Skip to content

תושב עזה חדר לישראל, דקר איש בטחון, נורה ונפצע

הפלסטיני צעד על הכביש בין שני ישובים במועצה אזורית אשכול, התבקש להזדהות על ידי רכז ביטחון שוטף ולאחר שתקף בסכין את הרכז, נורה על ידי רכז ביטחון אחר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תושב עזה שחדר לשטח ישראל מדרום הרצועה נורה ברגלו לאחר שדקר רכז ביטחון ציבורי (רבש"צ) בעת שזה בקש לבדקו כשהוא צעד על הכביש סמוך למושב שדי אברהם בדרום. שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל  פתחו בחקירה בחשד לניסיון רצח בנסיבות של מעשה טרור.
אמש (שבת) בסמוך ל 21:30 דווח רכז הביטחון הציבורי במועצה האזורית אשכול על דמות חשודה בכביש 2211 בין הישובים יתד לאבשלום שבמועצה האזורית אשכול. הוא הודיע כי הוא קופץ לאזור לבדוק את החשוד: "הייתי בטוח שזה בדואים. שאלתי את האיש מה הוא עושה פה, וראיתי שהוא בלחץ. הוא נראה באטרף, עשה את עצמו חירש. חשבתי שמשהו מוזר פה ואמרתי לו – תעלה לרכב שלי. הוא הכניס חצי גוף לרכב, ופתאום ראיתי סכין ביד שלו". סיפר הרבש"צ מאוחר יותר. לדבריו בשלב זה החל החשוד החל לדקור אותו והוא הצליח לדחוף אותו החוצה מרכבו. כשזה החלט להימלט לכיוון המושבים הסמוכים, הגיע רבש"צ נוסף למקום וירה בו. רכז הביטחון שנפצע, הועבר לבית החולים במצב קל. התוקף פצוע הירי הועבר גם הוא לבבית חולים להמשך טיפולו.

זירת האירוע (צילום: משטרת ישראל)


סנ"צ פנינה שימן קצינת החקירות והמודיעין (אח"מ) מרחב נגב מדווחת על האירוע

למקום הוזעקו כוחות משטרה רבים בפיקודו של מפקד תחנת אופקים סנ"צ נועם קייזר אשר פתחו בתחקור האירוע, באיסוף ממצאים בידי חוקרי זירת עבירה (מז"פ) ובסריקות בסיוע צה"ל. בתום הערכת מצב שערך בזירה מפקד מחוז דרום ניצב פרץ עמר ובהשתתפות סגן מפקד מרחב נגב נצ"מ אייל אזולאי הועברה החקירה לידי שירות הביטחון הכללי בשיתוף מחלק פח"ע בימ"ר נגב.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן