Skip to content

חיסול חשבונות? גבר, אשתו ובתם נורו למוות באזור המשולש, ילדה נוספת בת 8.5 נפצעה בינוני

חשד לרצח על רקע פלילי סמוך לצומת עילבון. הצומת נסגר לתנועה והמשורה פתחה בחקירת נסיבות האירוע. הרכב הוא של משפחה ג'רושי מאזור רמלה שעברה לפני זמן קצר לגור בדיר חנא
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שלושה בני משפחה נורו היום (שבת) בידי אלמונים למוות באירוע שהוגדר על ידי המשטרה כאירוע פלילי ועל ידי מד"א כ"אירוע אלימות קשה". הרצח התרחש על פני כביש 806 בסמוך לצומת עילבון שבצפון. ילדה כבת 8.5, שהייתה גם היא במכונית, נפצעה באורח בינוני. הנשק נמצא

מפרטים ראשונים עולה כי כלי הרכב בו ישבו הארבעה, יוסף ג'רושי (58) ורעייתו נואל (46) נרצחו  יחד עם בתם בת ה-16 בזמן נסיעה ליד צומת עילבון, צפונית למחלף גולני שבגליל. בתם בת ה-8.5 אותרה לבדה מחוץ לרכב לאחר שגם היא נפגעה מהירי. מצבה בינוני והיא פונתה לבית החולים פוריה ומאחר שנחשד כי קים גם דימום מוחי, הועברה להמשך טיפול בבית החולים רמב"ם בחיפה. הצומת נחסם בשלב הראשון לתנועה בשני הכיוונים. המשטרה מסרה כי פתחה בחקירת האירוע שהוטלה על ימ״ר מחוז מרכז. זמן קצר לאחר שבני המשפחה נורו ונרצחו, אותר רכב שרוף בין הכפרים עילבון ומרר, ובו כלי נשק שככל הנראה שימשו לרצח.

רכב המשפחה (צילום מהרשתות החברתיות לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
צילום: מד"א מבצעי


צילום: מד"א מבצעי

מהמשטרה נמסר כי "לפני זמן קצר בכביש 806, סמוך למחלף עילבון, נורו יריות לעבר רכב שנסע לכיוון דרום. כתוצאה מהירי גבר (בן 58), אשתו (בת 46) ובתם (בת 16) נפגעו באורח אנוש. הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותם במקום. בתם הקטנה בת 8.5 נפצעה בינוני ופונתה לטיפול בבית החולים פוריה ובהמשך לביה"ח רמב"ם בחיפה. כוחות משטרה רבים הגיעו למקום, מבצעים סריקות לאיתור הרכב והחשודים בירי. במקביל, היחידה המרכזית נמצאת בזירה ואוספת ממצאים. החקירה בעיצומה. עוד הוסיפה המשטרה כי מחקירה ראשונית עולה כי הקורבנות הם תושבי רמלה שעברו לפני כחודש לכפר דיר חנאא. המשטרה ציינה כי הרקע לאירוע פלילי.
פארמדיק מד"א עומרי הוכמן סיפר: "כשהגענו למקום המראה היה קשה, ראינו בתוך רכב פרטי 3 נוסעים מחוסרי הכרה,  גבר בן 58, אשה בת 46 ונערה בת 16, הם סבלו מפציעות חודרות בגופם, ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם במקום. ילדה כבת 10 הייתה מחוץ לרכב, היא הייתה נסערת וסבלה מפציעות חודרות, הענקנו לה טיפול רפואי תוך שאנחנו מנסים להרגיע אותה ופינינו אותה לבית החולים כשהיא לבדה ומצבה בינוני ויציב".
מהמרכז הרפואי פדה- פוריהם נמסר כי "ילדה בת 8.5 שהועברה למלר״ד לאחר תקרית הירי אחה״צ באזור צומת עילבון. במצב בינוני, בהכרה יציבה, פגיעות מירי או רסיסי ירי בידים ובכתף. כמו כן לדברי ד״ר ערן טל אור, מנהל המלר״ד בבדיקות עלה חשד לדימום מוחי ולכן מועברת לביה״ח רמבם להמשך טיפול."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן