Skip to content

סוף עידן משפחת נמרודי במעריב

סוף עידן משפחת נמרודי במעריב. בהסכם חדש עם דיסקונט השקעות בוטלה ההגבלה על הכשרת הישוב למכור מניות של מעריב ובוטלה התחייבותה להפעיל את כוח הצבעתה ובכך חדלה הכשרת הישוב להיחשב בעלת שליטה במעריב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בהסכם חדש עם דיסקונט השקעות, בוטלה ההגבלה על הכשרת הישוב למכור מניות של מעריב ובוטלה התחייבותה להפעיל את כוח הצבעתה. כך חדלה הכשרת הישוב להיחשב בעלת שליטה במעריב

מאת עמי אטינגר

הכשרת היישוב כבר לא בעלת השליטה במעריב. זאת, בעקבות שינויים בהסכם בין חברת דיסקונט השקעות (דסק"ש) לבין הכשרת הישוב. בכך מסתיים עידן משפחת נמרודי במעריב. הודעה על כך נמסרה אתמול לבורסה בתל אביב.

בהודעה נאמר, כי בהמשך להסכם בעלי מניות במעריב, אשר נחתם ביום 24 במרץ 2011 בין חברת דסק"ש לבין הכשרת הישוב, בקשר עם החזקותיהן במעריב, אשר נכנס לתוקפו ביום 2 ביוני 2011, מודיעה מעריב, כי נתקבלו בחברה הודעות מאת דסק"ש והכשרת היישוב, לפיהן חתמו דסק"ש והכשרת הישוב על תוספת בדבר שינויים בהסכם בעלי המניות – שעיקרם ביטול ההגבלה על הכשרת הישוב למכור מניות של מעריב, בתקופת 12 החודשים הראשונים ממועד כניסתו לתוקף של הסכם בעלי המניות ( 2 ביוני 2011 ) וכן ביטול התחייבותה של הכשרת הישוב להפעיל את כוח ההצבעה שלה בחברה, בהתאם להוראות דסק"ש.

בעקבות שינויים אלה דסק"ש והכשרת הישוב חדלו להיחשב כמחזיקות ביחד במניות החברה, וכתוצאה מכך הכשרת הישוב חדלה להיחשב בעלת שליטה בחברה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן