Skip to content

גם בקיץ אפשר ליהנות בחרמון

אמנם אין שלג אבל יש הרבה פעילות. אתר החרמון מציע שלל פעילויות לכל המשפחה גם בקיץ. סיורים מודרכים לפסגת החרמון, טבע ונופים מרהיבים, לצד נסיעה ברכבל, מזחלות אקסטרים, מתקן סקיי ריידר, נסיעה עצמית בקרטינג במסלולי הגלישה, גלישה באבובי קיץ ועוד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חום יולי-אוגוסט כבר מתדפק על דלתנו, גם אירופה הקרירה עדיין רחוקה מתמיד, אז  קבלו אופציה מפתיעה ומרעננת – החרמון. כן, החרמון, מסתבר פעיל גם בימי הקיץ והשנה אף יותר מתמיד ומזג האוויר שתפגשו שם יחזיר לכם את האמון במזג האוויר. מזג האוויר נעים ביותר ואם תגיעו לפסגת ההר (מומלץ) זה אפילו יכול להיות קריר, המושג חום יולי-אוגוסט מקבל פה משמעות שונה לחלוטין. גם מבחינת התנועה לאתר, שונה לחלוטין ממה שמוכר לנו מימי החורף, התנועה זורמת ללא כל הפרעה או עיכוב. אין עומסים, אין תורים והביקור באתר הופך להיות רגוע וחוויתי. התנועה ומזג האוויר האופטימלי מאפשרים בילוי  שפוי ומהנה לאורך הקיץ וחופשות החגים, בתוספת אטרקציות רבות ומגוון רחב של אפשרויות טיול בפסגת החרמון.

החרמון בקיץ (צילום דן בר דוב)
החרמון בקיץ (צילום דן בר דוב)
הרכבל החדש בחרמון (צילום דן בר דוב)
הרכבל החדש בחרמון (צילום דן בר דוב)

בפסגת הר החרמון בגובה 2040, מזג האוויר נראה אמנם כמו קיץ אבל מרגיש הרבה יותר כמו סתיו, הטמפ' צונחת בעשר מעלות לעומת העמק, רוחות קרירות מנשבות, בילוי מושלם בימי הקיץ החמים. הר החרמון, מהווה חלק משמורת טבע, הפריחות הייחודיות להר מפציעות ומפתיעות כל פעם מחדש. פסגת החרמון, הנקודה הצפונית והאסטרטגית בישראל, ההר הגבוה במדינה שעל אדמתו נרשמו בדם סיפורי קרבות וזכה בתואר "העיניים של המדינה" הפך מזמן לאתר בילוי ופנאי, המשנה את פניו בין עונות השנה. במהלך סופי השבוע בחודש יולי (שישי שבת)  ובאוגוסט במהלך כל ימי השבוע יתקיימו סיורים מודרכים (הסיורים ללא תשלום, נדרשת הרשמה מראש) שישלבו טבע, מורשת וגיאופוליטיקה. הסיור מתחיל במפלס העליון, בגובה 2040 מ', לאחר נסיעה ברכבל הקרוניות החדש המונה 42 קרוניות, הליכה לתצפית מרהיבה והסבר על הגולן, הגליל העליון, עמק החולה והרי הלבנון. בנוסף מציע אתר החרמון שלל פעילויות לכל המשפחה: גלישה באבובי הקיץ במדרון, חוויה מהנה בישיבה באבוב מיוחד (מגיל 5), גלישה במתקן מזחלות האקסטרים, בילוי להורה וילד (מגיל 3 בליווי מבוגר) ובגובה, מתקן הסקיי ריידר, שמזכיר רכבת הרים תלויה, רק בקצב רגוע ומראה מדהים מגובה 12 מ'. השנה, הוכשר מסלול לנהיגה עצמית בכלים בעלי שלושה גלגלים – קרטינג, לא ממונע במדרון הסקי, עליה ברכבל לתחנה האמצעית וירידה רכובה ומהנה באקסטרים. (מגיל 16).

מתקן הסקיי ריידר (צילום דן בר דוב)
מתקן הסקיי ריידר (צילום דן בר דוב)
מזחלות האקסטרים (צילום דן בר דוב)
מזחלות האקסטרים (צילום דן בר דוב)
מתקן אבובי הקיץ (צילום דן בר דוב)
מתקן אבובי הקיץ (צילום דן בר דוב)
קרטינג במורדות החרמון (צילום דרור ארצי)
קרטינג במורדות החרמון (צילום דרור ארצי)

"אתר החרמון, הפך בחמש השנים האחרונות לאתר תיירות פעיל כמעט בכל ימות השנה. מדובר בהר אחד בו מתקיימות שפע של פעילויות. כל מבקר מתחבר למימד אחר בחרמון. אנו מצפים גם לחזרת תיירות החו"ל לארץ, לקבוצות בני הנוער הרבות שהיו מגיעות לכאן". אומר רפאל נוה מנכ"ל אתר החרמון.

את פריחת הפרגה תראו רק בחרמון (צילום דן בר דוב)
את פריחת הפרגה תראו רק בחרמון (צילום דן בר דוב)

כאמור הסיורים והכניסה לאתר ללא תשלום,  השימוש במתקנים כרוך בתשלום. רכבל –54 ₪ לאדם, מזחלות אקסטרים / סקיי ריידר / קרטינג / אבובי קיץ – 40 ₪. ניתן לרכוש כרטיסים מוזלים באתר האינטרנט של החרמון. האתר פתוח בין השעות 8:00 – 16:00 (כניסת רכב עד השעה 15:00) יש להתעדכן בשעות הסיורים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן