Skip to content

מרב מיכאלי: "מחוייבת להחליף את נתניהו"

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי תקפה את נאום נתניהו (מאמש) במהלך ישיבת סיעתה; "השנאה של נתניהו היא הסיבה המרכזית שבגללה סירבתי מאז ומעולם לשבת איתו"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"שמעתי את השם שלי הרבה מאוד פעמים אמש בנאום של נתניהו, נאום של שנאה ושל הסתה נגד כל מי שלא מסכים או מסכימה איתו, לא משנה אם זה מימין או משמאל", אמרה היום יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי, בישיבת סיעה שנערכה היום.

ח"כ מרב מיכאלי: "מילים איומות, שמזכירות לנו זמנים חשוכים". צילום: דוברות העבודה

"אחר כך ראיתי את השלטים בהפגנות תומכי נתניהו. שלטים עם מילים מסוכנות מאוד של הסתה ושל שנאה, מילים שגם הן היו מופנות נגד שמאלנים ונגד ימנים. מילים איומות, שמזכירות לנו זמנים חשוכים. אותן מילים שראינו במסע ההסתה נגד יצחק רבין, שבמידה מאוד רבה נמשך מאז ועד עצם היום הזה.
"פניתי הבוקר למפכ"ל המשטרה בבקשה לפתוח בחקירה פלילית נגד כל מי שארגנו, הדפיסו, תלו וקראו את הקריאות עם המילים המסוכנות האלה".

עוד אמרה מיכאלי: "השנאה הזאת היא הסיבה המרכזית שבגללה סירבתי מאז ומעולם לשבת עם נתניהו ובגללה אני כל כך מחויבת להחליף אותו.

"מפלגת העבודה מחויבת בדיוק לדבר הזה, ויתרה על כל התיקים הנוצצים ולקחה על עצמה את שלושת המשברים הקשים ביותר במדינת ישראל ובעם היהודי.

"את משרד התחבורה – הדחיפות לטיפול במשבר התחבורה ידועה לכל אחד ואחת במדינת ישראל; את המשרד לביטחון פנים – הביטחון האישי ושלטון החוק, כולנו יודעות ויודעים באיזה משבר הם נמצאים; ותיק התפוצות – הקרע בין העם היושב והיושבת בציון ובין אלה שיושבות ויושבים בתפוצות, הולך ומחמיר וגם הקרע עם המפלגה הדמוקרטית בארצות הברית.
בכל אלה מפלגת העבודה תטפל ככל שתקום הממשלה הזאת בכל הכוח ובמסירות מוחלטת.

"זה המפתח לממשלה הזאת, ממשלה בלי שנאה ועם הרבה מאוד רצון טוב. כשנפתלי בנט ישב אצלי בבית אמרתי לו בדיוק את הדבר הזה – המפתח לממשלה הזאת הוא רצון טוב. מפלגת העבודה מחייבת לחלוטין לעשות כל מאמץ עדיין כדי שהדבר הזה יקרה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן