Skip to content

בת 62 נשלחה לכלא לאחר שניסתה להרעיל את כלבות שכנתה

שופט השלום בראשון לציון פסק כי היות והאישה איימה בעבר והורשעה בגין איומים על שכנתה וביניהם גם איום להרעיל את כלבותיה, לא לקחה אחריות למעשיה והוכיחה כי צווי ופסקי דין שנתנו נגדה אינם מרתיעים, אין מנוס מלשלחה לבית הסוהר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תושבת המרכז, אישה בת 62 נשלחה היום (חמישי) לחצי שנת מאסר ותשלם 3 אלפי שקלים פיצוי לשכניה לאחר שהורשעה בגין הפרת צו בית משפט שנועד להגן על אדם, ובניסיון הריגה או היזק לבעל חיים. שופט בית המשפט השלום בראשון לציון, גיא אבנון פסק כי  "מאחר שהנאשמת נמצאה לא מתאימה לריצוי עונשה בדרך של עבודות שירות, ירוצה העונש במאסר ממש, מאחורי סורג ובריח".
מגזר הדין עולה כי בין האישה ושכנתה קיים סכסוך ארוך שנים שבמסגרתו ניתן צו להרחקת האישה מחצר ביתם של שכנתה, כמו גם מניעת הטרדתה באיומים או לפגוע בכלבות שכנתה, אותה הפרה. על פי האישום, לפני כשלוש שנים, בחודש נובמבר 2018 זרקה האישה לחצר שכניה 11 שקיות רעל כחולות שהכילו חומרי הדברה (Brodifacoum ) למכרסמים. את השקיות היא משכה בדג טונה כדי למשוך את הכלבים לבלוע את השקיות. חתנּה של השכנה העיד בבית המשפט  כיצד הצליח להציל שקית רעל מפיה של אחת הכלבות בטרם הספיקה לבלוע אותה ובכך מנע את הרעלת הכלבות. "מכאן, פוטנציאל הנזק משמעותי", פסק השופט.

Free Vector / frepik

בגזר הדין הסביר אבנון כי למרות שהוא נתן צו למניעת הטרדה והרחקת הנאשמת מחצר שכנתה, היא הפרה אותו ולכן מופעל נגדה מאסר על תנאי של 6 חודשים שניתן נגדה. גם התחייבות הנאשמת בסך 5 אלפי שקלים לא הרתיעו את הנאשמת מלשוב ולבצע עבירות כנגד שכנתה על פי צו שניתן לאחר הרשעת האישה הקודמת בגין הטרדה ואיומים וביניהם איום להרעיל את כלבות השכנה. " וראו זה פלא – מאיימת, ומיישמת. מכאן החומרה היתרה במעשיה", כתב השופט בגזר הדין, "עסקינן במי שמטרידה את שכניה באופן אובססיבי, איננה בוחלת באמצעים ואיננה נרתעת מהליכים משפטיים, צווי בית משפט או עונשים". "יתרה מכך, "הנאשמת לא לקחה אחריות על מעשיה ולא הביעה חרטה.
המתלוננים חוששים מפני ניסיונות נוספים של הנאשמת לפגוע בכלבותיהם, נתונים מצוקה נפשית וחרדה מזה תקופה ממושכת. משכך עתר לגזור את עונשה של הנאשמת באמצע מתחם הענישה, להפעיל את המאסר המותנה במצטבר, ולהוסיף מאסר על תנאי, קנס, ופיצוי למתלוננת", פסק שופט השלום.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן