Skip to content

הערב – הפגנה מול מעון ראש ממשלת המעבר

"כל זמן שאתה עדיין בבלפור המחאה תימשך ותתעצם. נהיה ברחובות עד שתלך", אומרים בתנועות המחאה לבנימין נתניהו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המחאה ממשיכה בבלפור – צעירי בלפור, פעילי יש מצב וקריים מיניסטר ופעעילי הדגלים השחורים יפגינו הערב (מוצ"ש) שוב מול מעון ראש ממשלת המעבר בבלפור לדברי המפגינים הם יקימו את ההפגנה תחת תחת הכותרת לא אשתוק כי ארצי שינתה את פניה ומתוך הרצון להדגיש שעם ישראל דורש שינוי במנהיגות ובקרב נבחרי הציבור המייצגים אותו. ההפגנה אמורה להתחיל בשעה 19.30 בכיכר פריז אותה מכנים המפגײנים כיכר הדמוקרטיה. בתחילת ההפגנה במסגרת הנאומים שיערכו בתחילת ההפגנה יגיש נציג "אין מצב" את עיקרי העדויות ממשפטו של בנימין נתניהו.

צילום ארכיון: בן כהן

מתנועת אין מצב נמסר: "אין מצב": "בתום שבוע עוצמתי כל כך המדגיש את הקשר שלנו למדינה שלנו, לא ניתן לנאשם בפלילים להרוס בה את מערכת הערכים עליה המדינה הוקמה ומושתת כבר למעלה מ 73 שנים". עוד ציינו בתנועה כי "בימים אלה נשמע משפטו של נתניהו ועולות בו עדויות מצמררות על הניסיון להשתלט על תקשורת ולקיים עסקים מושחתים על חשבון הציבור. כל עדות חשובה, חייבת להשמע ולהגיע לידיעת הציבור. ואנו נעשה כל שביכולתנו להביא המידע על המתקיים בין קוטלי בית המשפט עד שימוצא עמו הדין".

מתנועת 'קריים מיניסטר' נמסר לקראת ההפגנה: " נתניהו זיהם את הממלכתיות בפוליטיקה קטנה ושיעבד את ביטחון ישראל כדי להנדס קואליציית חירום להמלטות מהדין. טירוף מערכות שמחייב להוציאו לנבצרות עכשיו! על ראשי מחנה השינוי להתעשת ולהקים ממשלה שתחלץ אותנו מהפלונטר.ביבי, העם בחר בממשלת שינוי וריפוי ולא בממשלת השחיתות והכהניסטים שלך. כל זמן שאתה עדיין בבלפור המחאה תימשך ותתעצם. נהיה ברחובות עד שתלך".

מתנועת הדגלים השחורים נמסר: ״השותפים הטבעיים״ כבר לא מאמינים שהנאשם יצליח להקים ממשלה והם מתחילים לחשוב על חלופות כדי שלא יאבדו את התקציבים שלהם. עוד ״חס וחלילה״ התקציבים ילכו לנכי צה״ל. התפקיד שלנו עכשיו ברור: למנוע את הטריקים, השטיקים והדילים להקמת ממשלת החסינות עם הקיצוניים. אנחנו חייבים להבהיר לכל השחקנים במערכת הפוליטית שממשלת שינוי היא האופציה היחידה. הנאשם ימשיך בשלו עם צעדות בסגנון צפון קוריאה."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן