Skip to content

רשת המלונות החדשה "מלונות JACOB" השקיעה ב-5 מלונות שרכשה כ-100 מיליון ש"ח

רשת מלונות JACOB שהושקה היום, הציגה את חמשת המלונות שבבעלותה וניהולה: סי לייף בנהריה, רמדה בחדרה, ג'ייקוב בטבריה, בת שבע בירושלים ושינקין בתל אביב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הרשת החדשה היא בבעלות פרטית של איש עסקים ישראלי, שהחליט להנציח את שם אביו המנוח ועל שמו נקראת הרשת. הרשת כוללת 5 בתי מלון ייחודיים, המציעים כ 430 חדרים שמשתרעים בלמעלה מ-28,000 מ"ר, אשר עברו שיפוץ כולל של כ-100 מיליון ש"ח. טלי פסח נציגת הבעלים, מסרה באירוע ההשקה כי היא "נרגשת להשיק היום את רשת מלונות ג'ייקוב- רשת מלונות חדשה בישראל הכוללת כעת 5 מלונות בפריסה ארצית המותאמים לקהל הישראלי על שלל העדפותיו ורצונותיו. בימים אלה כבר בוחנים התרחבות ואנו מצפים לקהל הישראלי שיגיע וימלא את המלונות ויהנה מחוויה מוקפדת, איכותית ומשתלמת". ברשת ארבע מנכ"ליות מתוך 5 בתי מלון וההנהלה של הרשת מורכבת מרוב של 80% נשים.

מלונות הרשת, הם מלונות קיימים שהיו בעבר בבעלויות פרטיות וכעת מונו להם מנהלים חדשים (פרט למלון בת שבע ירושלים שמנהלו הושאר בתפקידו), אשר יפעילו את המלונות בהתאם לקונצפט החדש שמתווה הנהלת הרשת. מקבץ המלונות המגוון הכולל שני ריזורטים לנופש, שני מלונות בוטיק אורבניים ומלון מטיילים אחד, אמורים לשרת את מגוון הרצונות של התיירים השונים.

\\ מלונות נופש לחוף הים:

נהריה: מלון סי לייף ממוקם על קו החוף הצפוני ומכל חדריו נשקף נוף לים התיכון ומציע  חוף ים, מדשאות פתוחות אל מול רצועת החוף, בריכה חיצונית ופינות שיזוף וישיבה. במלון בריכה מקורה הפתוחה לאורך כל השנה, ספא בקונספט ייחודי המציע חדר מלח טבעי (היחיד שקיים בארץ).

צילום: מקס מורון

חדרה: מלון רמדה ריזורט חדרה הינו מלון פנאי, ספא ועסקים יוקרתי הממוקם ברצועת חוף מהיפות בישראל והוא אחד המלונות הקרובים ביותר לחוף ים הקיימים בישראל. כל החדרים פונים אל נוף חוף הים. במלון ספא מפנק הכולל בריכה חיצונית המשקיפה לים (ופתוחה בעונת הקיץ) מדשאות שיזוף, מתחם מרחצאות הכולל בריכה מקורה הפתוחה כל ימות השנה, ג'קוזי, סאונה  פינית, סאונה לחה וחדר כושר.

צילום: שרה פלד

\\ מלונות בוטיק אורבניים:

תל אביב: מלון שינקין הממוקם במרכז השוקק של תל אביב, הוא מלון בעיצוב חדשני וצעיר. במלון 30 חדריאירוח ושני חדרי ספא. גג המלון פונה אל הנוף האורבני של תל אביב ובו מיטות שיזוף, פינות ישיבה, ג’קוזי ומקלחת התרעננות.

צילום: אסף פינצ'וק

ירושלים: מלון בוטיק בת שבע ממוקם במרכז העיר ירושלים וסמוך לכל האטרקציות והאתרים ההיסטוריים החשובים: בית הכנסת הגדול, הכותל המערבי, שדרות ממילא, שוק מחנה יהודה ועוד. במלון 79 חדרים שכולם פונים לנופה של העיר ירושלים ההיסטורית: כיפת הזהב, הכותל או נוף גגות העיר ירושלים. מטבח המלון, מגיש ארוחות בוקר ובראנצ'ים מיוחדים. במלון חדר כושר מאובזר, טרקלין עסקים, אולם כנסים המתאים לאירועים עד 80 איש וגג המשקיף לנוף הירושלמי.

צילום: אורי אקרמן

\\ מלון מטיילים:

טבריה: מלון ג'ייקוב ממוקם בתוך מבנה היסטורי בסגנון עות'מני במרכז העיר טבריה. במלון 78 חדרים  שתוכננו ועוצבו תוך חשיבה על המטייל העכשווי, ל-18 מהחדרים מרפסת המשקיפה על העיר טבריה. החדרים ממוזגים ומאובזרים בטלוויזיה 32", פינה להכנת שתייה חמה, שולחן עבודה, כספת, מקרר מיני-בר וחדר רחצה עם מייבש שיער ואביזרי רחצה המתאימים לנוסע יחיד, לזוגות ולמשפחות. המלון ממוקם במרכז העיר קרוב למסעדות ולאטרקציות תיירותיות ונמצא במרחק הליכה של כ- 10 דקות מהטיילת של טבריה וכ- 15 דקות מחופי הכנרת.

צילום: מקס מורון

לפרטים נוספים על מלונות הרשת: אתר

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן