Skip to content

הכל על הסמארטפונים

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אחד מהפלאות שניתן למצוא בחנות טלפונים, הוא מכשיר סמארטפון אישי. אם לדוגמה יש לנו אייפון, הרי שנוכל לנהל באמצעותו פגישות שוטפות, לדבר עם חברים, להזמין שירותים – וכיוצא בזה. האפשרות לגשת לתוכנה, כדרך ממשק המסך – מאפשרת תפעול הפעילויות השוטפות של המכשיר, דרך מגע, במסך המגע שלו.

מסך שבור

באם מסך המגע נשבר – במכשיר, כמו אייפון לדוגמה – שרוב, רובו מסך – הרי שמתבקש או להחליף מכשיר, או להחליף מסך – כדי להמשיך ולשחק עם המכשיר. באופן עקרוני, נכון לתקופות עבר – חלק מהחברות לא נתנו אחריות עבור מסכי אייפון, וחלק מחברות הביטוח לא ביטחו עבור שבירת מסך – אלא הציעו תוכניות להשתתפות עצמית בהחלפתו.

על כן, כשרוצים להחליף מסך – סביר להניח שלפחות חלק ממימון התהליך יהיה באחריות הלקוח, אם לא כולו. כשזה נוגע לדגמי אייפון חדישים, הרי שהעלות יכולה לעבור את סף ה-1,000 ₪, ולעתים יהיה נבון פשוט לרכוש אייפון חדש, או כל מכשיר סמארטפון אחר, אולי חנות טלפונים מסוימת, כמו רשת חנויות ומעבדות סלולר מקסימה.

צילום: PEXELS

להחזיר את הגדולה למכשיר

באופן עקרוני, שריטות לא אמורות להפריע לתפעול השוטף של המכשיר, אלא אם כן הן פוגעות בתצוגה או בתגובתיות של המגע – באם רוצים לשפר את כל אלו, ייתכן שזה מעיד על זמן נהדר להחליף מסך, או את מכשיר הטלפון כולו. ניתן להחליף או לתקן מסך בשני שלבים עיקריים. שהרי לסמארטפונים יש את החלק של מסך הזכוכית המגן על החלק הפנימי של המסך עצמו, כמו גם מסך ה-LCD. ייתכן שכל חלק או רובד שכזה במסך הסמארטפון עצמו, יעניק סוגים שונים של תיקון – ועל כן גם צפי לעלויות, וזמני תיקון שונים. אולי זה קל יותר לתקן את הרובד הפנימי, מאשר החיצוני – ולהפך, פר מכשיר – ולכן, אולי יהיה לזה ביטוי בעלויות תיקון המכשיר.

כך או כך – אם מביאים את האייפון לתיקון, או כל מכשיר אחר – המטרה היא להחזיר את הפלאפון לרמה התקנית שלו. אם מדובר על אייפון, הרי שהמסכים המקוריים שלו מיועדים לעמוד בסטנדרטים של איכות וביצועים, כולל פונקציות של מולטי טאץ' אינטואיטיבי, מהירות תגובה, בהירות גבוה, דיוק צבעים, איזון לבן, ביצועי תכונות טרו טון, נייט שיפט, רטט אינטראקטיבי במסך – וכיוצא בזה.

וסביר, שלכל סמארטפון יש את הפונקציות שלו – ואם הן חזרו לטיבן לאחר תיקון המסך, הרי שאפשר שזה יהיה מאוד יעיל לתקן אותו, בעת הרצון. לחילופין, כאמור – אפשר לנצל את הביקור במעבדה או בחנות הטלפונים – כדי לגלות אילו פלאפונים אחרים מוצעים למכירה, או פשוט לעשות מחקר מקדים טרם היציאה לחנות.

לסיכום, בהינתן רצון לתקן את המסך, ניתן לבדוק באם זה רלוונטי לשלוח לתיקון, ואיזה סוג של תיקון מתבקש, מהי העלות, כמה זמן המכשיר צפוי להיות בתיקון – או פשוט לרכוש אחד חדש, אם כך מעדיפים. תודה על קריאתך.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן