Skip to content

משטרת ישראל עצרה 5 בני משפחת פשע בלוד

העצורים חשודים כי החזיקו עסק להלוואות בשוק האפור וביצעו העברות כספים פיקטיביות להלבנת הכספים. תוך כך תפסה המשטרה כלי נשק לא חוקיים באום אל פאחם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת ישראל עצרה היום (שני)  בלוד 5 חשודים בעבירות של הלבנת הון בהיקף נרחב על ידי מתן הלוואות בשוק האפור בריביות גבוהות והעברות כספים פיקטיביות במטרה לחמוק ממיסים. ברשות החשודים נמצאו מאות אלפי שקלים וכסף זר. המשטרה תפסה 6 רכבי יוקרה אותם תבקש לחלט בבית המשפט.

במהלך החודשים האחרונים התנהלה ביחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב שפלה, חקירה סמויה בשיתוף יחידת יהלום של רשות המסים, כנגד משפחה מלוד בחשד לקבלת דבר במרמה, הלבנת הון בהיקף רחב, עבירות על פקודת מס הכנסה ועבירות נוספות.

על פי החשד, עסק החלפנות כספים הנמצא בבעלות המשפחה שימש את החשודים לביצוע העבירות המיוחסות להם.  הבוקר, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, פשטו שוטרי היחידה בסיוע בלשי תחנת לוד ולוחמי מג"ב על בתיהם ועסקיהם של החשודים בלוד. ברשות החשודים נתפסו 200 אלף שקלים וכסף זר. המשטרה תפסה גם 6 רכבי יוקרה שהיו בשימוש המשפחה, לשם חילוטם בהמשך. מהמשטרה נמסר כי בהתאם להתפתחות החקירה יוחלט מי מהחשודים יובא בפני שופט להארכת מעצרו.

כלי הרכב שנתפסו (צילום: משטרת ישראל)
חלק מהכספים שנתפסו (צילום: משטרת ישראל)

מוקדם יותר נעצרו במנה שבאום אל פאחם  11 בני אדם בפשיטה יזומה שערכה המשטרה ולוחמי מג"ב בבית באום אל פאחם. בפשיטה נתפסו, מאות כדורי סם לשיכוך כאבים הדורשים מרשם רפואי, רובי M16 קרלו, אקדח אייר סופט, רימון הלם ותחמושת מסוגים שונים. תוך כך נתפש כלב גזעי שהוחזק במרתף הבית בו נערך החיפוש. חלק מהחשודים שנעצרו  חשודים גם הפרת צווי מעצר בית בו היו נתונים.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן