Skip to content

הכירו את הלוואות בערבות מדינה לעסק 2021

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שנת 2021 נפתחה בצורה יפה לאחר שאנחנו רואים את סיומו של משבר קורונה, זה הזמן להיזכר שהחיים האמתיים הם הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש, או הלוואות בערבות מדינה להרחבה של העסק.

עברנו בשנת 2020 את אחת השנים הקשות ביותר בגלל משבר קורונה שחולף כעת ממדינת ישראל, רובם המכריע של בעלי העסקים רצו לקבל את הלוואות בערבות מדינה קורונה, אבל מי שיודע מהי כלכלה, ומהו עידוד עסקים יודע שמי שמניע את הכלכלה הישראלית הם הלוואות בערבות מדינה "רגילות" של הרחבת העסק והלוואות לפתיחת עסק חדש , העסקים הקטנים שחזרו לבעוט במגרש לאור היעלמותה של הקורונה, והניצנים החדשים של המשק שהם הכירים שרוצים לפתוח עסק בקעו מחומת ההגנה שיצרו לעצמם בשנת הקורונה. וזהו הזמן להכיר את הלוואות בערבות מדינה להרחבת העסק כתוצאה מביקושים חדשים של הקהל הישראלי שיצא והסתער על השווקים, המסעדות מלאות עד אפס מקום, חסר עובדים לביצוע עבודות, וזה המצב התקין של משק פועל ובועט. יחד עם זה נוצר צורך חדש שהוא להתניע מחדש את העסק שדמם בשנת 2020, ולחזור לשלם את ההשקעות וההוצאות שנדרשות לתפעול של העסקים הצומחים.

מי יכול לקבל הלוואות בערבות מדינה

רק נזכיר כאן בקצרה שבכדי לקבל הלוואות בערבות מדינה חייבים לעמוד בשלושה קריטריונים מרכזיים של: ניסיון של היזם ומקצועיותו, התנהלות הפיננסית התקינה וקיומו של עסק טוב, לא משנה אם מדובר בעסק חדש או בעסק פעיל וקיים, כולם יקבלו תנאים שווים, לא משנה אם מדובר בעסק חדש או בעסק שמגלגל עשרות מיליוני שקלים בשנה, אנחנו נכיר לכם כאן מחדש את התנאים המרכזיים הטובים של הלוואות בערבות מדינה:

גובה הלוואות בערבות מדינה

מדינת ישראל מאפשרת לעסק חדש או עסק שנמצא בצמיחה וזקוק למזומנים לצרכי השקעות בעסק או הון חוזר הלוואות שמהוות שמונה אחוזים מהמחזור השנתי של העסק, כאשר יש אפשרות להגיש בקשות לעסקים קטנים יותר של עד חמש מאות אלף שקלים, זהו סכום גבוה מאוד שאינו מתאפשר בערוצים אחרים,. הכול כמובן תלוי בעסק ובביצועים שלו, אבל גובה ההלוואה המקסימלי הוא גבוה לכל הדעות.

גרייס לתשלומי הלוואות בערבות מדינה

חצי שנה לא לשלם הלוואות בערבות מדינה שקיבלנו, זהו זמן אדיר שמאפשר לעסק שזה עתה נפתח ולעסק שפועל שנים רבות זמן אוויר יקר שלא ניתן לראות כמוהו בערוצי הלוואות אחרים. הסבלנות של המדינה שמוכנה להמתין לקבל את התוצאות הטובות של העסק החדש שמתחיל עכשיו להתגלגל, ושל העסק שביצע השקעה גדולה שאורכת זמן, והפירות שלה מגיעים רק לאחר מספר חודשים.

צילום: FREEPIK

משך ההלוואות בערבות מדינה

זו קלישאה, אבל הלוואות לחמש שנים הוא צורך, חמצן לעסק שדרוש לו בכדי להתנהל בצורה מסודרת וטובה לאחר קבלת הלוואות לפתיחת עסק חדש או לאחר קבלת הלוואות בערבות מדינה להרחבת עסק, ההחזרים הם ללא מערכת לחצים של החזרים גבוהים שאינם מתאפשרים במקומות אחרים, ושאין להם את הסבלנות לתת הלוואות ארוכות אלא מעדיפים לתת הלוואות קצרות יותר שההחזרים שבהם הם גבוהים והריבית גבוהה.

הריבית של הלוואות בערבות מדינה

הריבית של הלוואות בערבות מדינה עומדת על מינימום של פי שלוש ועד פי ארבע מכל מסלול מתחרה אחר. יש לשים לב שהלוואות לפתיחת עסק חדש הן הלוואות בסיכון הגבוה ביותר, ועדיין היזם השכיר יקל את הריבית של העסק הגדול, משוגע. זה נכון. אבל אמיתי.

בטחונות, פיקדונות וערבויות לצורך קבלת הלוואות בערבות מדינה

אחד היתרונות הגדולים שלן הלוואות בערבות מדינה היא הביטחונות הנמוכים שצריך להשאיר , הרי המדינה מאפשרת לבנק אפשרות של גביית החוב מהמדינה ולא מהיזם. זו הלוואה בסיכון הכי נמוך שיש  עבור הבנק, והתוצאה היא שאין צורך להעמיד בטחונות, כן למדינה יש הרגל רע לקלקל קצת דברים כגון העמדת פקדון של עשרה אחוזים לעסק חדש, ועשרים וחמישה אחוזים לעסק קיים. אבל זה שולי כי היזמים משל ים את הפקדון הזה מתוך ההלוואה, והמדינה עוצמת עין בנושא.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן