Skip to content

דגשים לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל היום: בחסות שוק הביטוח

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לפני כל טיסה לחו"ל חשוב מאוד לרכוש ביטוח נסיעות. מחיר ביטוח זה זניח ביותר ביחס לסכומים שהוא יכול לחסוך עבורנו במקרה בו נחלה או נפצע במהלך השהייה במדינה זרה. על אחת כמה וכמה חשוב (ובמרבית המקרים הכרחי) להצטייד בביטוח נסיעות, בין היתר מפני שמדובר בדרישת חובה בסיסית של מרבית המדינות אליהן ניתן לטוס כיום. בעוד ביצוע השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל היא פעולה מומלצת תמיד, חשוב לשים דגש על הנקודות הספציפיות אליהן יש לשים לב כאשר מבצעים השוואה זו כיום, בתקופת הקורונה:

היקף הכיסוי – כמובן שהנקודה הראשונה שתמיד רלבנטית במקרה של השוואת ביטוחי נסיעות היא סוג והיקף הכיסוי – מה בדיוק כוללת פוליסת הביטוח ועבור אילו מקרים ומצבים נהיה מכוסים בעת שהייתנו בחו"ל. ספציפית – מה גובה הכיסוי המקסימאלי הנכלל בפוליסה, במקרה כזה מיליון וחצי דולר מספיק בהחלט ובמקרה עוד יותר ספציפי לאנשים שנוטלים תרופות האם צריך לרכוש הרחבה ללחץ גם במגבלה את הכיסוי לעשירית מהסכום וכיוצ"ב. כיום, בתקופת הקורונה, חשוב לוודא כי הפוליסה שמחליטים לרכוש כתוצאה מהשוואת המחירים כוללת את הכיסוי הגבוהה ביותר גם למצב רפואי קיים במידה ויש. כל פוליסת ביטוח נסיעות כוללת כיום כיסוי לקורונה, אך לא כולם כוללות את אותו היקף כיסוי ואותם התנאים

צילום: pixbay

כיסוי עבור שינויים בבתי מלון וטיסות בעקבות הקורונה – סעיף מיוחד שניתן ורצוי למצוא כיום בפוליסת ביטוח הנסיעות שמחליטים לרכוש נוגע להוצאות אשר אינן רפואיות, אך נוגעות לקורונה בצורה ישירה. ספציפית, כיסוי עבור תשלום לבית מלון ושינוי כרטיס הטיסה במקרה בו המבוטח/ת נדבקים בקורונה במהלך השהייה בחו"ל או מחויבים בבידוד בחו"ל, ולכן חייבים לשנות את מועד חזרתם לארץ. כיסוי מסוג זה כרוך בדרך כלל בהרחבה מיוחדת אשר נקראת ביטול/קיצור נסיעה ממגפה, אך מדובר בהרחבה חשובה ומומלצת ביותר עבור כל מי שטס לחו"ל במהלך תקופה זו.

מחיר ביטוח נסיעות בתקופת קורונה – כמובן שגם מחיר ביטוח הנסיעות הוא פרמטר מרכזי אותו בוחנים במסגרת השוואת ביטוחי נסיעות לחו"ל, אך קטגוריה זו מקבלת תוקף משנה וחשיבות בעת זו. לפני כשנה, כאשר מגפת הקורונה הייתה דבר חדש ובלתי ברור בעולם, חברות ביטוח שונות העלו משמעותית את מחירי ביטוח הנסיעות שלהן, במקרים רבים פי שתיים ושלוש מהתעריף היומי הנהוג. כיום, המצב שונה לחלוטין – כיסוי עבור קורונה הפך כאמור לחלק אינטגראלי ובלתי נפרד כמעט מכל פוליסת ביטוח נסיעות, ולכן גם מחירי הפוליסות חזרו לרמתם הרגילה, זו שמלפני המגפה. ייתכן ובכל זאת תשלמו מעט יותר, אך שימו לב כי לא דורשים מכם מחיר מופקע הגבוה פי כמה מהמחירים של חברות אחרות. אין כל סיבה לכך ואתם יכולים בהחלט למצוא פוליסת ביטוח נסיעות מקיפה ומלאה אשר אינה עולה יותר מאשר כמה דולרים ספורים ליום – התעריף הנהוג בתחום מהתקופה שלפני הקורונה

לסיכום, השוואת ביטוחי נסיעות לחו"ל היא פעולה צרכנית בסיסית, נחוצה ומומלצת ביותר, במיוחד בעידן הדיגיטלי בו ניתן לבצע השוואה שכזו בלחיצת כפתור ובאופן מהיר ומיידי. ספציפית בתקופת הקורונה בה אנו עדיין נמצאים, חשוב לבצע את אותה ההשוואה אך גם לשים לב לנקודות הספציפיות הייחודיות למצב הנוכחי, ולוודא כי אתם מוצאים את הפוליסה הטובה ביותר גם תחת התנאים המיוחדים המאפיינים תקופה זו.

*** חברת שוק הביטוח מציעה את הביטוח הזול והמשתלם ביותר באמצעות מערכת השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל בין החברות הגדולות והמובילות בשוק. שוק הביטוח מציעה גם הצעות לרכישת פוליסות ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה. היכנסו לקבלת הצעה.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן