Skip to content

הדברים שכדאי לדעת על סליקת אשראי ב – 2021

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תחום סליקת האשראי עבר תהפוכות בעשור האחרון. עם התפתחותו של עולם הדיגיטל, בוצעו התאמות גם לתחום זה ופותחו פתרונות טכנולוגיים ועזרים ייעודיים, המאפשרים את ביצוע הסליקה בדרכים מגוונות, התואמות את המציאות של ימינו ואת צרכי העסק ולקוחותיו.

סליקה הינה פעולת התשלום באמצעות כרטיס האשראי. פעולת הסליקה מתבצעת באמצעות מערכת ייעודית המותקנת בבית העסק, בה מוזנים פרטי האשראי של הלקוח ומועברים באמצעותה למערכות הבנק. בכפוף לקבלת אישור לביצוע העסקה מהמערכת הבנקאית – מועבר הכסף מהלקוח לביית העסק.

זוהי אחת המערכות החיוניות לכל עסק ותהליך הסדרתן והתקנתן חייב להתבצע טרם פתיחתו, על מנת להבטיח את פעילותו התקינה של העסק, הכוללת כמובן את ביצוע פעולות המכירה וחיוב הלקוח.

פתרונות סליקה

בעבר, מקובל היה לבצע את עסקאות האשראי באמצעות העברת הכרטיס במסוף הסליקה בבית העסק, אך כיום, בעידן הדיגיטל, ישנם פתרונות סליקה נוספים, המותאמים לתקופתנו ולסביבת העסקים המשתנה והמתקדמת, לפעילות העסקית הענפה המתרחשת במרחב הוירטואלי, לטכנולוגיה המתפתחת ולמציאות של ימינו.

חברות הסליקה השונות, מציעות כיום מגוון רחב של פתרונות סליקה, המותאמים הן לחיוב הלקוחות באופן ישיר בבית העסק והן לקבלת תשלומים מרחוק:

סליקה בבית העסק – התקנת המסופונים הידועים, המשמשים לחיוב כרטיס האשראי במעמד הרכישה בבית העסק, בקופת החנות. זוהי שיטת חיוב האשראי הידועה והמקובלת, המוצעת בכל בית עסק המקבל לקוחות.

סליקה באמצעות המכשיר הסלולרי – חברות הסליקה מאפשרות כיום גם חיוב לקוחות "בשטח". מכיוון שישנם עסקים רבים המבצעים פעילות מכירה בשטח על ידי סוכני מכירה ונציגי החברה, חברות הסליקה מציעות פתרון קל ויעיל: סליקה באמצעות המכשיר הנייד של איש המכירות.

סליקה און ליין – כיום, עם ריבוי העסקים המקוונים והחנויות האינטרנטיות, מאפשרים עסקים רבים רכישת שירותים ומוצרים ברשת. התשלום לעסקים אלו מבוצע באתר הבית או בחנות האינטרנטית המנוהלים על ידי העסק, בהם מתאפשר ללקוח לבצע רכישה ובסיומה להעביר את התשלום לעסק.

חברות סליקה רבות מציעות פתרונות סליקה למכירות און ליין, לחנויות מקוונות, לתשלום באמצעות טפסי תשלום בוואטסאפ וברשתות החברתיות ועוד.

פתרונות סליקה מותאמים אישית – לעסקים שונים ישנן דרישות שונות, אילוצים שונים ופעילות שונה. לכן, חברות הסליקה מציעות, באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת של ימינו, ליצור פתרונות סליקה מותאמי לקוח (פתרונות API). פתרונות אלו נבנים בהתאם לצרכי העסק ומאפשרים אף את שילוב פעולת הסליקה עם תוכנות ייעודיות אחרות המופעלות בעסק (כדוגמת תוכנות CRM).

צילום: freepik

בחירת חברת הסליקה ופתרונות הסליקה לעסק

מגוון הפתרונות החדשניים מאפשרים לעסקים, קטנים כגדולים, להיפתח לשווקים חדשים ולאפשר לכל לקוח פוטנציאלי לרכוש את שירותי ומוצרי העסק, בין אם באופן ישיר בבית העסק ובין אם מרחוק ובאמצעות עזרים דיגיטליים למיניהם.

עם התפתחות הטכנולוגיה, הפכו פתרונות אלו לנגישים, קלים לתפעול ופשוטים לשימוש הן עבור בית העסק והן עבור הלקוח המשלם.

בטרם בחירתכם בפתרון הסליקה לעסק, רכזו את צורכיכם ודרישותיכם והגדירו מראש מהם אמצעי חיוב הלקוח הנדרשים מבחינתכם בהתאם לתנאי החשבון העסקי שלכם. השוו את פתרונות הסליקה המוצעים על ידי החברות השונות, את המחירים ואת התאמת הפתרונות המוצעים לצרכי העסק. בהתאם לכך, בחרו את השירות העונה לצפיותיכם והמאפשר לכם לבצע עסקאות ולחייב את לקוחותיכם באופן הפשוט והקל ביותר עבורכם ועבורם, בכל אמצעי נדרש, מכל מקום ובכל עת.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן