Skip to content

יפו: בתוך כל המהומות, מצאה המשטרה זמן ונכונות לסייע באיתור ולכידת אופניים גנובים

בתוך כל מהומות ידויי אבנים, הסתה הצתה ופגיעות ברכוש, ענתה ניידת משטרה ליפואי שאופניו נגנבו ו"נסעו" לבת ים, השוטרים חוברו למוקד אטלס שירותי מיקום ולקראת חצות נלכדו האופניים עם הגנב. בעלי האופניים לא האמין שבשעות אלו יקבל מענה ושירות משטרתי, המשטרה חשבה אחרת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בשיאן של המהומות וכמעט והאנרכיה ששרה אמש (רביעי) ברחבי הארץ ובתוך כך פרעות וידויי אבנים ביפו ובת ים, מצאה המשטרה זמן לענות לקראה נואשת של ערבי תושב יפו שאופניו נגנבו. האופניים שנגנבו בסמוך ל 22:00 נלכדו עם הצעיר שגנב אותם לכאורה, על ידי המשטרה בסמוך לחצות.
בעלי האופניים החשמליים יצא בסמוך ל-22:00 לרחוב בו הוא גר והבחין כי אפוניו החשמליים נגנבו. נסער, הוא התקשר לחברת 'אטלס שירותי מיקום' שמכשיר האיתור שלהם מוטמן באופניו וביקש את עזרתם: "אני רואה שהם נוסעים עכשיו לבת ים", אמר בעלי האופניים. "אל תעז לנסוע כעת לבת ים", הזהיר אותו ארי מוקדן החברה.

צילום לשימוש חופשי: artistmac – flickr
שוטרים לאחר פיזור התפרעויות (צילום: משטרת ישראל)

"שמעתי שהוא נסער מאוד", סיפר המוקדן למגפון, "הבחנתי שהאופניים נעים לבת ים ומשם לחולון", "יעצתי לו להתקשר למשטרה, אבל הוא היה משוכנע שבתוך כל המהומות האלו, איש לא יתייחס אליו". בעוד הלקוח נסער ומפוחד לקח קרוב משפחתו את מכשיר הסלולרי מידיו ודיבר עם המוקדן. "קרוב המשפחה שדיבר איתי היה כבר יותר רגוע. תוך כדי שיחתי אתו הוא צלצל למוקד המשטרה ודיווח על מיקום האופניים בחולון, מוקד המשטרה העביר את השיחה לניידת משטרה ושוטרת שישבה בניידת בקשה לשוחח איתי וכך הכוונתי אותה אל תוואי נסיעת האופניים. האופניים הגיעו לחולון ומשם נעו לשכונת ג'סי כהן בתקווה. הכוונתי את השוטרת שבניידת  אל מיקומם, אך כשהניידת הגיעה לרחוב בו נסעו, עצר הגנב את האופנים, ירד מהן וניתק את הבטרייה. בשלב זה לא יכולנו לאתר בדיוק היכן האופניים. "אני לא יכולה לנהל מרדף", אמרה לי השוטרת ולמעשה כבר עמדה לעזוב את המקום ולהפסיק בחיפושים, אלא שאז החלו האופניים החשמליים לנוע שוב ברחוב. דיווחתי לשוטרת שהאופניים כנראה נוסעים מטרים ספורים מאחורי או לפניה ולפתע שמעתי אותי קוראת: 'הנה, הנה הוא' ואז שמעתי אותה קוראת לרוכב: "תעצור בצד". ואכן אלו היו האופניים הגנובים. רוכבם נלקח לחקירה וקרוב לחצות הליל קבל הלקוח את אופניו חזרה.
"מה שמילא אותי סיפוק", אומר ארי, "זו העובדה שבתוך כל המהומות והתמודדות המשטרה עם המון פורעים וידויי אבנים ביפו וגוש דן, מצאה המשטרה עם שוטרת נחושה זמן להשיב ליפואי ערבי את אופניו הגנובים", הוא מסכם את האירוע.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן