו מתכון נהדר להנאה מרובה מהשכונה. לפרטים נוספים בדבר דירות למכירה בעיר ימים, ניתן כמובן ליצור קשר עם יוצרי דבר, כמו גם עם כץ דורון – מתווך בנתניה. תודה על קריאתך.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן