Skip to content

קצין משטרה הורשע במעשה מגונה בשוטרת

בית המשפט הרשיע היום רב פקד שעשה מעשים מגונים שוטרת אחרת שהייתה אתו בקורס פיקוד ומטה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בית משפט השלום בתל אביב-יפו הרשיע היום(שני) קצין המשטרה בדרגת רב-פקד בגין עבירה של מעשה מגונה, בעקבות כתב אישום שהוגש ונוהל על ידי המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה. הקצין הורשע כי עשה מעשים מגונים בחניכת קורס לפיקוד ומטה בעת שנסעה אתו ברכב. הרפ"ק הכחיש את המיוחס לו אך השופט שאול אבינור פסק כי "מכלול פעולותיו של הנאשם אף מלמד על כך שהוא פעל באופן מיני מודע ומכוון, ולא מתוך שכרות או בבלי דעת. הנאשם אמנם שתה במסיבה משקאות אלכוהוליים, אך כפי שהוא- עצמו טען, בעת הנסיעה ברכב הוא היה מודע לסביבתו ומעשיו, ופעל באופן מכוון".

צילום אילוסטרציה: אתר משרד המשפטים

מהכרעת הדין עולה כי הקצין השתתף כחניך בקורס פיקוד ומטה (פו"מ) של משטרת ישראל שנערך במכללה הלאומית לשוטרים בבית שמש וביום 25.11.18, בשעות הערב המאוחרות, לקח חלק בערב יחידה לחניכי הקורס במועדון בנמל תל אביב. הקצין יצא למסיבה עם שלושה חניכים נוספים עמם שב למכללה בתום המסיבה. בנסיעה חזרה הוא ישב במושב האחורי ולצידו החניכת הקורס. עם תחילת הנסיעה נטל הרב פקד בשתי ידיו את ידה השמאלית של השוטרת ובניגוד לרצונה החל ללטפה. הקצין המשיך וליטף את השוטרת במקומות נוספים וחזר על מעשיו מספר פעמים למרות שהיא התנגדה, שבה והתנגדה.
עו"ד ליאת יונניאן ממח"ש אמרה: "הכרעת הדין שניתנה היום מבטאת את המחויבות של מח"ש לפעול בנחישות לחשיפת עבירות וטיפול בהן, וכן בהשמעת קולם של נפגעים ונפגעות בבית המשפט."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן