Skip to content

חשד: התחזה לקטינה ברשת ופיתה ילדות למעשים מיניים קשים

הצהרת תובע הוגשה כנגד צעיר תושב ראשל"צ שהתחזה לקטינה ברשת האנסטרגרם ופיתה ילדות להעביר לו צילומי עירום ולבצע בעצמן מעשים מיניים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צעיר בן 19 תושב ראשון לציון נעצר בשבוע שעבר בחשד לביצוע עבירות מין באמצעות רשת האינסטגרם בילדות בנות 9 עד 14, כך הותירה המשטרה היום (ראשון) לפרסום. מהפרסום עולה כי הצעיר נחשד כי פנה לילדות בגילאים הללו, הזדהה כקטינה וביקש מהן לבצע בעצמן מעשים מיניים ולשולח אליו תמונות עירום. לאחר קבלת תלונות מהורי הקטינות, נערכה חקירה סמויה שבתומה נעצר הצעיר בשבוע שעבר. על פי המשטרה הוא הודה כי קיים קשרים מיניים עם קטינות באמצעות מספר חשבונות פיקטיביים באינסטגרם בהם התחזה לקטינה בת 13.

צילום אילוסטרציה: Elias-Bizannes – Flickr
חלק מתכתובת החשוד עם קטינה (צילומי התכתובת באדיבות המשטרה)

עוד עולה מהצהרת התובע שהוגשה היום נגדו, כי בחיפוש שנערך בביתו נמצאו חומרים פדופיליים בהיקפים גדולים. במהלך החקירה סמויה שהתנהלה במחלק נוער חשיפה בימ"ר מרכז עלה דפוס הפעולה של החשוד ולפיו הוא ניהל עם הקורבנות התכתבויות בנושאים מיניים תוך שהוא מציג את עצמו כקטינה שעברה פגיעה מינית לאחרונה. בדרך זו הצליח החשוד לרכוש את אמונן של קורבנותיו ולשכנע אותן לשלוח לו סרטונים ותמונות עירום שלהן. מעצרו הוארך מספר פעמים ע"י בית המשפט עד להגשת הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים וכן בקשה להארכת מעצרו עד תום ההליכים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן