Skip to content

ביטוח בריאות לעובדים זרים – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ביטוח בריאות לעובדים זרים הוא ביטוח חשוב מאוד עבור מעסיקים רבים אשר מעסיקים עובדים זרים במקום העבודה. חשוב לדעת שעובדים זרים נכון לעכשיו לא נהנים מביטוח בריאות מלא במסגרת חוק ביטוח הבריאות הממלכתי של מדינת ישראל כמו ששאר האזרחים בה נהנים מהחוק. יחד עם זאת בשנת 2001 יצא צו עובדים זרים אשר מסדיר את השירותים הרפואיים המגיעים לעובדים זרים בישראל! חוק העובדים הזרים וביטוח לאומי מחייבים כל מעסיק בפועל והן את חברות כוח האדם דרכן מוצאים המעסיקים את העובדים, לקיים ביטוח בריאות עבור עובדיו הזרים!

בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תמצאו את כל המידע הנוגע לביטוח בריאות לעובדים זרים וכל סוגי ביטוחי הבריאות האחרים, ביטוח חיים, ביטוחי משכנתא, פנסיה, רכב ועוד.

למי מגיע ביטוח בריאות

כאמור ביטוח בריאות לעובדים זרים לא מעוגן בחוק הבריאות מצד אחד אך כן מחייב את המעסיקים מצד שני לדאוג לכך שלכל עובד זר יהיה ביטוח בריאות לעובדים זרים כלשהוא על מנת שאם יחלה או ייפצע העובד הזר במקום העבודה, יהיה לו כיסוי של הביטוח ומהעסיק יוכל ליהנות ממנו כמו גם העובד הזר עצמו.

לפי צו ביטוח בריאות לעובדים זרים חייב כיום כל מעסיק לרכוש ביטוח בריאות כלשהוא לפי לשון הצו. אין חשיבות לכך האם מדובר בעובד או חוקי או לא! לכל עובד זר או לא זר מגיע ליהנות מביטוח רפואי כלשהוא בין אם מדובר בעובדי משק בית, פועלי בניין או עובדים זרים בכל תחום עיסוק אחר. ביטוח בריאות לעובדים זרים מחויב עבור כל עובד זר בין אם יש ברשותו אשרת עבודה או לא.

פורטל הביטוחים הגדול בישראל מסייע לבעלי עסקים וחברות המחפשות כיסוי רפואי עבור העובדים הזרים שלהם. ביטוח בריאות לעובדים זרים כולל בדרך כלל כמעט את כל השירותים הניתנים לאזרחים בחוק הבריאות ובין השירותים האלה אפשר לציין גם: בדיקות אבחון והדמיה, אולטרה סאונד, צילומי רנטגן, תרופות, אשפוז, שירותי מיון וניתוחים.

מה כולל ביטוח בריאות לעובדים זרים

פורטל הביטוחים הגדול בישראל מביא לכם את הצעות הביטוח המשתלמות ביותר כולל מחשבוני מיידע ומנועי השוואת מחירים בכל תחומי הביטוח כולל עבור ביטוח בריאות לעובדים זרים. הביטוח משתנה מחברה לחברה אך כולל כמעט את כל שירותי הבריאות למעט שירותים שונים. מעסיקים צריכים לדאוג שלכל עובד זר שהם מעסיקים יהיה ביטוח בריאות לעובדים זרים כמו שצו העובדים הזרים מורה ואם לא יעשו זאת הם צפויים לעונשים הרלוונטיים הקבועים בחוק.

פורטל הביטוחים הגדול בישראל מכיל מידע מקיף על כל ענפי הביטוח השונים החל מביטוח בריאות, ביטוחי חיים, ביטוח מנהלים, קופות גמל, קרנות פנסיה וקרנות השתלמות, ביטוחי משכנתא ועוד!

ביטוח בריאות לעובדים זרים הוא נושא חשוב וחובה על כל מעסיק להכיר את החוק ולהשיג עבור כל עובד זר שהוא שוכר לעבודה ביטוח בריאות לעובדים זרים כפי שעליו לדאוג שלכל עובד ישראלי יהיה ביטוח בריאות לפי החוק הישראלי.

כל מעסיק צריך לדאוג שלכל עובד זר שהוא מעסיק יהיה ביטוח בריאות לעובדים זרים!

ביטוח בריאות לעובדים זרים הוא אלמנט חשוב מאוד שצריך לדאוג לו בצורה חוקית על ידי השגת אישורים מתאימים וללא ביטוח זה עלולות להיווצר למעסיק ולעובד הזר הן בעיות רפואיות והן בעיות כלכליות. הסדרת הביטוח הרפואי עבור העובד הזר, גם אם הוא אינו עובד חוקי תעזור מאוד לשני הצדדים במקרה של מחלה, פציעה או תאונה במקום העבודה שעלולות להוביל להוצאות רפואיות גדולות ופיצוי כספי גדול מצד המעסיק. כמובן שתפקידו של העובד הזר עצמו חשוב יותר לדאוג לכך שיהיה לו ביטוח רפואי שכן מעסיקים רבים יעדיפו לא לבצע את הביטוח מסיבות כאלה ואחרות, בעיקר כלכליות, אך בסופו של דבר העובד הזר הוא זה שייפגע יותר במקרה ויחלה או יפצע במקום העבודה או מחוצה לו.

צילום: Canva

שקט נפשי למעסיק ולעובד – ביטוח רפואי לעובדים זרים

בישראל יש עשרות אלפי עובדים זרים העובדים בדרך כלל בענפי הסיעוד, החקלאות, הבניין ועוד. עובדים זרים בענפי הבניין חשופים במידה רבה יותר לתאונות עבודה ולכן חשוב מאוד עבור כל עובד זר ועבור כל מעסיק לדאוג לכך שלעובד הזר יהיה כיסוי ביטוח רפואי נרחב ככל הניתן המוסדר לפי החוק. עובדים זרים רבים מגיעים לישראל על מנת להרוויח כסף אותו יוכלו להעביר למשפחתכם בארץ ממנה הגיעו. השעות הארוכות והעבודה המאומצת שרוב העובדים הזרים מבצעים בישראל גובה מחיר רפואי לא קטן במקרים רבים בשל תשישות, חוסר תזונה, תאונות ועוד ולכן חשוב מאוד שכל עובד זר יהיה מבוטח ככל הניתן בביטוח הרפואי המקיף ביותר.

בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תקבלו את כל המידע כיצד להשיג עבור העובד הזר שלכם את הביטוח הרפואי הטוב ביותר שניתן להשיג עבור עובדים זרים בישראל!

רופאים, בתי מרקחת, מעבדה, מכונים – כל שירותי הבריאות המגיעים לעובד הזר!

אין להפלות אדם על בסיס שום רקע ובוודאי כאשר מדובר בעובדים זרים. העובדים הזרים בישראל מבצעים את כל העבודות שהישראלים לא מעוניינים לבצע ובדרך כלל מדובר בעבודות הקשות והתובעניות ביותר. עובדים זרים מגיעים לישראל על פי רוב ממדינות בהן יכולת ההשתכרות שלהן נמוכה בהרבה מזו שהם יכולים להשיג בישראל. כאן הם יכולים לעבוד כמה חודשים או יותר ולצבור סכומי כסף יפים שישרתו אותם ואת משפחתם. בתמורה לכך עובדים זרים עובדים בדרך כלל שעות נוספות רבות מעל הממוצע ומבצעים עבודות קשות לביצוע שמצריכות הרבה כוח וסיבולת גופנית ונפשית. עבודות אלה גורמות בדרך כלל לשחיקה רבה ומובילות למחלות, פציעות ותאונות המצריכות טיפול רפואי בחלק לא מבוטל מהמקרים. רוב העובדים הזרים המגיעים לעבוד בארץ לא מודעים לזכויות שלהם ולא עומדים על הזכויות שלהם, אינם שולטים בשפה האנגלית ובטח לא בעברית וכך יוצא שזכויותיהם הרפואיות והאחרות לא נשמרות.

תפקידם של המעסיקים בישראל לדאוג לעובדים הזרים שהם מעסיקים לעבודה ולספק להם את אותו השירות הרפואי והתנאים האחרים שמקבלים העובדים הישראלים באותו מקום עבודה.

כל המידע שירותי הביטוח והרפואה במקום אחד

בפורטל תמצאו מידע רב על תחומים שונים החל מביטוחי הבריאות והחיים, מידע מקיף על ביטוחי הרכב השונים: ביטוח חובה, ביטוח מקיף, ביטוח צד ג' ועוד. בנוסף לכך תוכלו לקרוא מאמרים רבים על תחום חשוב אחר – חסכון פנסיוני, קרנות השתלמות ופנסיה, ביטוח ריסק, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח מבנה ומידע מפורט נוסף על כל סוגי הביטוח האחרים, איך מפעילים ביטוח, מה חשוב לדאוג שיהיה בפוליסת הביטוח ועוד.

כנסו לקרוא את כל מה שצריך לדעת על תחום הביטוח, החיסכון וההשקעה בפורטל הביטוחים הגדול בישראל!

מוזמנים להשאיר פרטים עם שאלות, הצעות וכל מה שתרצו על מנת שנשפר את הפורטל בהתאם להערות ולהארות שלכם. אנו עושים כמיטב יכולתנו להביא לכם את המידע המעודכן ביותר בכל התחומים ולהוסיף לפורטל פיצ'רים חדשים כל הזמן כולל מנועי השוואת מחירים ומחשבוני מידע חדשים בכל תחום שיעזור לכם להבין כמה אתם משלמים, כמה אתם מקבלים ואיזה חברות מציעות לכם את הביטוחים הזולים והמשתלמים ביותר על פוליסות הביטוח המכסות ביותר!

למה חשוב לעשות ביטוח בריאות

אנו לא אוהבים לחשוב על מחלות, תאונות ופציעות אך לצערנו הן קורות כל הזמן. במדינת ישראל קיימת מערכת די מקיפה מבחינת הכיסוי הביטוחי שהיא מעניקה לאזרחים ביחס להרבה מדינות אחרות בעולם ואפילו טובה יותר ממערכת הבריאות הציבורית בארצות הברית! אנו צריכים להתגאות בכך אך להמשיך להוסיף לסל הבריאות עוד שירותים לא רק עבור אזרחים אלא גם עבור עובדים זרים ותיירים אשר צריכים לרכוש פוליסות ביטוח פרטיות על מנת ליהנות משירותי הרפואה כפי שנהוג בכל מדינה בעולם. הבעיה היא שכאשר אנו חולים או נפצעים גם כושר העבודה שלנו נפגע ואם אין לנו ביטוח רפואי ומדובר בהוצאה כספית גדולה על טיפול ותרופות, בהרבה מקרים נוצרת לנו בעיה לשלם עבור הטיפולים הללו ואנו לא מצליחים לקבל את הטיפול הרפואי הכי טוב שאפשר להשיג במסגרת הביטוח הרפואי. אף אחד לא רוצה לחלות, להיפצע או להיות זקוק לשירותים רפואיים, תרופות, ניתוחים וכדומה. יחד עם זאת עלינו להיות ערוכים ומוכנים לכל מקרה של מחלה, תאונה או פציעה ולכל הפחות לדאוג לעובדים שלנו לכיסוי ביטוחי הולם שיכסה אותם במקרים אלה, ידאג לבריאותם קודם כל וגם יאפשר לספוג את ההוצאות הרפואיות בעזרת השתתפות הביטוח. זהו מצב בו כולם נהנים, גם המעסיקים וגם העובדים, בין אם הם זרים או ישראלים.

פורטל הביטוחים הגדול בישראל – כל מה שצריך לדעת על עולם הביטוחים ותכוניות החיסכון וההשקעה בישראל!

גלשו בפורטל הביטוחים הגדול בישראל ומצאו את כל המידע העכשווי ביותר בנוגע לתחומי הביטוח: ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח משכנתא, פנסיה, קופות גמל, ביטוח עובדים זרים, ביטוח נזקי טבע, ביטוח שכירות וכל שאר סוגי הביטוח.

כנסו לקרוא מאמרים נוספים בנושאים שונים בפורטל הביטוחים הגדול בישראל, הפורטל הגדול והמקיף ביותר המכיל את כל המידע החשוב ביותר עבור כל סוגי הביטוחים הקיימים, טיפים לניהול כלכלי נכון, מידע על מחירים והשוואות בין החברות הגדולות במשק המספקות את שירותי הבריאות, הפנסיה ועוד! השאירו פרטים וקבלו הצעות ביטוח משתלמות של מיטב החברות המובילות בתחום ישירות לתיבת המייל. היעזרו במחשבונים ובמנועי השוואת המחירים בפורטל. בהצלחה!

פורטל הביטוחים הגדול בישראל

דרך מנחם בגין 156, ת"א 6492108

טלפון: 073-272-5261

www.2bit.co.il

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן