Skip to content

עוברים דירה? כך תוכלו להפוך את המקום החדש לבית

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מרגש, מיוחד וקצת מפחיד
מעבר לדירה חדשה הוא תמיד מאורע משמח וחגיגי – מריחים את האוויר המיוחדת באוויר, הארגזים מתחילים למלא את חדרי השינה וההתרגשות נמצאת בשיאה. אבל האמת היא, שלא תמיד קל לנו לעזוב את המקום האחרון שהיינו בו. הבית הקודם שלנו מלא בחוויות, זיכרונות ואנשים שעשו לנו הרבה שמח. ולכן, אחד הדברים שהכי חשוב להקפיד עליהם במעבר לדירה חדשה יהיה כמובן לדאוג שהמקום החדש ירגיש כמו בית – יכיל את כל הדברים שאתם אוהבים, יקושט באופן שיביע את האישיות שלכם ויעורר בכם תחושה חמימה ונעימה.

בשביל לעזור לכם לעצב את הבית המושלם, ריכזנו עבורכם כמה רעיונות ששווה לכם לנסות. בהצלחה!

תתחילו בשלט לדלת
הדבר הראשון שאתם עתידים לראות בבית שלכם בכל יום ויומו הולך להיות ללא ספק הדלת. ולכן, רכישה של שלט לדלת הכניסה יכול להפוך את הבית שלכם לנעים וכיפי יותר עוד ממבט ראשון. יותר מזה שזה יעשה לכם שמח, הדבר ייקל משמעותית על האנשים הקרובים עליכם למצוא את הדירה הנכונה. את השלט תוכלו לקשט בשמות בני הבית, שם המשפחה של הדיירים ואפילו אם אתם מעוניינים להגדיל ראש – באיזו בדיחה שנונה שקשורה לאופי של הבית.

הדבר המגניב באמת הוא שכיום לא צריך בכלל לצאת מהבית בשביל להתחדש בשלט כניסה משלכם. אתרים רבים בינהם עדן חותמות מציעים שירותי עיצוב לשלטים אונליין ויאפשרו לכם לעצב את השלט המושלם מבלי לעזוב את הסלון! מגניב, לא?

צילום: Freepik


תקשטו את הקירות בתמונות
השלב הבא יהיה כמובן להתחיל בקישוט חדרי הבית והסלון. דרך פשוטה לגשת לעיצוב אלגנטי ונגיש של הבית יהיה כמובן להתחיל ולקשט אותו בתמונות. יכול להיות מדובר בתמונות משפחתיות מרגעים מיוחדים שצברתם, בתמונות של נופים עוצרי נשימה, ציורים אבסטרקטיים או מודרניים ואפילו – תמונות אלגנטיות שצילמתם לגמרי לבד.

תוכלו לבחור בתמונה גדולה במיוחד שתתפוס את אחד הקירות בחדר השינה, בתמונה פשוטה וקטנה יותר שתקשט את פינת הישיבה בסלון – הכל תלוי בכם. טיפ אישי שלנו – שווה לקחת את הזמן בקישוט הבית בתמונות. כך תוכלו לוודא שהבית לא נהיה עמוס מידי בקישוטים ושלצידם אתם מצליחים לשמור על הפשטות שלו.

תרכשו סט חדש של כלי מטבח
בתכלס, לסט כלי המטבח הנכון יש את היכולת לשדרג את חווית הבישול והסעידה. לכבוד מעבר הדירה תוכלו להתפנק בסט סכו"ם חדש, סט צלחות ואפילו בסט סירים. התחושה החדשה של ציוד הבישול שקניתם לצד השימוש במטבח הטרי ישדרגו את חווית הבישול בכמה רמות ויהפכו אותה ללא רק יותר נגישה, אלא להרבה יותר מהנה וכיפית. אז במה תחליטו להתחדש?

תתפנקו במדף ספרים אלגנטי
לספרים יש ללא ספק את היכולת להקנות לבית האהוב שלנו מראה אלגנטי, מלומד ולעיתים אפילו מסתורי. אם אתם מחפשים דרך פשוטה להפוך את הבית שלכם ליותר חם, נגיש ואישי שלכם – יכול להיות ששווה לכם להתפנק במדף ספרים ואפילו ארון ספרים שיכילו את הספרים שאתם הכי אוהבים. כך תוכלו להנות מהם שוב בקריאה מחודשת ויתרה מכך – באופן כזה תוכלו להביע את הטעם האישי שלכם בספרות הכתובה.

רק נשאר להתחיל
מעבר של דירה הוא אף פעם לא פשוט, אבל האמת היא שההתחלה היא כנראה החלק הכי קשה. תפרקו את הדברים בנחת, תזכרו לקחת הפסקות ולפנק את עצמכם ברגעים של נחת עם שאר דרי הבית החדשים. שיהיה לכם הרבה בהצלחה!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן