Skip to content

חשד: ביצע עבירות מין בילדה בת 5

אם הילדה הגישה את התלונה כנגד גיסה. על פי החשד הגיס לקח את הילדה למקום מבודד, שם ביצע את העבירות. בנתניה נעצרו שני צעירים בחשד כי ביצעו עבירות מין בצעירה בעלת מוגבלויות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
צילום אילוסטרציה: משטרת ישראל

צעיר בן 24, תושב שדרות נעצר אמש (ראשון) לחקירה בחשד כי ביצע עבירות מין בקרובת משפחתו, קטינה בת 5. על פי החשד הצעיר לקח את הילדה ברכבו למקום מבודד ושם ביצע בה עבירות מין קשות. היום תבקש המשטרה את הארכת מעצרו.
המקרה אירע בתחילת השנה,  אך משטרת ישראל פתחה בחקירה בעקבות תלונה שהתקבלה בתחנת קרית גת, ע"י אמה של הקטינה כבת ה 5, לאחר שהיססה במשך מספר חודשים להתלונן כנגד גיסה.  החשוד (24, שדרות), נעצר כאמור לחקירה בחשד לעבירות המיוחסות לו, והיום הוא יובא בפני בית משפט השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרו.

ובעניין דומה; בסוף השבוע שחלף ואתמול עצרה המשטרה שני צעירים בני 21 תושבי נתניה בחשד לתקיפה מינית של תושבת ראשון לציון, צעירה עם מוגבלויות. על פי החשד החשוד העיקרי מהשניים, הכיר את הצעירה ברשת חברתית וקבע להיפגש אתה בראשל"צ, פגישה אליה הגיע עם חברו. לאחר שהצעירה נכנסה לרכבם החלו השניים להשקות אותה באלכוהול עד לערפול חושיה ואז עפ"י החשד ביצעו בה שניהם עבירות מין. החשוד העיקרי, (21) נעצר לחקירה בסוף השבוע ומעצרו הוארך בבית המשפט בשלושה ימים. אתמול נעצר החשוד השני (21), והיום (שני) תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית המשפט.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן