Skip to content

הטויוטה קאמרי ההיברידית בישראל, המחיר החל מ 215 אלף שח

טויוטה קאמרי, מכונית הנוסעים הנמכרת ביותר בארה"ב, מושקת בישראל. הקאמרי ההיברידית החדשה מגיעה עם עיצוב יוקרתי ורענן, יכולות דינאמיות משופרות, וטכנולוגיית בטיחות מתקדמת ביותר המזכה אותה בציון הבטיחות 8, המחיר החל מ 215 אלף שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, הודיעה על השקתה של הקאמרי בגרסתה ההיברידית החדשה, מכונית המנהלים האולטימטיבית שהיא מכונית הנוסעים הנמכרת בארצות הברית כבר 19 שנים ברציפות כולל  ברבעון הראשון של שנת 2021. הקאמרי החדשה מגיעה עם מערכת הנעה היברידית-חשמלית בטעינה עצמית, חסכונית ויעילה, וכוללת מנוע 2.5 ליטר משולב המספק 218 כוחות סוס עוצמתיים, לביצועים מצוינים ולנסיעה שקטה וחלקה ברמה הגבוהה ביותר.

הקאמרי ההיברידית החדשה (צילום באדיבות היצרן)
הקאמרי ההיברידית החדשה (צילום באדיבות היצרן)

טויוטה קאמרי מגיעה כעת בעיצוב משודרג המשווה לה מראה יוקרתי, מתוחכם, אלגנטי ורענן הכולל בין היתר עיצוב חדש לחזית הרכב ועיצוב מחודש של תא הנוסעים. לגרסתה החדשה של הקאמרי יכולות דינמיות משופרות המתבטאות בנוכחות בולטת וחזקה שלה בכביש והופכות אותה למכונית נוחה ומרווחת, שגם נראית מצוין וגם מספקת חווית נהיגה ברמה של מחלקה ראשונה.

אחד מיתרונותיה הבולטים ביותר של הקאמרי החדשה היא טכנולוגיית הבטיחות המתקדמת ביותר מסוג Toyota Safety Sense בה היא מצוידת, המציגה שיפור משמעותי ותכונות חדשות ביחס לדגם היוצא, ומזכה אותה בציון הבטיחות 8, הגבוה ביותר מזה של כל המתחרות האחרות בסגמנט. המערכת המתקדמת כוללת בין היתר מערכת קדם התנגשות המאפשרת בלימת חירום, זיהוי הולכי רגל ביום ובלילה, זיהוי רכב דו גלגלי ביום, מערכת סיוע לפניה בצמתים, מערכת זיהוי תמרורים שלא קיימת באף מתחרה אחרת בסגמנט ומערכת עזר בהיגוי בשעת חירום. כמו כן המערכת מצוידת במנגנון תזכורת לנהג למניעת שכחת ילדים במושב האחורי, הפועלת בעת כיבוי הרכב.

מאז יצאה לשוק לראשונה בשנת 1982, ביססה טויוטה קאמרי סטנדרטים חדשים לרכבי מנהלים, וקבעה אמות מידה גבוהות בכל הקשור לאיכות, עמידות ואמינות, לצד נסיעה שקטה וחווית נהיגה בלתי מתפשרת ונוחה במיוחד. מכונית המנהלים האידיאלית של טויוטה, אשר זכתה לאורך השנים באינספור פרסים וציונים לשבח, נמכרת ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם עם היקף מכירות של למעלה מ- 19 מיליון יחידות, ויותר מ- 700,000 מכוניות בשנה.

תא הנוסעים של המכונית חודש גם הוא וזוכה לריענון בדמות צבע וגימורים חדשים וכולל מסך מרכזי 9 אינץ', גדול מזה של הדגם היוצא, במיקום גבוה יותר לטובת נוחות ובטיחות, ועם קישוריות מעודכנת. הגרסה החדשה מגיעה עם מערכת הנעה היברידית חשמלית בטעינה עצמית חסכונית ויעילה המספקת ביצועים מצוינים, וכוללת מנוע 2.5 ליטר עוצמתי, 218 כוח סוס ושמירת ערך גבוהה בשוק היד השנייה.

על סימני ההיכר המרכזיים של הקאמרי נמנית חזותה האלגנטית ועיצובה המרהיב. הטויוטה קאמרי ההיברידית עברה מתיחת פנים חיצונית, עם פגוש קדמי חדש וגריל עליון ותחתון המוסיפים דינמיות, יוקרה ומראה רחב, עדכני ומרענן. פינות הפגוש יוצרות חרטום נמוך, רחב ונועז יותר, ופסי הגריל התחתון נמתחים בדינמיות לצדדים ואף מדגישים יותר את נוכחותה המרשימה והנחושה של הרכב.

גלגלי הסגסוגת 18 אינץ' של הרכב זכו גם הם עיצוב חדש. גלגלי ה-18 אינץ' כוללים חישורים דקים מבריקים ומלוטשים המשולבים עם חישורים כהים ומפותלים המספקים לרכב מראה חד ודינמי.

מסך מגע בגודל 9" (צילום באדיבות היצרן)
מסך מגע בגודל 9" (צילום באדיבות היצרן)

תא הנוסעים המשודרג של הקאמרי ההיברידית החדשה אובזר במסך מגע חדש להנאה ומידע בעיצוב צף בגודל 9 אינץ', הממוקם גבוה יותר על לוח המחוונים ומאפשר נראות טובה יותר ושימוש בטיחותי וקל.

מערכת המולטימדיה המשופרת תומכת בשפה העברית וכוללת כפתורים מכניים וחוגות להפעלה נוחה יותר בכל תנאי הנהיגה. המערכת מאופיינת בתגובה מהירה יותר של המסך, כוללת חיבורים לסמארטפונים מסוג Apple CarPlay® ו-Android Auto™ ומספקת קישוריות ברמה גבוהה וחזקה במיוחד.

הקאמרי ההיברידית החדשה מצוידת בגרסה המתקדמת ביותר של Toyota Safety Sense,  חבילת תכונות בטיחות אקטיביות רגישה, מדויקת וחסרת פשרות, שנועדה למנוע התנגשויות או להפחית את חומרתן במצבי תנועה שונים. מערכת הבטיחות המשופרת קיבלה את ציון הבטיחות 8 הגבוה ביותר בסגמנט, מספקת מידה גבוהה של שיפור ביחס לדור היוצא ומכילה תכונות חדשות ומעודכנות.

למערכת הקדם התנגשות (Pre-Collision System (PCS נוספו מספר יכולות חדשות, בהן זיהוי כלי רכב המתקרבים חזיתית בשעות היום; מערכת סיוע היגוי בחירום, ה-Emergency Steering Assist (ESA), ומערכת לסיוע בפניות בצמתים. סיוע בפנייה בצומת, ה-Intersection Turn Assistance, מספק שילוב של התרעה ובלימה אוטונומית כאשר הנהג פונה ימינה או שמאלה מול רכב או הולך רגל החוצה את הכביש, הנמצאים בכיוון הנגדי לנהג.

על מערכות הבטיחות והסיוע לנהג החדשות נמנות בקרת שיוט אדפטיבית מלאה, Full Range Adaptive Cruise Control (ACC), המשולבת עם זיהוי תמרורי תנועה, Road Sign Assist (RSA), בקרת שיוט אדפטיבית חכמה המתאימה באופן מידי את מהירות השיוט לזו הנדרשת על פי תמרורי התנועה, ופונקציית הפחתת מהירות בסיבוב, Curve Speed Reduction.

תא נוסעים משודרג (צילום באדיבות היצרן)
תא נוסעים משודרג (צילום באדיבות היצרן)

מערכת נוספת מסוג התרעה על סטייה מנתיב (Lane Trace Assist (LTA, עוזרת לשמור על הרכב במרכז הנתיב. במקרה בו המערכת מסיקה שקיים סיכון לסטיית הרכב מהנתיב, היא תפעיל כוח על ההיגוי ובכך תסייע לנהג להימנע מיציאה מהנתיב. השיפורים במערכת ה- LTA כוללים זיהוי נתיב באופן מדויק יותר; הפעלה מחודשת ומהירה לאחר החלפת נתיב; זווית הגה מנוגדת גדולה יותר שמטרתה להתנגד למערבולות אוויר בזמן עקיפת משאיות גדולות, ולהעניק יציבות לנסיעה בכיוון ישר; הודעה מוקדמת על רדיוס עקומה חד מידי לפנים שהמערכת תתקשה להתמודד עמו; וכוח הגה מוגבר שמטרתו להשאיר את מערכת ה- LTA פעילה במהירויות גבוהות.

בנוסף לחבילת מערכות הבטיחות Toyota Safety Sense, הקאמרי מצוידת גם במערכת זיהוי רכבים בשטח מת וזיהוי רכבים חוצים מאחור וב- Rear Seat Reminder, פונקציה המספקת תזכורת לנהג למניעת שכחת ילדים במושב האחורי בעת כיבוי הרכב.

הקאמרי ההיברידית החדשה מגיעה עם ריפודי מושבים יוקרתיים חדשים מעור בצבע בז' או שחור המהווים השלמה אופטימלית לכלל השדרוגים הטכנולוגיים.

מחיר הקאמרי XLE החל מ 214900 שח

הטויוטה קאמרי ההיברידית החדשה (צילום באדיבות היצרן)
הטויוטה קאמרי ההיברידית החדשה (צילום באדיבות היצרן)

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן