Skip to content

מומחים מסבירים: איך מבצעים פינוי דירה בצורה הטובה והנכונה ביותר?

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פינוי דירה הינו מהלך וצעד לוגיסטי מורכב למדי בעל השלכות נפשיות משמעותיות. העובדה כי אתם ממיינים ונאלצים להיפטר מפריטים רבים שחלקם בעלי ערך סנטימנטלי, מחייבת לבנות תוכנית פעולה ועבודה נכונה ולעתים לקבל עזרה מחברה מקצועית שזהו תחום התמחותה. על מנת לנהל ולבצע הליך פינוי דירה בצורה מיטבית, ריכזנו עבורכם את הטיפים החשובים והמועילים ביותר וכמה סודות מקצועיים שיהפכו את המהלך והמעבר לקל וחלק.

תיאום וקביעת תאריך יעד לפינוי

קביעת מועד מדויק לפינוי עשויה להיתפס כצעד לא פרקטי ואופרטיבי, אולם היא מהווה מרכיב בעל חשיבות ומשמעות רבה בתהליך של פינוי דירה. למעשה, ללא קביעת תאריך יעד לפינוי, ההליך עלול להימשך לארוך שבועות רבים וזאת ללא סיבה מוצדקת, מה שיעכב וירחק אתכם מהשלמת המשימה. גם במקרים בהם, לא קבעתם תאריך אובייקטיבי לפינוי הדירה לדוגמא בעת סיום חוזה, מומלץ לקבוע תאריך ומועד באופן עצמאי ולהיות נאמנים להחלטה שקיבלתם.

עריכת רשימת תכולה

עריכה מראש של רשימת תכולה הינה צעד מעשי ראשון בהליך של פינוי דירה. מדובר בדרך שלכם לדעת אילו פריטים נמצאים ברשותכם ומאילו חפצים אתם מעוניינים להיפטר. ללא ספק, רצוי להשקיע זמן ומחשבה בשלב זה, שכן עריכת רשימה בצורה נכונה, תבהיר לכם אילו חפצים אתם מעוניינים לשמור ואילו פריטים תוכלו למכור או לתרום.

מיון ואריזה

לאחר השלמת עריכת רשימת התכולה, ניתן לבצע מיון כהלכה. מיון נכון ויעיל כולל העברה של פריטים לאריזות קרטון וביצוע רישום על גבי כל אריזה מה היא כוללת בתוכה. במידה והאריזה כוללת מוצרים שבירים, מומלץ לעשות שימוש בניירות פצפצים הימנעו היווצרות סדקים ושברים וכן לעשות שימוש בחומרים בולמי זעזועים שנמצאים בהישג יד כגון סדינים ומגבות ישנים.

צילום: FREEPIK

השלכת קרטונים המיועדים לאשפה

השלכת פסולת ופריטים מיותרים לפח האשפה מהווה חלק אינטגרלי בהליך פינוי דירה מתכולה. חשוב לשים לב כי שלב וחלק זה עשויים להיות קשים עבור חלק מאתנו הן מבחינה פיזית והן מבחינה מנטלית ועל כן מומלץ להיעזר בחברה חיצונית מקצועית או לכל הפחות לבקש עזרה מחברים. כאשר מדובר בחפצים כבדים, העדיפו לעשות שימוש במעלית או לשכור שירות מנוף חיצוני וזאת על מנת לעמוד באתגר בהצלחה.

מסירת מוצרי חשמל לארגוני סיוע

תרומה של מוצרי חשמל שהינם מיותרים מבחינתכם, מהווה סיוע ועזרה לקהילה. כך תוכלו ליהנות מסיוע חינם בפינוי ולחוש כי אתם תורמים לקהילה. ארגוני סיוע רבים ישמחו להגיע לביתכם ולסייע לכם להיפטר ממוצרי חשמל וכך גם לעשות מעשה טוב. ישנן עמותות איכותיות ונהדרות רבות, כאשר חיפוש קליל ופשוט בגוגל או ברשתות החברתיות יאפשר לכם למצוא ולהגיע לאנשים הנכונים והטובים ביותר בזמן הנכון.

פינוי פריטים יקרי ערך בסיוע חברה מקצועית

לאחר שנותרתם עם החפצים החשובים והשווים בלבד, תוכלו להעבירם לביתכם החדש. זו השעה להעמיס את הקרטונים בזהירות ובעדינות על הרכב הפרטי שלכם או לבקש עזרה מחברים במשימה, כאלה שהינם בעלים של רכב עם תא מטען גדול במיוחד. במידה ואתם זקוקים לסיוע במשימה, תשמחו לדעת כי הישראל ישנם חברות רבות שישמחו לסייע לכם בפינוי. אז שיהיה בשעה טובה ובהצלחה!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן