Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

מייבלין ניו יורק: מייק-אפ SUPER STAY עמידות עד 30 שעות, זה לב ליבה של ההבטחה במייק אפ החדש. מה שיכול להיות רלבנטי כשמדובר בדיאודורנטים – במיוחד עבור חיילים קרביים – לא נשמע כל כך חשוב כשמדובר במייק אפ: בכל מקרה כדאי מאוד להוריד את האיפור לפני שהולכים לישון. האם בשביל אותן הפעמים הנדירות בהן זה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מייבלין ניו יורק: מייק-אפ SUPER STAY

עמידות עד 30 שעות, זה לב ליבה של ההבטחה במייק אפ החדש. מה שיכול להיות רלבנטי כשמדובר בדיאודורנטים – במיוחד עבור חיילים קרביים – לא נשמע כל כך חשוב כשמדובר במייק אפ: בכל מקרה כדאי מאוד להוריד את האיפור לפני שהולכים לישון. האם בשביל אותן הפעמים הנדירות בהן זה לא אפשרי, כדאי לבחור דווקא במייק אפ הזה? על התשובה הזו אתן תענו בעצמכן. בכל מקרה, הוא עמיד, אם כי אחרי לילה של שינה חלק ממנו ירד מעור הפנים לציפת הכרית. יש לו מרקם קליל יחסית, הוא אינו מותיר תחושה של כובד על העור, והוא נמכר ב-11 גוונים שמתאימים לרוב הגדול של הצרכניות. 55 שקלים ל-30 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: יח"צ חו"ל

 

מרינה פטריות הגליל: שווארמה פטריות מן הצומח

מספר הצרכנים האוכלים תחליפי בשר הולך וגדל, ויחד איתו גדל מספרם של המוצרים המתאימים. אחד החדשים הוא המוצר הזה, המורכב מ-67% פטריות טריות כמו גם בצל מטוגן, נתחי סויה ותבלינים. כל זה כדי ליצור שווארמה נטולת חלבון מן החי. האם זה מצליח? אז בכל הקשור לגודל החתיכות ולצבע שלהם, המראה זהה לחלוטין למראה של שווארמה עוף. גם המרקם מצליח לבלבל, הודות למרקם בשרני שדומה עד מאוד למרקם של המאכל הידוע. הטעם מזכיר את טעם השווארמה בזכות התיבול, אבל הוא מתקתק, טעם מוזר שלא כולם התרגלו אליו.

עד 34.9 שקלים ל-330 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: רפי לוינסון

 

מורפי ריצ'רדס: MIX STAR

כמי שגרים בדירה עם מטבח קטן, אנו יודעים להעריך את ההשקעה הכרוכה בפיתוח של המוצר הזה, המיועד לחיים בחללים קטנים. המיקסר תופס פחות מקום בהשוואה למיקסר רגיל, בין אם הוא נשאר על משטח העבודה ובין אם הוא נכנס לארון, וזאת הודות למבנה שלו. בכל הקשור לפעולה עצמה, הוא התגלה ככלי עבודה מספק למדי. המנוע פועל בעוצמה של 800 וואט, כלומר הוא מספיק חזק להכנת בצק, לדוגמה. הבעיה היא שהוא רועש יחסית; היינו שמחים לקצת פחות רעש. כדאי לדעת שהמיקסר מגיע עם קערה בנפח ארבעה ליטר, והיא בנויה כך שקל להוסיף אליה חומרי גם בזמן ההכנה. המיקסר משלב שש מהירויות הפעלה וטיימר דיגיטלי, והוא נמכר עם מרית מובנת לאיסוף הבלילה בזמן הערבול, זוג מקצפים, זוג מערבלים, זוג ווי לישה ומכסה קערה שקוף המגן מהתזות. כל זה עמיד למדיח הכלים.

799 שקלים. להשיג ברשתות וחנויות החשמל.

צילום: מורפי ריצ'ארדס

 

פומפדור: חליטות קרות

שלושת חליטות התה הקרות של המותג התחבבו עלינו מיד. ללא קפאין או חומרים משמרים, ללא צורך בהוספה של סוכר (בחליטות יש סטיביה להמתקה). כל מה שצריך הוא לשים שקיק של חליטה בכוס מים קרים, ואחרי כמה דקות יש תה פירותי כיפי לשתייה. ניתן לבחור בין תות שדה-תפוז, מוחיטו פירות יער ואפרסק-פסיפלורה. לכל אחת יש טעם ברור שקל לזהות את מרכיביו. כיצד מוחיטו נכנס לתמונה? בחליטת מוחיטו פירות יער אין אלכוהול, כמובן, אבל תוספת של ליקריץ מספקת מעט מרירות, בדומה לזו של קוקטייל.

עד 21.4 שקלים ל-18 שקיקים. להשיג ברשתות המזון והשיווק ובחנויות מובחרות.

צילום: חן ריזנקרפט

 

BECKS Patisserie: עוגות ומאפים

החל העוגות עצמן וכלה במארזים, כל דבר בפטיסרי החדש משדר שאנחנו בעצם באירופה ולא במזרח התיכון. השף-קונדיטורית בר בק ואחיה, יהל בק, הם הבעלים של המקום החדש, המציע מוצרים מיוחדים ממטבחים שונים באירופה, בהם אינגליש פאי קיש, ניו יורק צ'יז קייק, בריוש פולנטה ובוגאצה יוונית. מה שרואים בתמונה היא עוגת מוצארט סיציליאנית – עוגה מהמטבח האוסטרי המשלבת ביסקוויט קקאו עם גנאש שוקולד קקאו, קרמה אמרטו, מרציפן עבודת יד, קראנץ' פיסטוק וגנאש שוקולד לבן ופיסטוק. עוגת לימון יוזו, גרסה מיוחדת של העוגה הבחושה במטבח הצרפתי, היא עוגת לימון אפויה שנעשית עם מרמלדת לימון מתוצרת עצמית, סירופ יוזו ורום, ומרנג שוויצרי. המבחר כולל גם מאפים מלוחים, כמו לחם מחמצת לכריכים ובייגל פומפרניקל. זה אחד מאותם מקרים בהם המציאות מתעלה על ההבטחה – שילובים מוקפדים ויצירתיים של חומרי הגלם היו לא רק טעימים; הם גרמו לנו להרגיש כאילו אנו בכלל לא כאן. בהתחשב במציאות הנוכחית, זה בונוס.

6-260 שקלים. להשיג ב-https://becksgroup.co.il.

צילום: יהב בק

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן