Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

GARNIER: מי מיסלר ורדים (MICELLAR ROSE) החברה שילבה מי ורדים במים המיסלריים שלה, המיועדים להסרת איפור ולכלוך מעור הפנים. המוצר עושה את מה שהוא תמיד עשה – מנקה טוב את העור מבלי לייבש אותו. האם שמנו לב להבדל כלשהו לאור השילוב של מי ורדים? מלבד ההשפעה על הניחוח, לא שמנו לב להבדל מיוחד. 39.9 שקלים […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

GARNIER: מי מיסלר ורדים (MICELLAR ROSE)

החברה שילבה מי ורדים במים המיסלריים שלה, המיועדים להסרת איפור ולכלוך מעור הפנים. המוצר עושה את מה שהוא תמיד עשה – מנקה טוב את העור מבלי לייבש אותו. האם שמנו לב להבדל כלשהו לאור השילוב של מי ורדים? מלבד ההשפעה על הניחוח, לא שמנו לב להבדל מיוחד.

39.9 שקלים ל-400 מ:ל לפני מבצעים. להשיג ברשתות המזון והפארם, המשביר לצרכן, H&O ובפרפומריות נבחרות.

צילום: יח"צ חו"ל

 

באמפרס: קולקציה חדשה לקיץ

מותג הכפכפים השיק קולקציה חדשה, השומרת על המאפיין המוכר של הכפכפים, מהם נגזר השם: אותן כדוריות בולטות, שתפקידן להקל על כאבים בכפות הרגליים ובגב. אין מדובר בכפכפים אורתופדיים, כמובן, אבל אחרי יום ארוך על הרלגיים הם יכולו להקל על מכאובים שונים. שילוב הצבעים לנשים כוללים תכלת ושחור, אפור וכחול עז וורוד ואפור , כמו גם צבעים חלקים כמו חום, אפור כסוף ואדום עז. כפכפי הגברים כוללים שילוב של שחור ולבן, פסיפס של גווני ירוק, חום ולבן, כחול חלק ועוד. המשקל של הכפכפים קל, כמתבקש, והם עשויים מחומרים ממוחזרים.

99 שקלים. להשיג בטבע קסטל, קסם הטבע, בחנויות שונות וב-www.bumperisrael.com.

צילום: יח"צ

 

גורי: ספירה GREEN

המותג להרחקת יתושים אינו חדש בשוק, אך שני המוצרים הללו – כן. האחד מבוסס על סלילי בעירה והשני הוא מכשיר חשמלי הפועל על טבליות. שני המוצרים אינם חדשים באופן כללי, אך זו הפעם הראשונה שהמותג מציע את הגרסה שלו לאותם המוצרים. כדאי לדעת כי בשניהם משולב שמן ציטרונלה כמו גם שמנים נוספים. ניסינו באחרונה את המכשיר החשמלי, והוא אכן סייע בהרחקה. רק כדאי לוודא שהחדר סגור, כדי שההשפעה תהיה משמעותית יותר.

14.9/24.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: יח"צ

 

STARBUCKS: קפסולות Italian Style Roast

הקפסולות תואמות-נספרסו החדשות משתייכות למותג הקפה האמריקאי הידוע, שכמו נספרסו שייך לנסטלה העולמית. לכן אין זה מפתיע שאיכות הקפה של המותג טובה כמו של נספרסו עצמה. מה החידוש בקפסולות הללו? עם עוצמה 11 הן מיועדות לאספרסו ולונגו, ואם החך שלהם רגיש דיו, אתם יכולים להבחין בכך שהקפה החזק הוא פחות מעושן.

עד 23.9 שקלים ל-10 קפסולות. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: סטודיו אסם

 

Shiny: מוצרים חדשים

הכותרת "מוצרים חדשים" היא הדרך הטובה ביותר להגדיר את ההשקה המגוונת של החברה. מהם החידושים? נייר אפייה שלא נשרף ולא נדבק; מארז של 100 מפיות בצבעים שונים; מארז של עשרה אטבים בעלי קפיץ מוסתר; מטלית מיקרופייבר לניקוי כל המשטחים עם הדפס Smile; אותה מטלית לניקוי ספציפי של הרצפה; מטליות לחות חד פעמיות לניקוי והברקת רצפות בניחוח מרכך כביסה; ומטליות לחות לניקוי משטחים בניחוח לימון המשמידות 99.99% מהחיידקים. המטליות השונות טובות – לא רק מנקות היטב, אלא גם לא משאירות סיבים או סימנים שונים. כך גם נייר האפייה, שעמד בהבטחה שלו ולא נשרף ולא נדבק. להשיג במגה, מגה בעיר, יינות ביתן, מקס סטוק, ויקטורי, יוחננוף, פרש מרקט, היפר כהן, שוק העיר, חצי חינם, מחסני השוק, חינם פלוס, קינג סטור, סאלח דאבח ועוד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן