Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

זוגלובק: קציצות עראיס מה הבעיה לקחת קציצה, לחתוך אותה לגודל המתאים, להכניס אותה לחצי פיתה ולטגן אותה קלות? על פניו אין בעיה. בפועל, יש לא מעט צרכנים שעשויים לשמוח במוצר החדש של החברה, המיועד להכנת מנת עראיס בבית. כלומר, גודל של כל קציצה מותאם במדויק לגודלה של חצי פיתה סטנדרטית. המארז מכיל שש קציצות, המיועדות […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

זוגלובק: קציצות עראיס

מה הבעיה לקחת קציצה, לחתוך אותה לגודל המתאים, להכניס אותה לחצי פיתה ולטגן אותה קלות? על פניו אין בעיה. בפועל, יש לא מעט צרכנים שעשויים לשמוח במוצר החדש של החברה, המיועד להכנת מנת עראיס בבית. כלומר, גודל של כל קציצה מותאם במדויק לגודלה של חצי פיתה סטנדרטית. המארז מכיל שש קציצות, המיועדות להכנה – לאחר שהוכנסו לפיתה – על גבי מחבת. פעלנו לפני ההנחיות: הפשרנו, הכנסנו, טיגנו משני הצדדים ואז טיגנו. עשר דקות לאחר מכן, חמש דקות לכל צד של חצי פיתה, התקבל העראיס הביתי. הפיתה נצלתה עד השחימה היטב, הקציצה נעשתה טוב מבלי להתייבש, ואם רוצים, אפשר להוסיף לאחר מכן חומוס לפיתה. הבסיס של הקציצה הוא אנטריקוט והתיבול עדין יחסית, כך שהטעמים אינם חזקים.

עד 25.9 שקלים ל-360 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

צילום: סטודיו זוגלובק

 

ד"ר פישר: Alco-gel Pharma wipes

סדרת המוצרים החדשה של החברה מבקשת לתת מענה לצורך לנקות משטחים ולחטא אותם בו זמנית. לב הסדרה הם מגבונים המכילים 70% אלכוהול, שאמורים – לפי החברה – לקטול 99.9999% מהחיידקים, וכן ומגבונים עם ריכוז מופחת של אלכוהול. המוצרים באריזה הכחולה מכילים מגבונים עם 70% אלכוהול, ואלו באריזה הירוקה מכילים כמות מופחתת, ולכן הם מיועדים למשטחים הרגישים לריכוז גבוה של אלכוהול. אנו ניסינו את המגבונים השונים בתקופה האחרונה. מצד אחד הם גדולים מספיק כדי להתאים לכף יד ועבים מספיק, כך שאפשר לנקות עם כל אחד מהם משטח גדול. מצד שני הם משאירים לפעמים סיבים על המשטח, אותם צריך להסיר לאחר מכן. 12.9-24.9 שקלים ל-20-160 מגבונים באריזות שונות. להשיג בנקודות המכירה.

צילום: יעל האן

 

הנקל-סוד: PERSIL HYGIENIC CLEANLINESS

אם האייטם הקודם התמקד במוצרים לניקוי משטחים, הפעם אנו מתמקדים במוצרים לניקוי בגדים. מדובר בשני מוצרים למכונת הכביסה, האחד מגיע בצורת ג'ל והשני בצורת דיסק/קפסולה. שניהם מבטיחים לעשות את אותו הדבר: לנקות היטב את הבגדים מלכלוך ובו זמנית להילחם בריחות לא נעימים, שלפעמים נשארים על הבגדים. מרכך כביסה לרוב פותר את בעיית הריחות ששרדו את הכביסה, אבל לא תמיד רוצים להשתמש במרכך. אז ניסינו את המוצרים החדשים. שמחנו לגלות שבעיית ריחות שהכרנו קודם לכן, אכן פחתה לאחר כביסה עם הג'ל וללא מרכך. עם זאת חשוב לומר שהיא פחתה, לא נעלמה לגמרי. מעבר לכך הבגדים עברו ניקיון יסודי, כיאה למוצרים ותיקים של המותג.

כ-34.9 שקלים ל-2.4 ליטר ג'ל או 22 דיסקים. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: הנקל חו"ל

 

yullia: סדרת PROVEN

יוליה גל, הבעלים של הרשת לטיפולים קוסמטיים, השיקה מותג חדש בתחום הטיפוח, המתמקד בכפות הידיים והרגליים. סבון אנטיספטי טיפולי, קרם ידיים טיפולי, קרם רגליים טיפולי, נוזל טיפולי לפטרת ואקזמת כף הרגל, ג'ל היגייני לידיים וליין טיפוח לציפורניים כוללת הסדרה המיועדת לשימוש ביתי. במקביל הושקה גם סדרת מוצרים לשימוש מקצועי. כל המוצרים משלבים רכיבים צמחיים ואין בהם חומרים משמרים. בקרם הרגליים הטיפולי, לדוגמה, יש שמן אבוקדו, חמאת שיאה, קפאין, ויטמינים A,E, ו-D. ניסינו את הקרם הזה כמו גם את קרם הידיים הטיפולי – שניהם עשירים יחסית למקובל בשוק, מוסיפים כמות מספקת של לחות שהשפעתה נמשכה לאורך שעות רבות. בשימוש קבוע הבחנו בשיפור במצב העור הן בכפות הידיים והן בכפות הרגליים, שהפך רך ונעים יותר למגע. 9.9-199 שקלים. להשיג ב-yullia, yullia school ובאתר Guilty.

צילום: יח"צ

 

כדאי לדעת

 

חובבי הבשר ישמחו לדעת על חוות הבוקרים, מותג ישראלי חדש המתמחה בבשר בקר טרי. המבחר כולל נתחים מוכרים בהם סטייק פילה וסטייק אנטריקוט, כמו גם סטייק דנבר קאט, שניצל עגל איירון, סטייק פיקניה, ראמפ סטייק, טומהוק ונתחים למעשנה. הנתחים מגיעים עם הוראות הכנה ברורות, והבשרים עברו יישון שמשביח אותם. עד 249 שקלים לק"ג. להשיג ברשתות שיווק ובאטליזים נבחרים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן