Skip to content

Méditerranée אשדוד: הפסטיבל הבינלאומי ה- 8 למוזיקה, קולנוע, אמנות וטעמים ממדינות הים התיכון חוזר במתכונת מיוחדת

פסטיבל "מדיטרנה" אשדוד יתקיים השנה ב13 ליוני עד ה-18 ליוני, במתכונת מצומצמת כאשר בכל ערב יעלה מופע אחד מרכזי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הפסטיבל יוקדש השנה כולו לאמנים ישראלים אשר יגישו יצירה ישראלית מקומית ויצירות ממדינות הים התיכון. בין המשתתפים: ישי ריבו מארח את עידן עמדי באמפי פארק אשדוד, עידן חביב ולהקתו במופע "שלמים" , יובל דיין במופע להקה עם שיריה האהובים, הרכב "הטרנזיסטור" במופע מחווה לאריק איינשטיין ובהשתתפות מיקי גבריאלוב, ההרכב היווני- ישראלי "יאמאס", המופע "משט מוזיקלי בים התיכון" בניהולו של אורי קריב ובהנחיית דן כנר, "הסלוניקאי החדש" – אסי יחיאל במופע מחווה לגדולי הזמר היווני ובנוסף הקרנה חגיגית של הסרט "שובו של גיבור".

הפסטיבל יתקיים בהתאם להנחיות משרד הבריאות ויציע במקביל כרטיסים לצפייה מקוונת מהבית. ההנחיות מתעדכנות מעת לעת ורוכשי הכרטיסים יקבלו עדכונים שוטפים בהתאם.

הפסטיבל מציע השנה מספר מופעים ייחודיים שאנחנו ממליצים עליהם:

יאמאס – 13.6, משכן אשדוד בשעה 21:00

הלהקה הכי ים תיכונית "יאמאס" חוזרת בהרכב מחודש עם הזמרת מאיה סול. עיבודים חדשניים לקלסיקות הגדולות של יוון מבית היוצר של המוזיקאים אורי שפי ואודי בן כנען בהרכב של שמונה נגנים.

יאמאס, צילום: רן בירן

"משט מוזיקלי בים התיכון" 16.6, משכן אשדוד בשעה 21:00

מופע שהוא מסע מוזיקלי המשייט בארבעה מנמלי הים התיכון:ברצלונה, מרסיי, נאפולי וסלוניקי, עם הלהיטים הגדולים והקלאסיקות המוזיקליות מספרד, צרפת, איטליה ויוון. שירה: ניצה טרמין, אבי ונטורה, נמרוד גרינבאום ויוליה גוליקר

צילום: ירדן שטרסברג

מופע מחווה לאריק איינשטיין. להקת הטרנזיסטור מארחת את מיקי גבריאלוב, 17.6 משכן אשדוד בשעה 21:00

מופע מחווה מיוחד לשיריו של אריק איינשטיין בביצוע להקת הטרנזיסטור בה חבר המפיק המוסיקלי משה לוי שעיבד והפיק אלבומים לגדולי האמנים בישראל ומי שהפיק מוסיקלית את האלבום המשותף של אריק איינשטיין ושלום חנוך "מוסקט". במופע יבוצעו הקלאסיקות הגדולות של אריק איינשטיין: אבשלום, עטור מצחך, בדרך לגימנסיה, יושב על הגדר, עוף גוזל, כשאת בוכה את לא יפה, סע לאט, אוהב להיות בבית, עוד נפגש ורבים אחרים. אורח מיוחד : מיקי גבריאלוב.

הקרנת סרט הפסטיבל- שובו של גיבור (לורן טיראר, צרפת 2018), משכן אשדוד בשעה 11:00

קומדיה תקופתית קסומה, עשירה בטעמים המתרחשת בימי מלחמות נפוליאון. צרפת, 1809. אליזבת היא בחורה רצינית, ישרה והגונה. לעומתה קפיטן נוויל, הארוס של אחותה פולין, הוא איש צבא פחדן, רמאי וחסר מצפון. אליזבת שונאת את הקפטן, והוא מתעב אותה, אבל כשהוא יוצא לחזית היא מחליטה לכתוב בשמו מכתבים לאחותה שבורת הלב. הכל כמובן משתבש כשקפטן נוויל מגיע בהפתעה.

במאי: לורן טיראר. עלילתי, צרפת 2018 . 90 דק'.

צילום: יחצ

תכנית הפסטיבל המלאה באתר הפסטיבל

רכישת כרטיסים כאן

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן