גרסאות חדשות ומעודכנות לב.מ.וו סדרה 3

גרסת פלאג אין נוספת תחת השם 320e, ורמת גימור חדשה M-Design בדגם ה-318i, מצטרפות לדגם ה-330e פלאג אין, הנמכר ביותר של המותג בישראל. המחירים יעמדו על 290 אלף שח ו-269 אלף שח בהתאמה.

גרסאות חדשות ומעודכנות לב.מ.וו סדרה 3

גרסת פלאג אין נוספת תחת השם 320e, ורמת גימור חדשה M-Design בדגם ה-318i, מצטרפות לדגם ה-330e פלאג אין, הנמכר ביותר של המותג בישראל. המחירים יעמדו על 290 אלף שח ו-269 אלף שח בהתאמה.

דלק מוטורס מרחיבה את היצע גרסאות הפלאג-אין של הסדרה 3 עם דגם חדש  BMW 320e באמצעותו יציע המותג לראשונה 2 גרסאות פלאג-אין בהספקי מנוע שונים לאותו הדגם כפי שבעבר היה נהוג בדגמי הבנזין. התוספת החדשה יוצרת הזדמנות נוספת לשלב את האיכויות של סדרה 3 עם מערכת ההנעה החשמלית היעילה של היצרן.

מערכת הפלאג-אין הייבריד של הדגם החדש מבוססת על יחידת ההנעה של דגם ה-330e עם הספק מופחת.  היא עושה שימוש במנוע בנזין 2 ל' 4 צילינדרים עם הספק של 163 כ"ס (184 כ"ס בדגם ה-330e) בשילוב מנוע חשמלי בהספק של 113 כ"ס (זהה לדגם ה-330e). יחד מפיקה יחידת ההנעה הספק כולל של 204 כ"ס ומומנט מקסימלי של 35.7 קג"מ.

פלאג-אין הייבריד חדשה (צילום באדיבות היצרן)
פלאג-אין הייבריד חדשה (צילום באדיבות היצרן)

שני המנועים ביחד ולחוד, מעבירים את כוח ההנעה באופן מסורתי אל הגלגלים האחוריים באמצעות תיבת הילוכים אוטומטית Steptronic בעלת 8 הילוכים. העברת הכוח המידית האופיינית ליחידה החשמלית מבטיחה יכולת האצה חדה ומאפייני נהיגה ספורטיביים. ה-320e החדשה מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש בתוך 7.6 שניות, ומגיעה למהירות מקסימלית של 225 קמ"ש.

סוללות הליתיום-יון, אשר פותחו על בסיס טכנולוגיית תאי הסוללה מתקדמת ויוצרו על ידי קבוצת BMW  היא בקיבולת של 12 קו"ט שעה והיא מאפשרת ל- 320eלהשיג טווח נסיעה חשמלי של 60 ק"מ (WLTP) ולהגיע למהירות מרבית של 140 קמ"ש באמצעות המנוע החשמלי לבדו.

טווח הנסיעה הגדול מאפשר לבצע את מרבית מטלות הנהיגה היומיומית בין הבית למקום העבודה, למשל רק באמצעות המנוע החשמלי וללא פליטת מזהמים. בכדי לחסוך במקום, מיקום מצבר המתח הגבוה ממוקם מתחת למושב האחורי ומאפשר לשמור על תא נוסעים שימוש ופונקציונאלי ועל גודל תא מטען של 375 ליטר.

דגם ה-320e ישווק עם כבל המאפשר להטעין את הרכב מהשקע הביתי בזרם טעינה מקסימלי (2.3 קוו"ט) בזמן של כ-6 שעות. טעינה באמצעות עמדת טעינה ייעודית – ביתית / ציבורית תקצר את פרק הזמן לכ-3.6 שעות (בזרם טעינה מקסימלי של 3.7 קוו"ט).

ה-320e החדשה תשווק ברמת גימור M-Design מעוצבת וטכנולוגית הכוללת: חבילת עיצוב חיצונית M-Sport אשר מעניקה לרכב הופעה ספורטיבית, פנסי חזית ופנסים אחוריים בטכנולוגיית LED, חישוקי סגסוגת קלה "18, חלון שמש חשמלי, מסגרת חלונות בגימור אלומיניום ושמשות אחוריות כהות. תא הנוסעים כולל כוונון חשמלי למושב הנהג והנוסע עם זיכרונות למושב הנהג, מערך הקישוריות כולל לוח מחוונים דיגיטלי בגודל "12.3, מסך מגע מרכזי בגודל "10.25 עם ממשק ההפעלה 7, מערכת ניווט מקורית, Apple CarPlay ותאורה אווירה.

בתחום הבטיחות ועזרי החניה הדגם משווק עם מערכת המסייעת בבלימה אוטונומית, התראה ותיקון סטייה מנתיב, התראת שטח מת ותעבורה צולבת, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית עד 160 קמ"ש, מצלמת נסיעה לאחור, חיישני חניה מלפנים ומאחור, סיוע בחניה אוטומטית, סיוע בבלימה לאחור ומערכת המסייעת בתמרוני נסיעה לאחור.

BMW 320e (צילום באדיבות היצרן)
BMW 320e (צילום באדיבות היצרן)

לדגם ה-318i מנוע בנזין 2 ל' 4 צילינדרים עם הספק של 156 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית  Steptronic בעלת 8 הילוכים. עם יחידת הנעה זו מציעה ה-318i ביצועים זריזים: האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בתוך 8.4 שניות וצריכת הדלק משולבת העומדת על 15.6 ק"מ לליטר. רמת הגימור M-Design מבוססת על רמת הגימור של דגם ה-320e עם שינויים קלים ועיקרה חבילת העיצוב החיצונית M-sport, שמצטרפת לדגם Business ששווק עד עתה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלק מוטורס מרחיבה את היצע גרסאות הפלאג-אין של הסדרה 3 עם דגם חדש  BMW 320e באמצעותו יציע המותג לראשונה 2 גרסאות פלאג-אין בהספקי מנוע שונים לאותו הדגם כפי שבעבר היה נהוג בדגמי הבנזין. התוספת החדשה יוצרת הזדמנות נוספת לשלב את האיכויות של סדרה 3 עם מערכת ההנעה החשמלית היעילה של היצרן.

מערכת הפלאג-אין הייבריד של הדגם החדש מבוססת על יחידת ההנעה של דגם ה-330e עם הספק מופחת.  היא עושה שימוש במנוע בנזין 2 ל' 4 צילינדרים עם הספק של 163 כ"ס (184 כ"ס בדגם ה-330e) בשילוב מנוע חשמלי בהספק של 113 כ"ס (זהה לדגם ה-330e). יחד מפיקה יחידת ההנעה הספק כולל של 204 כ"ס ומומנט מקסימלי של 35.7 קג"מ.

פלאג-אין הייבריד חדשה (צילום באדיבות היצרן)
פלאג-אין הייבריד חדשה (צילום באדיבות היצרן)

שני המנועים ביחד ולחוד, מעבירים את כוח ההנעה באופן מסורתי אל הגלגלים האחוריים באמצעות תיבת הילוכים אוטומטית Steptronic בעלת 8 הילוכים. העברת הכוח המידית האופיינית ליחידה החשמלית מבטיחה יכולת האצה חדה ומאפייני נהיגה ספורטיביים. ה-320e החדשה מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש בתוך 7.6 שניות, ומגיעה למהירות מקסימלית של 225 קמ"ש.

סוללות הליתיום-יון, אשר פותחו על בסיס טכנולוגיית תאי הסוללה מתקדמת ויוצרו על ידי קבוצת BMW  היא בקיבולת של 12 קו"ט שעה והיא מאפשרת ל- 320eלהשיג טווח נסיעה חשמלי של 60 ק"מ (WLTP) ולהגיע למהירות מרבית של 140 קמ"ש באמצעות המנוע החשמלי לבדו.

טווח הנסיעה הגדול מאפשר לבצע את מרבית מטלות הנהיגה היומיומית בין הבית למקום העבודה, למשל רק באמצעות המנוע החשמלי וללא פליטת מזהמים. בכדי לחסוך במקום, מיקום מצבר המתח הגבוה ממוקם מתחת למושב האחורי ומאפשר לשמור על תא נוסעים שימוש ופונקציונאלי ועל גודל תא מטען של 375 ליטר.

דגם ה-320e ישווק עם כבל המאפשר להטעין את הרכב מהשקע הביתי בזרם טעינה מקסימלי (2.3 קוו"ט) בזמן של כ-6 שעות. טעינה באמצעות עמדת טעינה ייעודית – ביתית / ציבורית תקצר את פרק הזמן לכ-3.6 שעות (בזרם טעינה מקסימלי של 3.7 קוו"ט).

ה-320e החדשה תשווק ברמת גימור M-Design מעוצבת וטכנולוגית הכוללת: חבילת עיצוב חיצונית M-Sport אשר מעניקה לרכב הופעה ספורטיבית, פנסי חזית ופנסים אחוריים בטכנולוגיית LED, חישוקי סגסוגת קלה "18, חלון שמש חשמלי, מסגרת חלונות בגימור אלומיניום ושמשות אחוריות כהות. תא הנוסעים כולל כוונון חשמלי למושב הנהג והנוסע עם זיכרונות למושב הנהג, מערך הקישוריות כולל לוח מחוונים דיגיטלי בגודל "12.3, מסך מגע מרכזי בגודל "10.25 עם ממשק ההפעלה 7, מערכת ניווט מקורית, Apple CarPlay ותאורה אווירה.

בתחום הבטיחות ועזרי החניה הדגם משווק עם מערכת המסייעת בבלימה אוטונומית, התראה ותיקון סטייה מנתיב, התראת שטח מת ותעבורה צולבת, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית עד 160 קמ"ש, מצלמת נסיעה לאחור, חיישני חניה מלפנים ומאחור, סיוע בחניה אוטומטית, סיוע בבלימה לאחור ומערכת המסייעת בתמרוני נסיעה לאחור.

BMW 320e (צילום באדיבות היצרן)
BMW 320e (צילום באדיבות היצרן)

לדגם ה-318i מנוע בנזין 2 ל' 4 צילינדרים עם הספק של 156 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית  Steptronic בעלת 8 הילוכים. עם יחידת הנעה זו מציעה ה-318i ביצועים זריזים: האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בתוך 8.4 שניות וצריכת הדלק משולבת העומדת על 15.6 ק"מ לליטר. רמת הגימור M-Design מבוססת על רמת הגימור של דגם ה-320e עם שינויים קלים ועיקרה חבילת העיצוב החיצונית M-sport, שמצטרפת לדגם Business ששווק עד עתה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות אחרונות באתר

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן