Skip to content

הפגנה מול הנשיא הנבחר: אל תמנה שקרן לדובר בית הנשיא

במילים קשות תקפו מפגינים את מינויו הצפוי של דובר נתניהו לתפקיד דובר בית הנשיא על ידי הנשיא יצחק הרצוג. "אל תמנה אדם שהיה מעורב בכוורת ההודעות שטופות שטנה ושנאה שיצאו מהליכוד כנגד מפגיני בלפור ואחרים שהפגינו כנגד המשך כהונתו של נתניהו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כמה עשרות מפגינים הפגינו היום (שני) אחר הצהריים מול ביתו של נשיא המדינה הנבחר יצחק (בוז'י) הרצוג. המפגינים תבעו ממנו שלא למנות את נאור יחיא, לא מזמן דוברו של ח"כ בנימין נתניהו, לתפקיד דובר בית הנשיא. הרצוג הודיע הבוקר לוועדת הכספים של הכנסת כי החליט למנות את נאור לתפקיד הדובר והודעה על כך יצאה לתקשורת. יחיא (32) שימש כדוברו הפוליטי של נתניהו בשנתיים האחרונות.  תנועת קריים מיניסטר באמצעות עורך דינה גונן בן יצחק שלחה אתמול מכתב להרצוג ובו נמסר בין השאר כי היא מתנגדת למינוי של יחיא עקב "יחיא שימש בתפקיד רגיש ב"כוורת" של מר נתניהו בתקופה בה פעלו דוברי ראש הממשלה לשעבר נתניהו באגרסיביות הגובלת בפלילים כלפי מתנגדי שלטון", "די להזכיר את הקמפיין המחליא נגד יריבו של מר נתניהו ח"כ ושר הביטחון בני גנץ בפרשה שכונתה "פרשת הנייד של גנץ" כולל רמזים שהופצו על ידי דוברי ראש הממשלה דאז כאילו תועד גנץ בסרטונים אינטימיים מביכים אשר נפלו לידיים אירניות", נכתב בפניה.

תקף במילים קשות – אשר בן דוד (צילום: ציפי מנשה)
ניצן ויסברג (צילום: ציפי מנשה)
צילום: בן כהן


צילום: ציפי מנשה

"ב-48 השעות האחרונות", אמר אחד המפגינים, אשר בן דוד, "קיבלת  אלף הודעות לווטס אפ. אלף הודעות לא על ידי מכונת הודעות אלא אלף הודעות של אלף אנשים. "אל תכניס שקרן, נוכל ששתף ידיעות כזב שהפיץ כנגד חצי העם על ידי ראש הממשלה (לשעבר א.מ) נתניהו", קרא בן דוד בעת ההפגנה.  מפגינה נוספת, ניצן ויסברג, אמרה כי אין להעלות על הדעת נכנסת אדם שנוי במחלוקת שהיה מעורב בכוורת של נתניהו שהוציאה הודעות מטעם הליכוד שטופות בשנאה ושטנה כלפי מפגיני בלפור בעת ההפגנות.  לקראת 20:00 התפזרו המפגינים ולא נרשמו אירועים מיוחדים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן