Skip to content

עסקני החרדים דרעי בראשם בהיסטריה – השלטון יאבד וכתבי אישום אסון מירון בדרך

דרעי זועם על בנט: "חוצפה שלא היה כדוגמתה מעולם. ילדים קטנים עם 5-6 מנדטים רוצים להיות ראשי ממשלה. ה' ירחם על החוצפה. בן קם על אביו" - מאמר דעה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
משה לורבר (צילום באדיבות המצולם)

אחרי נאום בנט אמש העסקנים והנציגים החרדים מעלים הילוכים ומנסים לקומם את המגזר החרדי להתכונן למלחמת הישרדות חלילה עם תוקם ממשלת לפיד בנט או איך שקוראים לזה ממשלת שינוי/ אחדות

נאום התסכול הייאוש ותחילת חלחול של ההבנה של העסקנים והנציגים החרדים בדרך לאיבוד וקריסת ברית העסקנים והנציגים החרדים אחרי יותר מ- 50 שנה. תראו איך דרעי בפנים נפולות ומיואשות מנסה למכור תותים אחרונים לפני סגירת הסיפור שלהם..

החרדים טוענים כי אחרי הצהרת נפתלי בנט כי פניו לנסות לגשר בפעם האחרונה וכן לנסות להקים ממשלת שינוי אחדות לפני האופציה המסוכנת של בחירות 5 עם חשש מכאוס ואנרכיה ברחובות ישראל חלילה.

דרעי חושש מאבוד השלטון (צילום מסרטון הווידאו לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

העסקנים והנציגים החרדים מעלים הילוך ומאתמול בלילה נתנו אור ירוק כל הכלים כשרים במאבקים שלהם כעת לביצור האוטונומיה והשליטה חס וחלילה שהליכוד נתניהו העסקנים והנציגים החרדים ייפול לבאר תחתית, כלומר חלילה שילכו לאופוזיציה שהם ישבו שם עם כתבי אישום מוגשים בגין האסון במירון או בדרך לחטוף כתבי אישום!


פרסום ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

יו"ר ש"ס השר ‏אריה דרעי תקף את יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט בחריפות: "חוצפה שלא היה כדוגמתה מעולם. ילדים קטנים עם 5-6 מנדטים רוצים להיות ראשי ממשלה. ה' ירחם על החוצפה. בן קם על אביו". כך דרעי.

אחר כך מנסה דרעי להפחיד לייאש ולקומם את החרדים תוך כך כשהוא מפציר על תווי הקניה שחילק ועל עתיד עולם הישיבות שלא יודע מה יקרה להם כביכול.. ועל החינוך ועל הרבנות ועל עוד ועוד, ועוד תותים..

צריך לומר את האמת כמו שהיא, העסקנים כמו שהם העסקנים והנציגים החרדים מוכרים כבר מגזר שלם מזה עשרות שנים ומשתמשים בו בדיוק כמו בנימין נתניהו והליכוד כמגן אנושי.

אבל בש"ס מסרבים כלפי חוץ לראות את הדברים נכוחה ומשדרים אין ייאוש, ובתום ישיבת ש"ס ולאחר נאום בנט יצאה ההודעה הבאה מטעם הסיעה: "לאור כל מה שהוצג בפנינו על האירועים הפוליטיים בימים האחרונים, אנו משוכנעים בביטחון מוחלט כי יש אפשרות להקים מידית ממשלת ימין בת 65 ח״כים. ההצעה שהועברה לנפתלי בנט ולגדעון סער יכולה להוביל להקמת ממשלת ימין אך לצערנו ממשלה כזאת לא קמה עד עתה רק משיקולים אישיים. אנחנו קוראים לנפתלי בנט, איילת שקד, גדעון סער וזאב אלקין בקריאה אחרונה: אל תתנו ידכם להקמת ממשלת שמאל שתסכן את ארץ ישראל ותורת ישראל. זכרו כי הקמת ממשלת שמאל תהיה לדיראון עולם. מהיכן יביא דרעי את ה"עריקים" למחנה נתניהו, גם לראיה דרעי אין מושג. אבל, אשרי המאמין.

1 Comment

  1. אירינה
    6 ביוני 2021 @ 18:22

    לדרעי היקר מעשיהו התא ליד ביבי יחכה לך אל תדאג איש יקר

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן