Skip to content

בן 59 הואשם באונס בת 7

מכתב האישום עולה כי ז'ק רביבו תושב קריית אתא קרא לילדה להיכנס למחסן שבבעלותו ושם בוצע האונס. בבעלותו ובמחשבו נמצאו סרטונים פדופיליים בהם נחזים ילדים בני 3 עד 14
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תושב קריית אתא הואשם הבוקר (רביעי) בבית המשפט המחוזי בחיפה כי אנס ילדה בת 7 במחסן שבביתו. בחיפוש שנערך בביתו נמצאו סרטונים פדופילים על גבי מחשבו, תקליטורים ובדיסק-און קי שהיה ברשותו. הא הואשם בגין עבירת אינוס קטינה וכן בריבוי עבירות של החזקת וצריכת פרסום תועבה.

מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד שונית קדם נימן ומאיה הרטמן, מפרקליטות מחוז חיפה עולה כי במהלך השנה האחרונה, בשעות אחר הצהריים, הגיעה קטינה כבת שבע לאזור הבניין בו מתגורר הנאשם – ז'ק רביבו (59) בקריית אתא. רביבו הבחין בה קרא לה וביקש ממנה להתלוות עמו למחסן המצוי בבעלותו. הקטינה נכנסה למחסן, הנאשם סגר את דלת המחסן החל לגעת בה, ואז ביצע בה מעשה אינוס.
בעקבות האירוע ועם מעצרו של רביבו, ערכה משטרת ישראל חיפוש בביתו ונמצא שבמשך מספר שנים, ולכל הפחות מחודש אפריל 2016 ועד ליום מעצרו, הא החזיק ברשותו פרסומי תועבה ובהם דמותם של קטינים וקטינות, הנחזים להיות בני 3-14 שנים.

צילום אילוסטרציה: pixabay

חלק מפרסומי התועבה הוחזקו על ידי הנאשם במהלך התקופה בארגז במחסן, על גבי לא פחות מ- 67 תקליטורים, בהם לא פחות מ- 185 סרטונים. זאת בנוסף לעוד 30 פרסומי תועבה בתקליטורים נוספים שהיו במחסן, ועוד 31 סרטונים על דיסק און קי שהיו בביתו. בנוסף, כך נטען, "עלה כי במהלך התקופה הנאשם צרך בתדירות גבוהה פרסומי תועבה".

עו"ד יובל זמר, סנגורו של רביבו, אמר לתקשורת בתגובה: "קיבלנו כתב אישום שמתאר אירוע שאין לו זמן ושאין לו מקום. מתישהו במהלך השנה האחרונה בשעה לא ידועה. אני מניח שבימים הקרובים התמונה תתבהר ונתחיל לנהל את המשפט הזה איפה שצריך לנהל אותו. חרב עליו עולמו, הוא מכחיש מכול וכול את המיוחס לו".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן